Mitä te vatsakipuiset voitte syödä?
Kommentit (26)
Rautanauloja votkaan liotettuna ja sitten votka kurkusta alas. Rautanaulat auttavat vatsavaivaisia.
Onko joku kokeillut perunajauhoa vatsavaivoihin?
Vierailija kirjoitti:
Yleinen vatsakipu , tutkimuksissa ei löydöksiä. Sattuu kun ei syö ja sattuu kun syö.
En tiedä mitä tässä enää uskaltaa syödä. Ehkä pelkkiä mustikoita?
Vertaistukea tai vinkkejä?
T. Ap
Minulla on ystävä, joka voi syödä ongelmitta vain kananmunia, pekonia ja spiruliinatabletteja.
Itse en voi syödä ongelmitta oikein yhtään mitään. Olen kokeillut kaikki mahdolliset ja mahdottomat ruokavaliot viimeisen 20 vuoden aikana. Keto on ollut paras, mutta sekään ei ole oireeton. Syöminen on rehellisesti venäläistä rulettia. Joku päivä ruoka-aine X sopii ja joku toinen päivä ei.
Tällä hetkellä elän pääasiallisesti vain jäätelöllä. Se aiheuttaa harvoin oireita, tosin ihan mikä tahansa jäätelökään ei käy. Vitamiineja ja hivenaineita otan pilleripurkista. Lääkkeitä vatsan ja suoliston avuksi on viisi.
Jos voit syödä mustikoita ongelmitta, syö mustikoita niin paljon kuin voit. Tällaisen painajaissuoliston kanssa voi heittää ravintosuosituksilla vesilintua ja pyrkiä vaan saamaan tarvittavan energian pysyäkseen hengissä IHAN mistä tahansa ruoasta, joka pysyy (suhteellisen oireettomana) sisuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleinen vatsakipu , tutkimuksissa ei löydöksiä. Sattuu kun ei syö ja sattuu kun syö.
En tiedä mitä tässä enää uskaltaa syödä. Ehkä pelkkiä mustikoita?
Vertaistukea tai vinkkejä?
T. ApMinulla on ystävä, joka voi syödä ongelmitta vain kananmunia, pekonia ja spiruliinatabletteja.
Itse en voi syödä ongelmitta oikein yhtään mitään. Olen kokeillut kaikki mahdolliset ja mahdottomat ruokavaliot viimeisen 20 vuoden aikana. Keto on ollut paras, mutta sekään ei ole oireeton. Syöminen on rehellisesti venäläistä rulettia. Joku päivä ruoka-aine X sopii ja joku toinen päivä ei.
Tällä hetkellä elän pääasiallisesti vain jäätelöllä. Se aiheuttaa harvoin oireita, tosin ihan mikä tahansa jäätelökään ei käy. Vitamiineja ja hivenaineita otan pilleripurkista. Lääkkeitä vatsan ja suoliston avuksi on viisi.
Jos voit syödä m
Kiitos tsemppauksesta! Ihan tässä naurattaa vaikka voisi myös itkeä...
Älkää ihmiset pienistä asioista valittako. Votka turruttaa kivut ja saa menojalan vipattamaan. Nauttikaa elämästä ja älkää kivun antako häiritä. Juokaa votkaa raakana se luonnon oma lääke.