Lääkärit huolissaan kuningatar Elisabetin, 96, terveydestä perhe matkalla paikalle
https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000009056915.html
Kuningattaren aika on tullut?
Kommentit (1235)
Englannin kuninkaalliset olivat oikein hyvää pataa Jeffrey Epsteinin ja Ghislaine Maxwellin kanssa. Kertoo heistä kaiken oleellisen...
Suurin osa eliitistä on osallisena järjestelmällisessä ihmiskaupassa.
Syyskuu on aina musta. Ei tämä ole ainut suru-uutinen tälle kuukaudelle.
Vierailija kirjoitti:
Megain huomenna "Ellu se itki kuinka Ellu rakasti mua ja sit mä sanoin että mä oon niin mahtava ku kuka muu ghettosta on noussut prinse.. kuningattareksi ku mä ja sitten kiinastakin soitettiin mulle että koko maa juhlii kuinka upee mä oon ku mä oon täällä ja tää on kiinalaisille suurempi hetki ku maon valtaannousu ku mä oon niin upee."
Ja kaikki kuvassa olevar vaattwet löytyy myyntitietoineen netistä.
Kuoleekohan ylensyömiseen. Nyt olisi tilaisuus lopettaa kuningashuone ja takavarikoida kaikki kuninkaallisten sekä aateliston varat kansalle. Jäljelle jääneille kuningasperheen jäsenille tekisi pakkotyö hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry ja meghanki menee sinne!!
MeAgain varmaan vetää huomion itseensä tässäkin tilanteessa..
Ellu jättääkin kruunun hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Englannin kuninkaalliset olivat oikein hyvää pataa Jeffrey Epsteinin ja Ghislaine Maxwellin kanssa. Kertoo heistä kaiken oleellisen...
Suurin osa eliitistä on osallisena järjestelmällisessä ihmiskaupassa.
Voitko ottaa tämän kesksutelun toisessa vaiheessa.
Ellu nappaa parit napit ja on ensiviikolla rivissä. Chareles voi unohtaa kunkun hommat ja pääministereitä vaihtuu tasaisen varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Iltasanomat kirjoitti just näin Facebookissaan " Kuningattaren vanhimmasta pojasta, Walesin prinssi Charlesista tulee kuningas samalla hetkellä, kun kuningatar Elisabet kuolee"
Charles pääsee käskyttämään camillaa. Sano mua kuninkaaksi, läpsy pakaraan. Ja camilla sanoo...
Modelle tiedoksi. Kuningatar EI ole kuollut. Keskustelu on asiaton ja jos se ei kohta poistu alan spämmäämään palstalla kiellettyjä aiheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisabeth II on neljä lasta.
Charlie, Anne, Andrew ja Edward.Ovatko siis kaikki lapset hänen luonaan?
Ja onko siellä muitakin lapsenlapsia, kuin William ja Harry?
Lehtitietojen mukaan kaikki lapset ovat paikalla ja myös Camilla, William ja Harry matkalla.
Myös Meghan on tulossa, luoja tietää minkä takia.
Meghan ja Harry tukevat toisiaan, kirjaimellisesti. Rouva on kietoutunut Harryn käsivarteen octopussymaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä sureta mua pätkääkään. Yltäkylläisyydessä ja luksuksessa ja paaponnassa ja palveltavana koko elämänsä elänyt, ilman että olisi mitään sen eteen tehnyt tai sen ansainnut. Olisi mennyt edes töihin, eikä elellyt työssä raatavien selkänahasta revityllä panostuksella. Osaakohan edea hävetä? Tuskin osaa edes perunoita keittää itse. Mahtaako edes olla tarvinnut prsettään itse pyyhkiä.
Niinkö. Oletko itse elänut sotaa käyvässä maassa kuten Elisabet toisen maailmansodan aikaan? 25-vuotiaana kuningattareksi?
Voi vttu mikä kysymys 🤣 Oletko itse? Miten tämä liittyy mihinkään? Aika moni ihminen eli maailmansodan aikana ja teki 25-vuotiaana vaikka mitä. Eipä ole heitä paapottu ja palveltu ja elätetty luksuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Syyskuu on aina musta. Ei tämä ole ainut suru-uutinen tälle kuukaudelle.
Syyskuu on kaikkein vähäkuolisin kuukausi. Tammikuussa kuolee eniten.
Isän äkillinen kuolema teki Elisabetista kuningattaren aivan liian varhain – nuoren naisen elämä mullistui peruuttamattomasti silmänräpäyksessä
Loisteliaat kruunajaiset vietettiin 66 vuotta sitten. Kruunu oli nuorelle naiselle aluksi raskas kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Modelle tiedoksi. Kuningatar EI ole kuollut. Keskustelu on asiaton ja jos se ei kohta poistu alan spämmäämään palstalla kiellettyjä aiheita.
T. huomatkaaaaaa mut !!!!
Vierailija kirjoitti:
Megain huomenna "Ellu se itki kuinka Ellu rakasti mua ja sit mä sanoin että mä oon niin mahtava ku kuka muu ghettosta on noussut prinse.. kuningattareksi ku mä ja sitten kiinastakin soitettiin mulle että koko maa juhlii kuinka upee mä oon ku mä oon täällä ja tää on kiinalaisille suurempi hetki ku maon valtaannousu ku mä oon niin upee."
Tuo meghan on kyllä yksi tuksu ulosanniltaan. Minäminäminäminä sössönsössön.
Vierailija kirjoitti:
Tee palvelus koko maailmalle ja jätä Meghanin purkaus lukematta.
Jos kukaan ei seuraa turhia julkkiksia, eivät he lopulta enää pysy pinnalla.
Yhden aikakauden loppu. Ei varmasti tulla enää näkemään vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Lukutaito. Missään ei ole väitetty, että olisi kuollut. Miksi teet aiheettomia ilmiantoja, kun olisi aiheellisiakin olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Eihän niin ketjun otsikossa väitetäkään. Nuo tietyt törkeät komentit taitavat olla peräisiin VKK:n kannattajilta. Samanlaista kieltä käyttävät. Johonkin purettava, kun ei Sanna-ketjuja.
Catholic and Jewish leaders offer prayer for Queen's health
Cardinal Vincent Nichols, the Archbishop of Westminster and head of the Catholic Church in England and Wales, has said he’s "concerned" by the news of the Queen’s health.
He also offered his prayers, adding: "May the blessings of the Lord strengthen and comfort her and her family."
The UK's Chief Rabbi has expressed similar sentiments, saying the Queen “is very much in my prayers today”.
Ephraim Mirvis, the Chief Rabbi of the United Hebrew Congregations of the Commonwealth, said: "I know that Jewish communities around the Commonwealth will join me in wishing her a full and swift recovery."