Mieheni on käräyttänyt jo satoja huonosti kompostoivia kansalaisia
Mieheni on kompostitarkastaja pirkanmaalla ja kehui tänäänkin antaneesa kymmeniä sakkoja kansalaisille jotka eivät saa kompostoida.
Saattaapi tulla maanantaina sinun tontillesi ja läväyttää 1200€ sakon händyysi.
Kommentit (76)
En voi ostaa kompostoria, kun sun suikkalakki sakottaa minulta hyvällä alulla olevat säästöt kompostoria varten veks.
Vierailija kirjoitti:
Saisitte kompostoitua itse, niin miehesi kuin sinäkin.
Mies kompostoituu, jos tontille eksyy.
Vierailija kirjoitti:
Mä olenkin piilottanut sen. Hähää!
miehen?
Entisille tvlupatarkastajille sopivaa työtä
Mulla on vähän se kutku, että mun eläessä ne ei koskaan mun (olematonta) kompostia tarkasta. Metsän uudistaminenkin esmes on jäänyt tarkastamatta...
> Antilan mukaan kompostit ovat yleensä täyttäneet vaatimukset. Viime vuonna Kolmenkierto tarkasti 164 kompostia, joista puutteita oli vain 19:ssa.
Vierailija kirjoitti:
APn mies taitaa olla niitä itämailta tulleita parta suulapsia, tai afrikan itäsarven kiljuvia ihmemiehiä, joka on nyt keksinyt että väittämällä olevansa kompostitarkastaja pääsee hölmöläisten pihalle, tavoitteena tietty etsiä pihapiiri jossa ei näy aikuisia, että pääsee antamaan paikanpäällä sanktiota ra is kauksen muodossa perheen lapsille.
Te nasupozit mietitte sangen paljon ja yksityiskohtaisesti näitä pikkulapsifantasioitanne ollaksenne ns. normaaleja. Mitähän poliisi löytää teidän koneilta?
2 äärioikeistolaista poltti kääminsä ja alkoi ladella uhkauksia. Tiedättekö mitään pelkurimaisempaa? Minä en.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän se kutku, että mun eläessä ne ei koskaan mun (olematonta) kompostia tarkasta. Metsän uudistaminenkin esmes on jäänyt tarkastamatta...
> Antilan mukaan kompostit ovat yleensä täyttäneet vaatimukset. Viime vuonna Kolmenkierto tarkasti 164 kompostia, joista puutteita oli vain 19:ssa.
Niin joo ja...
> Kolmenkierron alueella on tarkastettu satunnaisotannalla vakituisen asumisen talouksia, ei vapaa-ajan asuntoja.
Eli ei ne sitten mun "mökille" tuu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
APn mies taitaa olla niitä itämailta tulleita parta suulapsia, tai afrikan itäsarven kiljuvia ihmemiehiä, joka on nyt keksinyt että väittämällä olevansa kompostitarkastaja pääsee hölmöläisten pihalle, tavoitteena tietty etsiä pihapiiri jossa ei näy aikuisia, että pääsee antamaan paikanpäällä sanktiota ra is kauksen muodossa perheen lapsille.
Te nasupozit mietitte sangen paljon ja yksityiskohtaisesti näitä pikkulapsifantasioitanne ollaksenne ns. normaaleja. Mitähän poliisi löytää teidän koneilta?
Iltalehden ja iltasanomien uutisia, missä näiden touhuja tuodaan lähes viikoittain ilmi. Sellanen selaushistoria.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tulisivatkaan tarkastamaan kompostia, jota ei ole? Tarkastavat vain niitä kiinteistöjä, jotka ovat ilmoittaneet omistavansa kompostin ja jotka tästä syystä ovat tilanneet harvemman roskientyhjennysvälin (ja maksavat paljon vähemmän).
Vierailija kirjoitti:
Maailman turhin virka.
Maksetaanko hänen palkka verovaroista?
Onneksi vuoristoneuvos Tuura ei ole enää elossa, menettäisi hermonsa kävelevien kompostien takia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tulisivatkaan tarkastamaan kompostia, jota ei ole? Tarkastavat vain niitä kiinteistöjä, jotka ovat ilmoittaneet omistavansa kompostin ja jotka tästä syystä ovat tilanneet harvemman roskientyhjennysvälin (ja maksavat paljon vähemmän).
Huoh! Totta kai mä oon ilmoittanut niille, että mulla on komposti! Ei mulla sitä oikeasti kuitenkaan ole! Hölmö!
Ritari Ässäkään ei pidä kompostitarkastajista, KITT heitti kytän kattoluukusta roskikseen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailman turhin virka.
Maksetaanko hänen palkka verovaroista?
Huoh! Kuuntele nyt! Mitään ei koskaan makseta veroista! Verot poistetaan taloudesta!
Tarkastajan pitää ilmoittaa etukäteen tulostaan, eikä sillä ole mtn oikeuksia mitään sakkoja antaa 🤣
Tyhmä trolli kyseessä.
Niin lapsellinen aloitus aikaihmiseltä taas kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan ylpeä hänestä.
Ihana mies ja niin jämpti.
Nytkin tuolla takapihalla pöyhimässä kompostia.Ap
Mielikuvitusmies mielikuvituspihalla😄
Ei helvetti, kompostintarkastja😳😳
Onko tämä joku vitsi?