Miksi miehet alkaa ryypätä kun tulee ero?
Miksi?... Kaipaavatko exäänsä vai onko vain tapa käsitellä eroa?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitä "miksi XXXXXXXXXX?" aloitusten tehtailijoita vaivaa? MIKSI SITÄ MIKSI TÄTÄ?????? menkää jonnekkin muualle spämmimään paskaanne.
Kun vielä ihan kaikki. Ihan kaikki miehet on ällöttäviä, eivät osaa mitään mieliksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen törmännyt enemmän siihen, että miehet reagoivat eroon jopa hyvin välinpitämättömästi ja asia on käsitelty ehkä max viikossa. Tai jopa uusi nainen on jo katsottuna.
Tämä on vähän turhauttavaa, kun olen itse juurikin sellainen nainen, joka itkee ikävää pari vuotta eron jälkeen. Mutta eipähän sitä pitäisi keskittyä exän asioihin, vaan vain omiinsa.
Saman huomion tehnyt minäkin. Miehille eroaminen näyttää olevan kovin helppoa, täysin tunnekylmiä. En tarkoita että kaikkien tulisi surra eroa vuosia, mutta vaikea ymmärtää ettei suhteen päättyminen aiheuta minkäänlaista tunnetta, edes harmitusta, ja siirrytään heti seuraavalle reiälle kuin golfissa, oppimatta yhtään mikä meni edellisessä pieleen.
Ei niitä exän asioita kannata miettiä, suru pahenee vaan. Siinä parissa vuodessa opit paljon itsestäsi ja kehityt ihmisenä. Tiedät sitten, kun olet valmis leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä :)
Haluaisin ajatella että nykyaikana on vielä miehiä, jotka käsittelevät muullakin tavalla vaikeita tunteita kuin alkoholilla tai juomisputkella. Alkoholi lisää monilla tunteita ja ahdistusta, vaikka ensin turruttaa vähän. Tuskiin on muitakin vaihtoehtoja ja voi kehitellä eri tekniikoita. Kokeilla muuta. Jos ei kokeile muuta, ei löydä muuta.
Aika moni ero tulee nimenomaan siitä syystä, että mies ryyppää. Ei siis ala ryypätä vaan jatkaa sitä, eikä enää ole vaimoa peittelemässä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ryyppäämistä on myös ennen eroa.
Ennen eroa ryyppää siksi, kun on niin kurja vaimo ja eron jälkeen siksi, kun ei ole vaimoa. "Kyllä sika syitä löytää ..."
Vierailija kirjoitti:
Monilla miehillä katoaa iso osa sosiaalisista suhteista eron myötä. Ei olekaan sitten sitä turkiverkostoa, kun tulee jätetyksi, ja yleensä parisuhde taitaa päättyä naisen aloitteesta.
kyllä, naisvaltaisella palstalla mies on aina väärässä ja huonompi kuin nainen- ehkä syitä ryyppäämiseen löytyikin lisää?
V*ttu tätä yleistämistä... Tänään kuulin juuri, että exäni on ryypännyt eromme jälkeen enemmän kuin minä.
M33
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin ajatella että nykyaikana on vielä miehiä, jotka käsittelevät muullakin tavalla vaikeita tunteita kuin alkoholilla tai juomisputkella. Alkoholi lisää monilla tunteita ja ahdistusta, vaikka ensin turruttaa vähän. Tuskiin on muitakin vaihtoehtoja ja voi kehitellä eri tekniikoita. Kokeilla muuta. Jos ei kokeile muuta, ei löydä muuta.
tai sitten et vain huomaa niitä muita käsittelytapoja,koska nokkasi on kiinni juomisen kyttäämisessä?
Vierailija kirjoitti:
Vapautuvat naisten ikeestä ja saavat toteuttaa itseään ilman syyllistämistä ja kontrollointia?
Miksi sitten vingutte viikosta toiseen pääsyä siihen ikeeseen?
Olkaa hyvät, toteuttakaa ihan vapaasti sisäistä puliukkoanne ja jättäkää naiset rauhaan.
Tähän sekoilu putkeen kuuluu myös yhdenillan jutut.
Ihminen juo koska ei kestä itseään.
Ei kannata yleistää.
Ei pidä paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Kännissä kun alkaa hillua
niin saattaa saada p.
Pottunokan?
Eron jälkeen ex vaimo käy kalliissa terapioissa. Mulla on halvat terapeutit. Johnnie Walker ja Captain Morgan. Siinä on hyvät ystävät jotka ei koskaan jätä. Oon sitä paitsi jo nuoruudessa huomannu että asiat ei oo koskaan niin huonosti etteikö niitä saa pullollisella viinaa vielä huonommin.
Vihdoin vapaa. Nauttimaan elämästä. Sen iloista. Hyvä nousuhumala rentouttaa ja pääkoppa toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla miehillä katoaa iso osa sosiaalisista suhteista eron myötä. Ei olekaan sitten sitä turkiverkostoa, kun tulee jätetyksi, ja yleensä parisuhde taitaa päättyä naisen aloitteesta.
kyllä, naisvaltaisella palstalla mies on aina väärässä ja huonompi kuin nainen- ehkä syitä ryyppäämiseen löytyikin lisää?
En ymmärrä miten kommenttisi liittyi tuohon lainaamaasi viestiin. Haluatko selventää millä logiikalla koit, että tuossa oli miesten huonommuudesta kyse?
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet on pelkureita.
Eikö ole hienoa olla nainen, kun sinua ei saa sukupuolesi perusteella halventaa eikä vähätellä, tai muuten se on naisvihaa, jonka koko yhteiskunta tuomitsee ankarasti? Miehillä ei ole tuota etuoikeutta.
No hyvä, juuri mikään ei siis muuttunut.