Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettämisen salaaminen

Vierailija
08.09.2022 |

Hei. Miten muut toimisi minun tilanteessani. En kaipaa syytöksiä syyllisyys lyötyy jo omastatakaa. Elikkäs olen ollut yhden ihmisen kanssa 10vuotta yhdessä ja 2 niistä naimisissa. Iso talo löytyy ja kaksi pientä lasta. No tein tempuista pahimman ja kännissä erehdyin hetken huumassa pettämään. Olin aikeissa tunnustaa ja mietin hetkeä. No vaimo sitten kertoi kuinka on ollut muutaman viikon outo olo ja teki raskaustestin joka oli positiivinen. Nyt meni kyllä itseltäni pakka sekasin kertoakko tapahtumat silloin se tietäisi avioeroa ja huonoimmassa tapauksessa raskauden keskeytystä. Ja olemassa olevat lapset myös kärsisivät vain minun yhdestä huonosta päätöksestä.. tunteita yms muuta ei liittynyt tekooni ja nyt en ehkä pysty tunnustamaan vaan yrittää unohtaa.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro, olet vain hiljaa ja sopeudu siihen. Selvästikään teillä ei halut kohtaa ja intohimo puuttuu. On ihan ok käydä panemassa muita välillä, se on henkilökohtaisen seksuaaliterveyden hoitamista.

Vierailija
2/57 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärvistele asia kanssa. Olet ansainnut sen. Keksit kyllä jonkun hyvän perustelun itsellesi minkä avulla hyväksyt tekemäsi. Toivottavasti vaimosi tekee sulla samat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtaisesti tuttu tarina.

On yhteiset talot, autot sun muut, olleet jo pitkän aikaa. Kymmenisen vuotta sitten oli jo kaikki hankittuna ja silloin oli se ~10 vuotta yhteistä taivalta takana. Töihin tuli nuori, nätti kesälomittaja, joka antoi ymmärtää että ymmärtää antaa. Niinhän siinä sitten kävi, että syksyn saunaillassa mentiin rajan yli. Syyllisyys painoi ja vaimo ilmoitti olevansa raskaana. Kauan oli lasta yritetty ja toivottu, mutta tavallaan jo luovutettu luullen ettei me saada sitä pistettä i:n päälle.

En kertonut hairahduksesta, enkä ole kertonut edelleenkään. Lapsi täyttää kohta kymmenen, ja olen tyytyväinen etten kertonut tai ole jäänyt kiinni. En muistele pettämistä millään tavalla enkä juuri edes muista koko tapahtumaa, olen sulkenut sen pääni ulkopuolelle.

Mutta, on sillä tapahtumalla ollut seurauksensakin. Sen jälkeen en ole enää käynyt työpaikan saunailloissa. Tai olen käynyt, mutta selvinpäin.

Toisekseen, alkoholia käytän enää aniharvoin, koska pelkään edelleen, että humalassa vahingossa menen tunnustamaan teon.

Toisaalta, en ole ainakaan kotona kuullut valitusta siitä, etten koskaan ryyppää tai mene saunailtoihin, joten kai se tästäkin maksettu hinta on lopulta kääntynyt tavallaan positiiviseksi asiaksi.

Vierailija
4/57 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On yhteiset talot, autot sun muut, olleet jo pitkän aikaa. Kymmenisen vuotta sitten oli jo kaikki hankittuna ja silloin oli se ~10 vuotta yhteistä taivalta takana. Töihin tuli nuori, nätti kesälomittaja, joka antoi ymmärtää että ymmärtää antaa. Niinhän siinä sitten kävi, että syksyn saunaillassa mentiin rajan yli. Syyllisyys painoi ja vaimo ilmoitti olevansa raskaana. Kauan oli lasta yritetty ja toivottu, mutta tavallaan jo luovutettu luullen ettei me saada sitä pistettä i:n päälle.

En kertonut hairahduksesta, enkä ole kertonut edelleenkään. Lapsi täyttää kohta kymmenen, ja olen tyytyväinen etten kertonut tai ole jäänyt kiinni. En muistele pettämistä millään tavalla enkä juuri edes muista koko tapahtumaa, olen sulkenut sen pääni ulkopuolelle.

Mutta, on sillä tapahtumalla ollut seurauksensakin. Sen jälkeen en ole enää käynyt työpaikan saunailloissa. Tai olen käynyt, mutta selvinpäin.

Toisekseen, alkoholia käytän enää aniharvoin, koska pelkään edelleen, että humalassa vahingossa menen tunnustamaan teon.

Toisaalta, en ole ainakaan kotona kuullut valitusta siitä, etten koskaan ryyppää tai mene saunailtoihin, joten kai se tästäkin maksettu hinta on lopulta kääntynyt tavallaan positiiviseksi asiaksi.

No tässähän niitä hyviä pettäjän perusteluja itselleen.

Vierailija
5/57 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässähän niitä hyviä pettäjän perusteluja itselleen.

Ei siihen hyviä perusteluja edes ole. Paskoja vain, eikä mitään mikä oikeuttaisi tekoon. Mutta tässä tapauksessa sain haitat minimoitua. Eikä ole edes käynyt mielessä että toista kertaa pettäisin...

Vierailija
6/57 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro vaan kanna vastuusi ja elä virheesi kanssa. Jos kerta jää yhteen niin turha pilata koko perheen elämää sen takia.

Tilanne on toinen, jos sinulla olisi suhde. Silloin pitää vaimonkin tietää, että osaa pistää sian luiskaan.

