Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on käräyttänyt jo satoja huonosti kompostoivia kansalaisia

Vierailija
09.09.2022 |

Mieheni on kompostitarkastaja pirkanmaalla ja kehui tänäänkin antaneesa kymmeniä sakkoja kansalaisille jotka eivät saa kompostoida.

Saattaapi tulla maanantaina sinun tontillesi ja läväyttää 1200€ sakon händyysi.

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti, kompostintarkastja😳😳

Onko tämä joku vitsi?

Vierailija
42/76 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ostaa kompostoria, kun sun suikkalakki sakottaa minulta hyvällä alulla olevat säästöt kompostoria varten veks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisitte kompostoitua itse, niin miehesi kuin sinäkin.

Mies kompostoituu, jos tontille eksyy.

Vierailija
44/76 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olenkin piilottanut sen. Hähää!

miehen?

Vierailija
45/76 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisille tvlupatarkastajille sopivaa työtä

Vierailija
46/76 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän se kutku, että mun eläessä ne ei koskaan mun (olematonta) kompostia tarkasta. Metsän uudistaminenkin esmes on jäänyt tarkastamatta...

> Antilan mukaan kompostit ovat yleensä täyttäneet vaatimukset. Viime vuonna Kolmenkierto tarkasti 164 kompostia, joista puutteita oli vain 19:ssa.

Vierailija
47/76 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

APn mies taitaa olla niitä itämailta tulleita parta suulapsia, tai afrikan itäsarven kiljuvia ihmemiehiä, joka on nyt keksinyt että väittämällä olevansa kompostitarkastaja pääsee hölmöläisten pihalle, tavoitteena tietty etsiä pihapiiri jossa ei näy aikuisia, että pääsee antamaan paikanpäällä sanktiota ra is kauksen muodossa perheen lapsille.

Te nasupozit mietitte sangen paljon ja yksityiskohtaisesti näitä pikkulapsifantasioitanne ollaksenne ns. normaaleja. Mitähän poliisi löytää teidän koneilta?

Vierailija
48/76 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 äärioikeistolaista poltti kääminsä ja alkoi ladella uhkauksia. Tiedättekö mitään pelkurimaisempaa? Minä en.

Vierailija
49/76 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähän se kutku, että mun eläessä ne ei koskaan mun (olematonta) kompostia tarkasta. Metsän uudistaminenkin esmes on jäänyt tarkastamatta...

> Antilan mukaan kompostit ovat yleensä täyttäneet vaatimukset. Viime vuonna Kolmenkierto tarkasti 164 kompostia, joista puutteita oli vain 19:ssa.

Niin joo ja...

> Kolmenkierron alueella on tarkastettu satunnaisotannalla vakituisen asumisen talouksia, ei vapaa-ajan asuntoja.

Eli ei ne sitten mun "mökille" tuu...

Vierailija
50/76 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

APn mies taitaa olla niitä itämailta tulleita parta suulapsia, tai afrikan itäsarven kiljuvia ihmemiehiä, joka on nyt keksinyt että väittämällä olevansa kompostitarkastaja pääsee hölmöläisten pihalle, tavoitteena tietty etsiä pihapiiri jossa ei näy aikuisia, että pääsee antamaan paikanpäällä sanktiota ra is kauksen muodossa perheen lapsille.

Te nasupozit mietitte sangen paljon ja yksityiskohtaisesti näitä pikkulapsifantasioitanne ollaksenne ns. normaaleja. Mitähän poliisi löytää teidän koneilta?

Iltalehden ja iltasanomien uutisia, missä näiden touhuja tuodaan lähes viikoittain ilmi. Sellanen selaushistoria.

Vierailija
52/76 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tulisivatkaan tarkastamaan kompostia, jota ei ole? Tarkastavat vain niitä kiinteistöjä, jotka ovat ilmoittaneet omistavansa kompostin ja jotka tästä syystä ovat tilanneet harvemman roskientyhjennysvälin (ja maksavat paljon vähemmän).

Vierailija
53/76 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman turhin virka.

Maksetaanko hänen palkka verovaroista?

Vierailija
54/76 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi vuoristoneuvos Tuura ei ole enää elossa, menettäisi hermonsa kävelevien kompostien takia...

Vierailija
55/76 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tulisivatkaan tarkastamaan kompostia, jota ei ole? Tarkastavat vain niitä kiinteistöjä, jotka ovat ilmoittaneet omistavansa kompostin ja jotka tästä syystä ovat tilanneet harvemman roskientyhjennysvälin (ja maksavat paljon vähemmän).

Huoh! Totta kai mä oon ilmoittanut niille, että mulla on komposti! Ei mulla sitä oikeasti kuitenkaan ole! Hölmö!

Vierailija
56/76 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ritari Ässäkään ei pidä kompostitarkastajista, KITT heitti kytän kattoluukusta roskikseen :D

Vierailija
57/76 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailman turhin virka.

Maksetaanko hänen palkka verovaroista?

Huoh! Kuuntele nyt! Mitään ei koskaan makseta veroista! Verot poistetaan taloudesta!

Vierailija
58/76 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkastajan pitää ilmoittaa etukäteen tulostaan, eikä sillä ole mtn oikeuksia mitään sakkoja antaa 🤣

Tyhmä trolli kyseessä.

Vierailija
59/76 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin lapsellinen aloitus aikaihmiseltä taas kerran.

Vierailija
60/76 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan ylpeä hänestä.

Ihana mies ja niin jämpti.

Nytkin tuolla takapihalla pöyhimässä kompostia.

Ap

Mielikuvitusmies mielikuvituspihalla😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän