Voiko miestä kiihottaa se että painostaa naista tekemään mitä hän ei halua?
Mun mies taivuttelee mua moniin juttuihin ja hän tuntuu nauttivan kun vastustelen. Kertokaa miehet, mikä siinä kiihottaa?
Kommentit (9)
Voi varmaan ja samoin naista. Meilläpä kiihottumisen kohde on kaikenlainen materia. Jos vaimo ei saa jotain mitä hän haluaa, hän ei kiihotu, eikä seksiä ole.
Valta ja alistaminen kiihottavat joitakuita, toisia taas alistuminen ja toisen käskyjen mukaan toimiminen. Eikä siinä minusta ole mitään väärää, mutta ei toista myöskään saa painostaa tai pakottaa vastentahtoisesti jotain tekemään. Mutta asioita, jotka eivät tunnu täysin vastenmielisiltä, minusta voi ainakin kokeilla toisen mieliksi, vaikka itseä ne ei kauheasti kiihottaisikaan, mutta sitä pitää kunnioittaa, jos toinen ei halua jotain tehdä. Minusta esim olisi kivaa laueta puolison suuhun ja pyllyyn ilman kortsua, sekä että hän nuolisi minun pyllyäni, mutta hän ei halua ja kunnioitan sitä jankkaamatta asiasta. Monia ehdottamiani asioita on kokeilun jälkeen tehty uudestaankin ja hänkin niistä nauttii.
Pakottaa ei ilman toisen suostumusta saa, tuohan on selvä asia. Alistaminen ja alistuminen kiihottavat monia, mutta sitä moni ei uskalla kertoa.
M44 kirjoitti:
Valta ja alistaminen kiihottavat joitakuita, toisia taas alistuminen ja toisen käskyjen mukaan toimiminen. Eikä siinä minusta ole mitään väärää, mutta ei toista myöskään saa painostaa tai pakottaa vastentahtoisesti jotain tekemään. Mutta asioita, jotka eivät tunnu täysin vastenmielisiltä, minusta voi ainakin kokeilla toisen mieliksi, vaikka itseä ne ei kauheasti kiihottaisikaan, mutta sitä pitää kunnioittaa, jos toinen ei halua jotain tehdä. Minusta esim olisi kivaa laueta puolison suuhun ja pyllyyn ilman kortsua, sekä että hän nuolisi minun pyllyäni, mutta hän ei halua ja kunnioitan sitä jankkaamatta asiasta. Monia ehdottamiani asioita on kokeilun jälkeen tehty uudestaankin ja hänkin niistä nauttii.
Hyvä, jankkaaminen ja painostus on rasittavinta.
Kyllä se ainakin itsellä on valta ja juurikin tuo alistaminen ja siinä se kun vaimo kiihottuu alun vastustelun jälkeen.
Meillä sovittu jo aikonen alussa että pillu piilosilla ei olla ja kotona pitää saada riittävästi
Valta