Paljonko pyydän palkkaa viikon koirahoidosta?
Kiltti keskikokoinen koira, joka ei tuhoile paikkoja ja ihan hyvin voi jättää itsekseen esim kauppareissun ajaksi. Teen etätöitä, joten muuten olen aika lailla kotona.
Omistaja hyvätuloinen puolituttu. Kaverin koira olisi hoidossa ihan kiitoksella.
Onko 50 e viikosta kohtuullinen summa?
Kommentit (45)
Minä olen maksanut 200 euroa viikko yhdelle tytölle silloin kun olen matkustellut. Koiraa kun ei voi ottaa matkoille niin minulla ollut vakihoitaja jolle maksoin.
100€ Itse en suostuisi rakkeja katsomaan pikkurahalla, ehkä 1000€ voisi päästä alkuun. En nimittäin pidä koirista yhtään
Maksoimme itse 50 e viikonlopusta. 100-150 e voisi olla sopiva viikon hoidosta.
Vierailija kirjoitti:
No maksaisin aikankin 150 euroa. Miten ajattelit 50 euroa olevan kohtuullinen hinta koko viikolle?
Tää olisi ehkä pitänyt mainita aloituksessa, mutta meillä on itsellämmekin koira joten menee siinä samassa. Osa lenkeistä tehdään erikseen, koska oma on vanha eikä aina jaksa pitkää lenkkiä. On siis jopa kiva, että saa lenkkiseuraa pidemmmällekin.
Sinulle, joka olit huolissasi siivouskuluista niin molemmat on nypittäviä terrieritä (eri rotua) eivätkä juuri karvasta. Ja tosiaan olemme jo koiratalous.
Ainoa lisävaiva on, että jos sataa niin on yhden sijaan kahdet massut ja tassut huuhdeltavana lenkkien jälkeen.
- ap
En itse kyllä kehtaisi satasia pyytä,etenkin kun koira on ap;n mukaan kiltti, ja menee tavallaan huoletta siinä kun on itsekin kotona..
Se 50€ on ok, mulle ainakin, kun aattelen niinkin, että mielelläni jeesaan ja joskus voin itse tarvita jonkinlaista vastavuoroista apua..
Miksi tarvitset koiranhoitajaa, jos olet itse kotona tekemässä etätöitä. Jos teillä onn liukuvatyöaika, niin etkö ehdi lenkittää koiria ruokatunnilla?
Onko oma koira ja hoitokoira keskenään tuttuja ja tulevat hyvin toimeen?
Koirahoitola maksaa mulle 30 euroa yöltä, joten vähintään 100 euroa pyytäisin.
Ottaisin ilmaiseksi omaksi ilokseni tai sitten en ottaisi lainkaan.
Siis viikosta pyytäisin 150 euroa.
No ei ole, pistä satanen siihen lisää.
Omistaja tekee ruuat valmiiksi pakkaseen. Jos kiva koira, joka ei vahingoita kotiasi, niin ehkä 20e päivä, eli 150e jos tosiaan omistaja huolehtii ruuat valmiiksi.
Minimissään tuo 150 euroa. MIstä keksit tuon 50 euroa?
Vierailija kirjoitti:
2-300 €
2e on minusta kyllä aika vähän.
En mitään, ystäväni koira on meillä joskus hoidossa ja mieheni on siitä niin tohkeissaan joten ollaan ajateltu että se on voitto molemmille. Omaa koiraa emme halua reissutöiden takia ja jonkun puolitutun/kaverin koiraa en edes ottaisi hoitoon.
Koira, joka ei tuhoile, kun käydään kauppareissulla. Eikö tuo ole ihan normaalia? Millainen koira tuhoaa kämpän kauppareissulla?
Vierailija kirjoitti:
En mitään, ystäväni koira on meillä joskus hoidossa ja mieheni on siitä niin tohkeissaan joten ollaan ajateltu että se on voitto molemmille. Omaa koiraa emme halua reissutöiden takia ja jonkun puolitutun/kaverin koiraa en edes ottaisi hoitoon.
No ei teidän edes pitäis miettiä töiden takia. Jättäkää koira ja muut ihan rauhaan.
Maksaisin ainakin 20 euroa päivältä. Tuo 50 euroa kuulostaa liian pieneltä
Minä pyytäisin 300€/päivä. Tuon takia pitäis ottaa omista töistä vapaata. Ja lisäksi siivoamaan piskin kuljettamat pskat kotoa.