Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Kuningatar Elisabeth kuollut

Vierailija
08.09.2022 |

Rip

Kommentit (7880)

Vierailija
7681/7880 |
24.09.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Andewilla on 100v. vuokraoikeus nykyiseen asuntoonsa. SiellÀ yli 30 makuuhuoneen kartanossa on hyvÀ elellÀ, myös Sarahin. Jos Charles kuitenkin sen irtisanoo, pitÀÀ korvata n. 8mlj. tÀstÀ sopimusrikkeestÀ. Tuskin irtisanoo.

Charles saattaisi haluta neuvotella Andrewin muuttamaan pienempÀÀn huvilaan mutta vÀhÀn tuntuu ettei tuo oikeastaan osaa neuvotella ollenkaan.

Vierailija
7682/7880 |
24.09.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi tuollainen 100v. vuokrasopimus, en lÀhtisi. Mutta olisi kyllÀ mielenkiintoista tietÀÀ, miten Elisabetin tahto on mennyt noiden lukuisten talojen suhteen. NiitÀhÀn riitti. Balmoral ehkÀ museoksi luulen,

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7683/7880 |
24.09.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Viikko sitten istuttiin ja katsottiin tuota arkun ohi lipuvaa jonoa, en tiedĂ€ miksi tuollaiset livestreamit on aina hyvin rentouttavaa katsottavaa.  En edes suunnitellut katselevani kyseistĂ€ lĂ€hetystĂ€, niin vaan tunteja meni siihen.

Vierailija
7684/7880 |
24.09.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla olisi tuollainen 100v. vuokrasopimus, en lÀhtisi. Mutta olisi kyllÀ mielenkiintoista tietÀÀ, miten Elisabetin tahto on mennyt noiden lukuisten talojen suhteen. NiitÀhÀn riitti. Balmoral ehkÀ museoksi luulen,

Miksi Charles laittaisi yksityisessÀ omistuksessaan olevan, itselleen rakkaan lomapaikan museoksi?

Vierailija
7685/7880 |
24.09.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EhkÀpÀ Elisabet on kauaskatseisena huolehtinut viimeisessÀ tahdossaan suosikkipoikansa asumisen myös, joten tuskin Andrew joutuu muuttamaan.

Varsinkin kun takana on 100 vuoden sopimus.

Keltainen lehdistö pyrkii nostamaan puheenaiheita vaikka mitÀÀn totuutta ei ole taustalla.

Vierailija
7686/7880 |
24.09.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Charles laittaisi yksityisessÀ omistuksessaan olevan, itselleen rakkaan lomapaikan museoksi?

SinÀhÀn sen sanoit, juuri siksi.

Vierailija
7687/7880 |
24.09.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Toki riippuu Williamista ja muistakin, haluavatko he edelleen kÀydÀ perheineen Balmoralissa. Rakas paikka on varmaankin. En tosin muista oliko juuri sama paikka mihin vietiin suruviesti Dianasta, missÀ olivat silloin lomalla. Muistan vaan noita kuvia, missÀ Charles astelee kiltti pÀÀllÀ, pojat vierellÀÀn joella.

Vierailija
7688/7880 |
24.09.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SinÀhÀn sen sanoit, juuri siksi.

En sanonut. Juuri siksi ei muuta. KyseessÀ on hÀnen omassa kÀytössÀ oleva paikka, ei yleisön pÀllisteltÀksi tarkoitettu kohde.

Vierailija
7689/7880 |
24.09.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

? omassa kÀytössÀÀn no ei ole enÀÀ valitettavasti.

Vierailija
7690/7880 |
24.09.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Johan tuosta on uutisoitu, ettÀ nÀin luultavammin tulee tapahtumaan eli museoksi. saapi nÀhdÀ sitten toteutuuko,

Vierailija
7691/7880 |
24.09.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan. Se on Charlesin, aiemmin Elisabetin. Balmoral on tÀysin hÀnen yksityisessÀ omistuksessaan ja hÀn voi ihan itse pÀÀttÀÀ sen kÀytöstÀ.

Charles on aina viihtynyt Balmoralissa ja todennÀköisesti jatkaa sen pitÀmistÀ loma-asuntonaan. HÀnellÀ ei ole mitÀÀn syytÀ tehdÀ siitÀ yleisölle avointa nÀhtÀvyyttÀ.

Vierailija
7692/7880 |
24.09.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kuningatar hallitsi 70v. Yleisö haluaisi kovasti nÀhdÀ tÀmÀn rakkaan paikan, missÀ Elisabet myös vietti viimeiset hetkensÀ. Kumpi painaa enemmÀn vaakakupissa, Charlesin omat muistot vai ettÀ voi jakaa nÀmÀ muistot suuren yleisön kanssa. Ei kovin vaikea pÀÀtellÀ kumpi voittaa. Mutta tÀmÀ selviÀÀ aikanaan.

