Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmat ovat liian ylisuojelevia ja tiukkoja

09.09.2022 |

Olen 16-vuotias tyttö, en ole hölmöillyt isommin piktäänaikaa ja luulisi että olisi luottoa minuun. Vanhemmat ovat vähän vanhempia ja on paljon vanhempia iso sisaruksia. Pyysin että pääsisin kaverille yöksi lauantain ja sunnuntai väliselle yölle. Kaverin vanhemmat olisivat kotona ja olisin antanut vaikka soittaa jos eivät muuten usko. Kaverini ovat pahoillaan kun tietävät että vanhempani ylisuojelevat minua. Eli siis vanhempani eivät päästäneet. En ole koskaan ollut kenelläkään yötä. Harvoin vanhempani suostuvta edes siihen että oleskelen kavereiden kanssa, ja jos sellaista ehdotan aina kauhea kysely siitä mitä olemme tekemässä, missä ketä ovat mukana ja vaikka olen aina kertonut totuuden niin eivät meinaa uskoa. Alkaa ärsyttämään se että en ole enää 12-vuotias joka hölmöilee. Joo oli tarkoitus olla ryyppäämässä ja siksi tämä harmittaakin. Sinänsä olisimme rauhassa istuneet iltaa tasan kolmen kaverin kanssa ja heidän vanhempansa olisivat olleet kylläkin kotona. Miksi vanhempani ovat niin epäileväisiä ja ylisuojelevia. Onhan se ikävää kun ei saa tehdä koskaan mitään kun aina mukavas tietävät mitä kikesta seuraa ja kaikki tekosyyt jo isosisarukseni ovat käyttäneet että minun on turha selitellä.

Kommentit (2)

1/2 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini vanhemmat jopa olisivat suostuneet valehtelemaan vanhemmilleni että ei olla tekemässä vaphaa jotta olisin päässyt kokeilemaan. Minusta aika ikävää.

Vierailija
2/2 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein. Ryyppääminen ei sovi noin nuorelle. Odota 2 vuotta että olet täysi ikäinen. Ryyppäämisen takia tytöt harrastaa suojaamatonta seksiäkin ja siitä tulee ongelmia. Tytöt myös riitelee poikien kanssa kännissä ja pojat ahdistelee joten vanhempasi on viisaista koska sujelee sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme