Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin tänään lasten putiikeissa ja enkyllä maksa 40e paidasta!

Vierailija
28.10.2006 |

Ja farkusta esim. 50e! Olivat toki ihania vaatteita! Mutta esim. Lindexistä saa oikein kivoja ja kerhokortilla saa usein tosi hyviä alennuksia!

mistä te ostatte lastenne vaatteet?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putiikeissa en tosiaan käy, aivan törkyhinnat.

Vierailija
2/24 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä ei ollut niin pahat hinnat mutta se kissankorkuisilla BENETTON on aika järkyttävää vaatteissa! Itsekin ostan kirppiksiltä paljon!

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodyt 0,50 e - 2,5e

Paidat 0,5 e -2,5e

Housut 1-4 e

Potkarit 0,5e-3 e

ulkovaatteet 3-10 e

Ainoastaan alusvaatteet, sukkahousut ja sukat ostan uusina. Nekin H&M:ltä

Kaikki vaatteet ostan siisteinä, uutta vastaavassa kunnossa.

Vierailija
4/24 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan lastenvaateista hyviä materiaaleja, hyviä leikkauksia, istuvuutta, tyylikkyyttä, trendikkyyttä, siistiä, arvokasta (ei hinnaltaan arvokasta, vaan arvokkaan näköistä, tietsä silleen esim Gantin kauluspaita versus Seppälän kauluspaita, kyllä se Gant näyttää huolitetummalta :)), mun lapselle sopivaa.

Lapsemme käyttävät merkkivaatteita ja joita halppiksia (ulkomailta ja Suomesta Zarasta) tai sitten esim Uffilta ostettua miestenpaitaa tai kirpparilta ostettua pöytäliinaa josta olen kustomoinnut lapselle paitiksen/hameen tms.

Tää meillä, mulle on yks lysti mitä naapurin Pirkon lapset käyttävät.

Olemme vaatefriikkejä koko perhe ja vaattet ovat harrastuksemme :)

Vierailija
5/24 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on toiminut jo 4 vuoden ajan, täältä ostan satunnaisesti muutamia sukkia, hanskoja, jotain pientä...

Vierailija
6/24 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä laadun ja vaatteen ulkonäkö eroaa kyllä aika hemmetin paljon jostain lindexin vaatteesta! massa tavaraa ja tylsän näkösiä, mielikuvituksettomia vaatteita.. Vaan jokainen taplaa tyylillään

Vierailija
7/24 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin meillä..no pari benettonin paitaa olen joskus pojalle ostanut täyteen hintaan ..niin syötäviä olivat...

Vierailija
8/24 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

So, jos joku 100e maksava paita on laadukas. Mitä se siinä hyödyttää jos se jää pieneksi? Ja kun on 2 lasta, niin haluan molemmille omat uudet vaatteet.

Ehkä silloin ostan jotain laadukkaampaa kun lapset ovat niin isoja, että vaatteet kestävät jo jonkun aikaa, eikä kuukauden päästä ole pieniä...

Vierailija
9/24 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkivaatteita ostan kirpparilta, jos kohdalle osuu. Sieltä ostan lähes aina myös haalarit. nytkin sain tytölle Reimatecin 36e, ja ainut käytön merkki oli hieman nukkaa kauluksessa.

Vierailija
10/24 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ns. halpisvaatteetkin ajaa saman asian, ni miksen ostaisi niitä ja laita ylimääräiset rahat säästöön? :)

-27-

Vierailija
11/24 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjää:

Haluan lastenvaateista hyviä materiaaleja, hyviä leikkauksia, istuvuutta, tyylikkyyttä, trendikkyyttä, siistiä, arvokasta (ei hinnaltaan arvokasta, vaan arvokkaan näköistä, tietsä silleen esim Gantin kauluspaita versus Seppälän kauluspaita, kyllä se Gant näyttää huolitetummalta :)), mun lapselle sopivaa.

Lapsemme käyttävät merkkivaatteita ja joita halppiksia (ulkomailta ja Suomesta Zarasta) tai sitten esim Uffilta ostettua miestenpaitaa tai kirpparilta ostettua pöytäliinaa josta olen kustomoinnut lapselle paitiksen/hameen tms.

Tää meillä, mulle on yks lysti mitä naapurin Pirkon lapset käyttävät.

Olemme vaatefriikkejä koko perhe ja vaattet ovat harrastuksemme :)

Vierailija
12/24 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisävaatteiden tulisi olla kivan näköisiä, hyvää matskua, ryhdikkäitä, lapsellekin mieluisia ja laadukkaita.

Ulkovaatteet jakautuu kahteen kastiin. Puistovaatteeksi tietty haalari tai takki ja housut, jotka ovat laadukkaat ja mukavat peuhata ja plussana se, että vaate miellyttää äidin silmää ;). Me asutaan keskustassa ja nuo puistovaatteet roikkuu viikon hoitopaikan naulakossa, koska kotona kätämme takkia ja housua/hametta säästä riippuen. Jalkineina nahkakengät tai märällä säällä vedenpitävät kengät.

Me asutaan keskustassa ja ollaan tarkkoja siitä minkälaisissa kamoissa itse heilahdamme kadulle, niin onhan sillä merkitystä miltä lapsemmekin näyttää.

Matkustelemme paljon, joten vaatetta tulee ostettua paljon ulkomailta. Tampereella ei ole kovin paljon eri vaihtoehtoja, joten turvaidumme Suomessa ollessamme myös Helsingin valikoimiin. Mutta en suosi jotain tiettyä merkkiä vaan merkkien suhteen olen avoin, mikäli vaate muuten miellyttää.

Ap:lle, voin siis hyvinkin ostaa esimerkkisi hintaisia vaatteita tai vaikkapa kalliimpiakin.

Jollekin, joka puhui säästämisestä, niin kysyisin, että mitä varten minun pitäisi vielä säästää ekstraa, kun kerran jo meillä on säästösuunnitelma ja säästötili ja emme edes tiedä mitä varten laitamme rahaa sivuun, niin tuntuisi hullulta laittaa vielä viimeisetkin roposet sivuun. On siitäkin hyötyä, että kulutetaan, laitetaan raha kiertoon ;)

Vierailija
13/24 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori en vastannut aikaisemmin. aikaväli

merkkivaatteita ovat gymboree ja childrens place.

vanhemmille lapsille aeropostale ja abercrombie & fitch

limited too on tosi ihana, he myyvät vain kokoa 4 vuotiasta 16 vuotiaille. Ihana laatu ja kauniit värit ja tyyliltään kivoja.

oshkosh on myos suosittu.

gap on kiva. old navy on sitä hiukan edullisempi.

isommat ketjut myyvät hilfigeriä, laurenia ja leviksiä. joissakin olen nähnyt lacostea, mutta sitä ei käytetä niin paljon. ovat aika yksinkertaisia.

valikoimaa on paljon.

tjmax myy useimpia merkkejä edullisesti. viimeksi ostin sieltä hilfigerin farkut ($31 ), hilfigerin paita ($16) ja hilfigerin takki ($30). Laurenia he myyvät siinä $20 per paita.

- joten sitä ihmettelinkin että se on suomalaisten mielestä kallista.

limited too:ssa farkut ovat siinä $40, gymboree ja childrens place jotain $30-40.

dkny ja laurenit ovat isommissa liiikkeissä siinä $60. tjmax myy niitä puoleen hintaan. dkny:tä en ole ostanut pitkään aikaan.

talvivaatteista columbia on nuorten keskuudessa arvostettu.

talvi täällä on erilainen joten hirvittävän lämpiviä vaatteiden ei ole pakko olla. Joten suomen pakkaseen kestäviä talvi vaatteita on vaikeampi loytää. Useimmissa talvitakeissa on vetoketju ilman mitään lisä vuoruksia. Sellaisella tarkenee täällä ihan hyvin.

pidän vaatteista ja täällä on kiva vaatevalikoima. Lapseni aina välillä haluavat jotain targetistakin. Siellä on niitä nimettomiä ja hiukan laadultaan heikompia, mutta kivan näkoisiäkin sieltä loytyy.

Marimekko kauppoja on vain isoimmissa kaupungeissa. he myyvät netin kautta myos ja ovat halvempia kuin suomessa.

Vierailija
14/24 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sisävaatteiden tulisi olla kivan näköisiä, hyvää matskua, ryhdikkäitä, lapsellekin mieluisia ja laadukkaita.

Ulkovaatteet jakautuu kahteen kastiin. Puistovaatteeksi tietty haalari tai takki ja housut, jotka ovat laadukkaat ja mukavat peuhata ja plussana se, että vaate miellyttää äidin silmää ;). Me asutaan keskustassa ja nuo puistovaatteet roikkuu viikon hoitopaikan naulakossa, koska kotona kätämme takkia ja housua/hametta säästä riippuen. Jalkineina nahkakengät tai märällä säällä vedenpitävät kengät.

Me asutaan keskustassa ja ollaan tarkkoja siitä minkälaisissa kamoissa itse heilahdamme kadulle, niin onhan sillä merkitystä miltä lapsemmekin näyttää.

Matkustelemme paljon, joten vaatetta tulee ostettua paljon ulkomailta. Tampereella ei ole kovin paljon eri vaihtoehtoja, joten turvaidumme Suomessa ollessamme myös Helsingin valikoimiin. Mutta en suosi jotain tiettyä merkkiä vaan merkkien suhteen olen avoin, mikäli vaate muuten miellyttää.

Ap:lle, voin siis hyvinkin ostaa esimerkkisi hintaisia vaatteita tai vaikkapa kalliimpiakin.

Jollekin, joka puhui säästämisestä, niin kysyisin, että mitä varten minun pitäisi vielä säästää ekstraa, kun kerran jo meillä on säästösuunnitelma ja säästötili ja emme edes tiedä mitä varten laitamme rahaa sivuun, niin tuntuisi hullulta laittaa vielä viimeisetkin roposet sivuun. On siitäkin hyötyä, että kulutetaan, laitetaan raha kiertoon ;)

Vierailija
15/24 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin aikuisten vaatteittenkin, matskua vaan menee vähän vähemmän, mutta työhän se vaatteessakin maksaa.

Kalliimmat vaatteet vaan on useimmiten parempilaatuisia, kestää hyvin seuraavillekin sisaruksille.

Ja mikä mun mielestä on laadukkaiden tavaroiden ostamisessa aika olennaista: roskaa ei tule niin paljon. Tää maailma hautautuu kohta paskaan muutenkin, etenkin kun kaikki ostaa halvalla mahdollisimman paljon, jotta voi sitten taas ostaa lisää kun mieli tekee. Tää on varmaan ilmiönä jotain laman seurauksia, en tiedä, mutta ällöttävää kuitenkin.

Vierailija
16/24 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis joskus joku reiman lakki tms...

mutta muuten ostetaan paljon juuri h&m:ltä, lindexistä, kappahlista, prismasta...

ja hyvin on vaatteet kestäneet seuraavallekkin ja lämpiminä ovat talvetkin pysyneet!!

Vierailija
17/24 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vähän tarkoittaa n. 7 asua + jotain siistimpää.

Viimeksi ostin tosiaan pojalle Marco Polon paitapuseron ja taisi maksaa sen 40 euroa. Mutta sain mielestäni ihanan asun juhlallisempiin tilanteisiin jouluksi ja uudeksi vuodeksi.

Toisaalta, tykkään myös usein Lindexin Bamse-vaatteista, niitäkin on ostettu. Niissä laatu on yleensä ihan ok, mutta kyllä monet Lindexin " osta 3 maksa 2" vaatteet menee 4-5 pesussa aika kulahtaneen näköisiksi.

Vierailija
18/24 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja mikä mun mielestä on laadukkaiden tavaroiden ostamisessa aika olennaista: roskaa ei tule niin paljon. Tää maailma hautautuu kohta paskaan muutenkin, etenkin kun kaikki ostaa halvalla mahdollisimman paljon, jotta voi sitten taas ostaa lisää kun mieli tekee. Tää on varmaan ilmiönä jotain laman seurauksia, en tiedä, mutta ällöttävää kuitenkin.

Vierailija
19/24 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap itse ostaa tosi paljon kierrätettyä tavaraa ja vaatetta varsinkin lelut meillä on kaikki aika lailla kierrätettyä (varsinkin tuollaiset muovikamat pyrin ostamaan käytettynä)!

Onneksi täällä pk-seudulla on valinnan varaa mistä ostaa niin voi todella toteuttaa omia arvojaankin paremmin! Huuto. net on myös hyvä!

-ap

Vierailija
20/24 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset ei ole mitään muotinukkeja, ja haluan että käyttävät mukavia vaatteita. Musta älyttömyyden huippu joku farkut ja neuletakki vastasyntyneelläkin!!!