Harkitsen tilaavani jonkun lehden, mitä suosittelet
Pitkästä aikaa tuntuu, että joku lehti olisi kiva tilata kotiin (Hesari tulee kyllä). Mitään juorulehtiä en jaksa, mutta Koti ja Keittiö -lehdestä olen aina tykännyt, samoin Perhe-lehti kiinnostaisi. Mitä lehtiä teille muille tulee? Kas kun kukaan lehtimyyjä ei ole soittanut piiiitkään aikaan, tässä olisi kerrankin potentiaalinen asiakas.
Kommentit (8)
Kauneus ja terveys: tuli itselleni, mutta juttujen otsikot (kannessa) olivat kiinnostavampia kuin jutut itse
Maku: jostain syystä löydän monista ilmaislehdistä kiinnostavampia reseptejä kuin tästä lehdestä. Vaikka siis olen valmis tekemään ns. hienojakin ruokia.
Muilla vastaavia kokemuksia näistä lehdistä?
Molemmat tulee luettua lähes kannesta kanteen. kodin kuvalehdessä vielä enemmän artikkeleita, esim kiinnostavi henkilökuvia. Kotivinkki tosi edullinen, juuri nyt itselleni tulee 8 kk tarjousjakso, maksoi muistaakseni 23 e.
on jotain luettavaa. Kiinnostuksen kohteisiin liittyvät lehdet esim. sisutus, rakennus tai vaikka käsityö...
Valitut Palat, Kodin Kuvalehti ja sitten Vauva-lehti.
sitten alkoi kyllästyttää kun samat jutut alkoi pyöriä..Me Naiset ei iske, sekin on joskun tullut, samoin Kauneus ja Terveys. Muita?
ap
Alkoi kiinnostamaan lehden tilaaminen, vaikka en edes ole ap enkä ole suunnitellut lehden tilaamista. Nyt kannattaisi jonkun lehdenmyyjän soitella tänne...
No ei.. itsekin tykkään Kotivinkistä. Siinä on vaan vähän liikaa sisustusjuttuja. Perhe-lehden haluaisin tilata.