Taapero heittäytyy maahan
Taapero heittäytyy maahan, eikä halua liikkua. Joskus heittäytyy itkien maahan. Mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä?
Mikä on teidän niksinne? Olisko joku yllätyslelu taskussa auttamassa vai millä veltoksi heittäytyneen lapsen saa vaikka nostettua vaunuihin tai kävelemään eteenpäin?
Kommentit (31)
Lapsi olkapäälle ja ulos kaupasta. Näin minä tein.
Jätän siihen ja kävelen pois. Aika pian nousee ylös ja juoksee seuraamaan.
Minua v*tutti kauppaostoksilla niin paljon kakaran heittäytyminen lattialle (kiire oli), että viis veisasin muista. Vedin itsekin lattialle laataksi penskan viereen vänisemään.
Kakara hämmästyi niin paljon, että lopetti parkumisen ja vielä kotonakin ihmetteli.
Sellaisia ne joskus on. Ite vaan otin kainaloon ja jatkoin matkaa. Vähän ajan päästä halusi itse kävellä.
Vierailija kirjoitti:
Hulluja noi ukrainalaiset.
Nostin kantoon/kärryyn ja matka jatkui. Aina senkin spagetin jotenkin sai mukaan. En lahjonut tms. Ei se tuittu peräänkään lähtenyt.
Kantoon. Viime talvena oli pahin vaihe 2,5v-3 vuotiaan kanssa. Pulkka/rattikelkka oli usein mukana, rattaat huonot auraamattomilla lähiön teillä. Toisella kädellä vedin rattikelkka ja rimpuileva lapsi toisessa kainalossa.
Nyt vajaan 4 veen kanssa ei tätä ongelmaa enää.
Kyllä se menee laajemmassa kolektiivisessa mielessäkin! Vai voitko määrittää, että tämä käytös ei tule suoraan äxästä tai yystä tai mitokondriosta?