Vierailija
7693/7880 |
24.09.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuningatar hallitsi 70v. Yleisö haluaisi kovasti nÀhdÀ tÀmÀn rakkaan paikan, missÀ Elisabet myös vietti viimeiset hetkensÀ. Kumpi painaa enemmÀn vaakakupissa, Charlesin omat muistot vai ettÀ voi jakaa nÀmÀ muistot suuren yleisön kanssa. Ei kovin vaikea pÀÀtellÀ kumpi voittaa. Mutta tÀmÀ selviÀÀ aikanaan.

Balmoralissa on varmasti tilaa sekÀ vierailijoille, ettÀ kuninkaallisille. EiköhÀn tule toimimaan samalla tavalla kuin Windsorin linna ja Buckinghamin palatsi, eli osan aikaa vuodesta avoinna yleisölle ja aina tarvittaessa silloinkin suljettuna kuninkaallisten yksityiskÀytössÀ.

Vierailija
7694/7880 |
24.09.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EhkÀpÀ Elisabet on kauaskatseisena huolehtinut viimeisessÀ tahdossaan suosikkipoikansa asumisen myös, joten tuskin Andrew joutuu muuttamaan.

Keltainen lehdistö pyrkii nostamaan puheenaiheita vaikka mitÀÀn totuutta ei ole taustalla.

Uskon myös, ettÀ Elizabeth on hoitanut asiat niin, ettÀ Andrew on kaikin puolin turvattu.

Olisi kiva tietÀÀ, miksi Randy-Andy oli kuningattaren suosikki. HÀn on piirteiltÀÀn ilmiselvÀsti vÀhÀn erinÀköinen kuin sisaruksensa, jotka ovat sekÀ ruumiinrakenteeltaan ettÀ kasvojenpiirteiltÀÀn siroja.

Vierailija
7695/7880 |
24.09.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Andewilla on 100v. vuokraoikeus nykyiseen asuntoonsa. SiellÀ yli 30 makuuhuoneen kartanossa on hyvÀ elellÀ, myös Sarahin. Jos Charles kuitenkin sen irtisanoo, pitÀÀ korvata n. 8mlj. tÀstÀ sopimusrikkeestÀ. Tuskin irtisanoo.

Ennen kaikkea koirat joutuisi pois tutuista maisemista. KestÀisivÀtkö sen?

Vierailija
7696/7880 |
24.09.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon myös, ettÀ Elizabeth on hoitanut asiat niin, ettÀ Andrew on kaikin puolin turvattu.

Olisi kiva tietÀÀ, miksi Randy-Andy oli kuningattaren suosikki. HÀn on piirteiltÀÀn ilmiselvÀsti vÀhÀn erinÀköinen kuin sisaruksensa, jotka ovat sekÀ ruumiinrakenteeltaan ettÀ kasvojenpiirteiltÀÀn siroja.

Joku vanha geeni puskenut esille.  Saksalainen vaikka jos stereotypioita hakee. 

Vierailija
7697/7880 |
24.09.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis kuva nuoresta Elizabethista

https://pbs.twimg.com/media/FdaDH2JaIAIks0w?format=jpg&name=medium

MinkÀ uran hÀn olisi halunnut jos ei olisi pÀÀtynyt kuningattareksi? Tai samaa edustusta kai se olisi ollut perheen jÀsenenÀ.

Vierailija
7698/7880 |
24.09.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan. Se on Charlesin, aiemmin Elisabetin. Balmoral on tÀysin hÀnen yksityisessÀ omistuksessaan ja hÀn voi ihan itse pÀÀttÀÀ sen kÀytöstÀ.

Charles on aina viihtynyt Balmoralissa ja todennÀköisesti jatkaa sen pitÀmistÀ loma-asuntonaan. HÀnellÀ ei ole mitÀÀn syytÀ tehdÀ siitÀ yleisölle avointa nÀhtÀvyyttÀ.

Ainahan se on ollut yleisölle avoinna. Turismista saatavilla tuloilla katetaan puolet linnan kustannuksista.

Vierailija
7699/7880 |
24.09.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Balmoralissa on varmasti tilaa sekÀ vierailijoille, ettÀ kuninkaallisille. EiköhÀn tule toimimaan samalla tavalla kuin Windsorin linna ja Buckinghamin palatsi, eli osan aikaa vuodesta avoinna yleisölle ja aina tarvittaessa silloinkin suljettuna kuninkaallisten yksityiskÀytössÀ.

Juuri noin ne on valjastettu yleisölle, siis osa tiloista ja saavat pÀÀsymaksuilla rahoitettua linnojen yllÀpitoa.

Vierailija
7700/7880 |
24.09.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SÀkkipillin soitto on ihan jees mutta en oikeasti tykkÀÀ siitÀ yhtÀÀn. Se on ihan hirveÀÀ korvia sÀrkevÀÀ ulinaa.

SitÀhÀn se tosiaan on. Ei se mikÀÀn sattuma ole ettei sÀkkipilliÀ kuule juurikaan hittimusiikissa.

Fairytale of New York.

Ja ACDC:n It's a Long Way to the Top (If You Wanna Rock 'n' Roll).

KyllÀ niitÀ vÀlillÀ kuuluu.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kolme yksi kolme