Taapero heittäytyy maahan
Taapero heittäytyy maahan, eikä halua liikkua. Joskus heittäytyy itkien maahan. Mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä?
Mikä on teidän niksinne? Olisko joku yllätyslelu taskussa auttamassa vai millä veltoksi heittäytyneen lapsen saa vaikka nostettua vaunuihin tai kävelemään eteenpäin?
Kommentit (31)
Monet mammat antavat kakaralle kännykän tai tabletin käteen ja kas, kakara istuu rattaissa hiljaa monta tuntia.
Mitä sitten. Missä lapsesi nyt on? Miten sinulla aikaa tällä kirjoittaa jos sinulla on lapsi? lapsesi on heteillä täysin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten. Missä lapsesi nyt on? Miten sinulla aikaa tällä kirjoittaa jos sinulla on lapsi? lapsesi on heteillä täysin.
Miksi ajattelet, että aloittajan on oltava joka hetki lapsensa kanssa?
Kävele vaan eteenpäin, jos rauhallinen/turvallinen paikka, älä anna huomiota.
Kuitenkin ota rattaat mukaan ja tarkista että lapsen kengät eivät purista.
Huomio muualle. Katso mikä tuolla on. Liioittelu sallittua.
Jos lapsi ei ole suorastaan vaarallisessa paikassa ja osaa kävellä, niin jätä siihen. Kyllä se sieltä lähtee perään, kun ei joka kerta tulla neuvottelemaan ja palkitsemaan ja houkuttelemaan lelulla ja karkilla.
Joskus sitä on vain kannettu se lapsi kotiin. Ei ne jäärimmät tule edes silloin, vaikka itse jatkaisi matkaa.
Silloin kun oma muksu oli vielä tuollainen, niin nappasin kainaloon ja matka jatkui. Huusi tai ei. Meillä ei joka kiukun kohdalla menty lapsen tahdon mukaan ja normaali teini siitä on kasvanut. Ei mennyt rikki vaikka koko maailma ei mennyt hänen tahtonsa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi kainaloon ja matka jatkuu.
Moni tekee tätä. Mulla oli mäyräkoiran pentu ja lapsi ihastui siihen sekä osasivat molemmat keskustella ja lapsi teki totaalistopit. Tyynesti äiskä kantoi muksun pojes.
Vierailija kirjoitti:
Joskus sitä on vain kannettu se lapsi kotiin. Ei ne jäärimmät tule edes silloin, vaikka itse jatkaisi matkaa.
Niin mistä luulet niiden jäärien miesten syntyvän?
Vierailija kirjoitti:
Löysän spagettimaisen lapsen nostaminen vaunuunkin on paljon voimia vaativa työ. Yleensä samalla hän kieppuu holtittomasti niin, että kolauttaa päänsä johonkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita edes oikein! Jos minä hiwreenkirjoivava joutuu jo huomautamaan.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysän spagettimaisen lapsen nostaminen vaunuunkin on paljon voimia vaativa työ. Yleensä samalla hän kieppuu holtittomasti niin, että kolauttaa päänsä johonkin.
Ap
Ai te olette paljon harrastanut pakotaktiikkaa! Kutsun tuota kissa-taktiikaksi jossa kissa on kuin löysä räkä eli valuu kaikkialta ulos ja oikealla hetkellä ponnaa oikeaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Alat matkimaan häntä.
Tämä voi kyllä toimiakin. Lapsi näkee, miten hölmösti käyttäytyy.
Ap
Hauska kuva kun kaupan pihassa lapsi sai kohtauksen ja ei suostunut nousemaan talvella maasta makaamasta.
Syy oli ,lapaset väärän väriset.
Neanderthalensis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mistä luulet niiden jäärien miesten syntyvän?
Mun kaikki lapset ovat kylläkin tyttöjä.
Sanoisin näin 80-vuotiaana vanhana poikana, että sehän kuuluu tiettyyn ikään. Jos homma jatkuu yli 10 ikävuoden, niin onkohan uusi Vesku syntynyt?
Se menee ajan kanssa ohi. Rattaat mukaan.