Vierailija
7/57 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis sun täytyy itte miettiä asiaa mitä teet. Turha kysellä täältä neuvoa! Pettäminen on vääriin niin väärin. Ja juu aika varmasti tulisi ero kun kertoisit. Mutta eipä me muut oikeen voida päätöstä sun puolesta tehdä. Jos ja kun se vauva sitten syntyy ja sitä katselet niin mieti samalla mitä haluaisit lapsille opettaa. Esim jos lapsesi joutuosi jossain vaiheessa petetyksi.. Ja kertoisi sinulle.. Mitä sanoisit...

Vierailija
8/57 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nämä asiat pitäisi määritellä heti suhteen alussa. Jokainen joka miettii asiaa, niin kannattaa kysyä itseltään, haluaisinko minä tietää pettääkö puoliso. Toi on kamalaa kuraa ettei kannata rikkoa suhdetta yhden syrjähypyn takia. Kuinka narsistinen pitää olla että ei anna sen oman "rakkaan" päättää edes tästä!

Vierailija
9/57 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen oli sinun päätös. Nyt on vaimon vuoro saada tehdä päätös haluaako jatkaa kanssasi?

Vierailija
10/57 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit kysyä joltain papilta, että voisitko

ripittäytyä ja saada vapautuksen julistuksen

ns. synninpäästön. Se vois auttaa, jos olet

kerran katuvalla mielellä. Empä näe, että

vaimoasi tunnustuksesi paljoa hyödyttää

Vierailija
11/57 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen oli sinun päätös. Nyt on vaimon vuoro saada tehdä päätös haluaako jatkaa kanssasi?

Juuri näin ja tämä toimii myös jos pettäjä olisi nainen.

Vierailija
12/57 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro vaan opettele elämään asian kanssa ja parisuhteen huonoilla hetkillä muistele lämmöllä, kuinka sait vierasta pesää.

Vierailija
13/57 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tilanteessa en kertoisi. Yksittäinen hairahdus, joka syyllisyydentunteistasi päätellen myös jää yksittäiseksi, ei ole sen väärti että nuori perheenne mahdollisesti hajoaa tai vähintäänkin tulee turhaa ahdistusta, vatvomista ja stressiä raskausajaksi. Kun muuten teillä ilmeisesti on ihan hyvä suhde, mikä on arvokkainta mitä voi olla. Pidä siitä kiinni ja vaali sitä, ole jatkossa luottamuksen arvoinen. Ja käy vaikka jokunen kerta terapiassa käsittelemässä asiaa tai puhu luotettavan ystävän kanssa, jos et itse tahdo päästä tapahtuneesta yli. Et ole paha ihminen.

Terveisin nainen 50+.

Vierailija
14/57 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sieltä tuli myös seksitauti mukana että kärvistelystä tulee entistä kuumottavampi. On mukavaa ajanvietettä miettiä miten tämän selitän vaimolle

A en voi panna

B sullakin saattaa olla tauti X

C Syntyvä lapsikin voi saada mukavan yllätyksen syntymälahjaksi

Vierailija
15/57 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sieltä tuli myös seksitauti mukana että kärvistelystä tulee entistä kuumottavampi. On mukavaa ajanvietettä miettiä miten tämän selitän vaimolle

A en voi panna

Olet varmaan hieno ihminen kun toivot tauteja syntymättömälle lapselle. No pääasiahan se on että pääsee maksimoimaan miehen kärsimyksen. Palsta on mennyt aivan sairaaksi. Lapset ja epätasa-arvon ihmiset voisi painu huitsin nevadaan.

Vierailija
16/57 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A en voi panna

Olet varmaan hieno ihminen kun toivot tauteja syntymättömälle lapselle. No pääasiahan se on että pääsee maksimoimaan miehen kärsimyksen. Palsta on mennyt aivan sairaaksi. Lapset ja epätasa-arvon ihmiset voisi painu huitsin nevadaan.

Missä kohtaa olen sanonut että toivon syntyvälle lapselle taudin? Tämä tulkinta oli puhtaasti sinun oman mielikuvituksesi tulosta.

Vierailija
17/57 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A en voi panna

Missä kohtaa olen sanonut että toivon syntyvälle lapselle taudin? Tämä tulkinta oli puhtaasti sinun oman mielikuvituksesi tulosta.

Toivot seksitautia ja se voi tosiaan tarttua lapseen. Vähintäänkin toivot mahdollisuutta tähän skenaarioon, joten välillisesti toivot mitä siitä seuraa.

Vierailija
18/57 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on ollut niin, että vaimolla on ollut omat reissut ja äijä hoivaa jonkun toisen mukulaa.

Vierailija
19/57 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mennä ollenkaan parisuhteeseen, jos pitää pettää.

Vierailija
20/57 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiva tilanne. Jokin siinä toisessa naisessa kuitenkin oli parempaa kuin omassa naisessasi koska hänet vaitsit. Sinun kannattaa miettiä mikä se oli? Ulkonäkö? Tunneyhteys? Haluttavuus? Ei ole takeita, ettet uudelleen hairahtuisi kun kerran sen jo olet tehnyt. Kynnys laskee, varsinkin jos ei asiaa avaa puolisolleen vaan sen salaa. Ja mitä tulee siihen, kannattaako kertoa...noh, joka tapauksessa et ole se mies enää johon naisesi rakastui. Joko olet pettäjä tai olet valehteleva ja salaileva mies. Itse voit tässä kohtaa valita kumpaa. Jos joku muu tietää hairahduksestasi niin kertoisin. Tai jos on mahdollisuus että naiset tapaavat. Asioilla kun on tapana tulla ilmi. Eli mieti..saatko helpommin anteeksi kun tunnustat heti vai sitten kun selviää parin vuoden kuluttua että olet valehdellut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän