Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettämisen salaaminen

Vierailija
08.09.2022 |

Hei. Miten muut toimisi minun tilanteessani. En kaipaa syytöksiä syyllisyys lyötyy jo omastatakaa. Elikkäs olen ollut yhden ihmisen kanssa 10vuotta yhdessä ja 2 niistä naimisissa. Iso talo löytyy ja kaksi pientä lasta. No tein tempuista pahimman ja kännissä erehdyin hetken huumassa pettämään. Olin aikeissa tunnustaa ja mietin hetkeä. No vaimo sitten kertoi kuinka on ollut muutaman viikon outo olo ja teki raskaustestin joka oli positiivinen. Nyt meni kyllä itseltäni pakka sekasin kertoakko tapahtumat silloin se tietäisi avioeroa ja huonoimmassa tapauksessa raskauden keskeytystä. Ja olemassa olevat lapset myös kärsisivät vain minun yhdestä huonosta päätöksestä.. tunteita yms muuta ei liittynyt tekooni ja nyt en ehkä pysty tunnustamaan vaan yrittää unohtaa.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärvistele asia kanssa. Olet ansainnut sen. Keksit kyllä jonkun hyvän perustelun itsellesi minkä avulla hyväksyt tekemäsi. Toivottavasti vaimosi tekee sulla samat.

Ehkä tehnyt jo Kylä-Harakat?

Vierailija
42/57 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole löytänyt toisesta naisesta mitään parempaa vaan päinvastoin. Entiedä tarkasti miksi tein niin mitä tein mutta en ole toistamassa samaa virhettä ikinä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole löytänyt toisesta naisesta mitään parempaa vaan päinvastoin. Entiedä tarkasti miksi tein niin mitä tein mutta en ole toistamassa samaa virhettä ikinä. Ap

Kunnes....ihastut johonkin ja humalassa hupsista keikkaa...kerran jo sen tehnyt niin aita on matalalla. Ethän jäänyt tälläkään kertaa kiinni niin miksi jäisit jatkossakaan.? Katsos, kun totuus on, että vaimosi ei pysty sinulle tarjoamaan sitä mitä kaipaat. Kunpa petetyt ymmärtäisi sen. Siksi se totuus sattuukin niin paljon. Tieto, että et ole tarpeeksi. Et ole niin rakastettu mitä luulit. Se on pettäjän valinta tuodakko tieto julki vai jatkaako kärvistelyä ja antaa toisen elää satumaailmassa. Valinta kuitenkin on tehty. Valitsit toisen naisen vaimosi edelle. Ja jälkeenpäinkin olet valinnut puhua asiasta hänelle lisää et vaimollesi.

Vierailija
44/57 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei. En ole oikein lueskellut keskustelua kun tuntui menevän siihen että ihmiset väittelivät keskenään. Tapahtuneesta on nyt kulunut muutamia kuukausia enkä ole tunnustanut. Hairahduksen kohteen kanssa olen puhunut hän ei halua mukaan soppaan mikä syntyisi minun tunnustamisella. Edelleen pohdin asiaa mitä tehdä. Välillä on hyviä hetkiä itseni kanssa ja välillä en nuku kun mietin vain. T. Ketjun oikea aloittaja

Hän ei halua mukaan soppaan?😂😂 halusi kuitenkin seksiä varatun kanssa. Oletteko te aikuisia vai 16 vuotiaita?

Vierailija
45/57 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei. En ole oikein lueskellut keskustelua kun tuntui menevän siihen että ihmiset väittelivät keskenään. Tapahtuneesta on nyt kulunut muutamia kuukausia enkä ole tunnustanut. Hairahduksen kohteen kanssa olen puhunut hän ei halua mukaan soppaan mikä syntyisi minun tunnustamisella. Edelleen pohdin asiaa mitä tehdä. Välillä on hyviä hetkiä itseni kanssa ja välillä en nuku kun mietin vain. T. Ketjun oikea aloittaja

Asian ohi hieman, mutta miksi ihmeessä keskustelet toisen naisen kanssa asiasta edelleen? Halusisitkohan kuitenkin jotain enenmän hänen kanssaan? Tuo tekee asiasta vain pahempaa. Se, että petit niin voi voi. Virheitä sattuu. Mutta se, että ylläpidät yhteyttä toiseen naiseen ei ole hyvä asia tai vahinko. Oletkohan täysin rehellinen itsellesikään.

Vierailija
46/57 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteyttä pitänyt vaan sen verran että hän kertoi ettei aijo asiaa tuoda ikinä julki. Ap

Vierailija
47/57 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tunnet tämän naisen? Onko siis tuttujanne jotta vaimo saattaa törmätä häneen? Kun et kerran kertonut heti, en suosittele sitä enää tekemäänkään. Salailusi vain pahentaa tilannetta kannaltasi.itse saman läpi käyneenä vain pohdin, luuletko ettei vaimosi arvaa mitään? Jos oikeasti kadut, kuten väität, se valitettavasti näkyy käytöksessäsi. Meillä rouva arvasi asian vaikka sen kiistin ja kiistän edelleen jos kysyy. Paskamaista on se, että oikeasti kaduttaa ja vit*uttaa mitä tuli tehtyä. Aina uskonut olevani sellainen kunnon perus rehti mies ja vaimoa parempaa naista ei ole. Joten niille jotka tässä ketjussa väittävät että omassa naisessa vikaa, ei tiedä mistä vaahtoaa. Naisessani ei ollut vikaa vaan omassa pääkopassa ja sitä on vaikea hyväksyä.

Ja niille jotka haluaa tulla haukkumaan ja nimittelemään valehtelevaksi paskaksi niin anti tulla.tiedän sen itsekkin. Mutta totuutta en vaimolle kerro koska en halua menettää saati satuttaa kertomalla niin upeaa naista.

M51

Vierailija
48/57 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kerro vaan kanna vastuusi ja elä virheesi kanssa. Jos kerta jää yhteen niin turha pilata koko perheen elämää sen takia.

Tilanne on toinen, jos sinulla olisi suhde. Silloin pitää vaimonkin tietää, että osaa pistää sian luiskaan.

Ei, kyllä nytkin pitää vaimon tietää, että osaa pistää sian luiskaan, jos haluaa. Lapset kärsii, vaimo kärsii ja blaablaa soopaa. Vaimosi ansaitsee luotettavan kumppanin, ja lapset kunnollisen miehen mallin. Kyllä niitäkin on.

Vierailija
49/57 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tunnet tämän naisen? Onko siis tuttujanne jotta vaimo saattaa törmätä häneen? Kun et kerran kertonut heti, en suosittele sitä enää tekemäänkään. Salailusi vain pahentaa tilannetta kannaltasi.itse saman läpi käyneenä vain pohdin, luuletko ettei vaimosi arvaa mitään? Jos oikeasti kadut, kuten väität, se valitettavasti näkyy käytöksessäsi. Meillä rouva arvasi asian vaikka sen kiistin ja kiistän edelleen jos kysyy. Paskamaista on se, että oikeasti kaduttaa ja vit*uttaa mitä tuli tehtyä. Aina uskonut olevani sellainen kunnon perus rehti mies ja vaimoa parempaa naista ei ole. Joten niille jotka tässä ketjussa väittävät että omassa naisessa vikaa, ei tiedä mistä vaahtoaa. Naisessani ei ollut vikaa vaan omassa pääkopassa ja sitä on vaikea hyväksyä.

Ja niille jotka haluaa tulla haukkumaan ja nimittelemään valehtelevaksi paskaksi niin anti tulla.tiedän sen itsekkin. Mutta totuutta en vaimolle kerro koska en halua menettää saati satuttaa kertomalla niin upeaa naista.

M51

Ei ole mikään tuttu. Minä hänet tiedän vaimo ei tunne ollenkaan. Ei ole huomannut mitään. Kotona saan ajatukset kasaan koska lapsien kanssa aika kuluu. Töissä taas on kaikki maailman aika miettiä ja velloa asiaa. Miettinyt koska osaisi antaa asian olla ja keskittyä muuhun vai onko tämä lopunelämän prosessi. Ap

Vierailija
50/57 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M51

Ei ole mikään tuttu. Minä hänet tiedän vaimo ei tunne ollenkaan. Ei ole huomannut mitään. Kotona saan ajatukset kasaan koska lapsien kanssa aika kuluu. Töissä taas on kaikki maailman aika miettiä ja velloa asiaa. Miettinyt koska osaisi antaa asian olla ja keskittyä muuhun vai onko tämä lopunelämän prosessi. Ap

No aina parempi noin. Ja parempi jos seksiinkään ei vaikuta. Itsellä otti sen verran koville aikoinaan etten heti kyennyt kun jotenkin ajatus ahdisti. Ei vaan kaveri toiminut. Mitä asiassa vellot päässäsi? Jos se on sitä tekoa niin muista että me kaikki ollaa vaan ihmisiä. Erheitä sattuu ja niistä voi ottaa opiksi.

Vierailija
51/57 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M51

No aina parempi noin. Ja parempi jos seksiinkään ei vaikuta. Itsellä otti sen verran koville aikoinaan etten heti kyennyt kun jotenkin ajatus ahdisti. Ei vaan kaveri toiminut. Mitä asiassa vellot päässäsi? Jos se on sitä tekoa niin muista että me kaikki ollaa vaan ihmisiä. Erheitä sattuu ja niistä voi ottaa opiksi.

Niin tekoa mietin ja häpeää sekä katumusta. Myös sitä tuleeko asia julki joskus vaikka vastapuoli on suoraan sanonut että ei puhu ikinä mitään. Ei halua olla osallinen siinä katastrofissa. Ap

Vierailija
52/57 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M51

Niin tekoa mietin ja häpeää sekä katumusta. Myös sitä tuleeko asia julki joskus vaikka vastapuoli on suoraan sanonut että ei puhu ikinä mitään. Ei halua olla osallinen siinä katastrofissa. Ap

Rehellisesti jos on pienikään epäilys että joskus tulee ilmi, suosittelen kertomaan itse. Se on aina pahempi jos selviää muuta kautta. Silloin peli on varmasti menetetty. Miksi nainen sen paljastaisi jos ette kerran ole missään tekemisissä enää?

Vierailija
53/57 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei olla tekemisissä. Hän kyllä monesti vakuutti ettei aijo mitään puhua. Tuskin moni saisi kiksejä moisesta teosta. Eikä teolla omaa mainettaan ainakaan ylöspäin nostattaisi. Ehkä tämä pelko vaan on pakkomielle itselle rangaista itseään ja pitää asia hyvinkin muistissa. Ap

Vierailija
54/57 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro, jos oli vain kerta hairahdus, eikä suhde tai syvempi ihastus, jota tekee yhä mieli. Turhaan rikot vaimoasi ja perhettäsi, vaan kanna nyt vastuusi ja taakkasi päälläsi ja käsittele syy pettämiseen.

Itse olin ihan erilaisessa tilanteessa (olen nainen), kun petin kerran nykyään ex-miestäni. Opin siitä paljon itsestäni ja parisuhteesta. Kannoin vastuuni niin, että jätin mieheni. Se oli "rangaistus" itselleni. Exä ei tiedä vieläkään, että petin häntä kerran.

Vierailija
55/57 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei olla tekemisissä. Hän kyllä monesti vakuutti ettei aijo mitään puhua. Tuskin moni saisi kiksejä moisesta teosta. Eikä teolla omaa mainettaan ainakaan ylöspäin nostattaisi. Ehkä tämä pelko vaan on pakkomielle itselle rangaista itseään ja pitää asia hyvinkin muistissa. Ap

Mainettaan? Pettikö hänkin jotain? Kumma ajatteu tapa. Sinä se petit. Sinun maineesi siinä on vaakalaudalla. Ja vaimosi. Kuinkas moni tietää että olet seläntakana kuksinut toista naista? Se se vasta nostaa vaimosi arvoa. Niin upea nainen ettei edes omalle miehelle riitä.

Vierailija
56/57 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankaisin itseäni kirjoitti:

Älä kerro, jos oli vain kerta hairahdus, eikä suhde tai syvempi ihastus, jota tekee yhä mieli. Turhaan rikot vaimoasi ja perhettäsi, vaan kanna nyt vastuusi ja taakkasi päälläsi ja käsittele syy pettämiseen.

Itse olin ihan erilaisessa tilanteessa (olen nainen), kun petin kerran nykyään ex-miestäni. Opin siitä paljon itsestäni ja parisuhteesta. Kannoin vastuuni niin, että jätin mieheni. Se oli "rangaistus" itselleni. Exä ei tiedä vieläkään, että petin häntä kerran.

Niin ehkä viisainta olla kertomatta. Tiedä itsestä kuinka pitkälle ja kauanko itseään rankaisee. Ja niinku sanoin että itselle kehitellyt rangaistuksen jo että varmasti tulee puheita vaikka toinen ei aijo puhua.. rangaistus itselle kyllä aika kova kumpa osais luottaa ja ruveta miettiin muita asioita.. Ap

Vierailija
57/57 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ei toisesta pidä tietää kaikkea. Älä missään nimessä kerro, se ei vähennä mitenkään tapahtuneen iloja tai suruja. Saat vain lisää paskaa muistutuksista. Jokaisella on jotain kertomatonta tai ainakin pitäisi olla aikuisten maailmassa. Kertomalla olet hetken päästä sotkemassa myös toisen osapuolen elämän.

Olen varma että tuo täysi totuus on tuhoisaa kun se todellisuudessa on kuitenkin vain toisen täyttä. Kumppanini pelaa paljon uhkapelejä, juo ja syö mitä sattuu. Mutta toisten kysyessä pelkkä vege.

Jos vaginani joskus kastuu ohi kotipolun, onko se vaarallista? Pitäisikö siitäkin pitää totuuspalaveri?