Aavedata
Mitä mieltä olette Jupen ja Tuulin selkäpiitä karmivasta ohjelmasta?)
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä "tutkimuksia". Mitä ihmeen hyötyä on kysyä "onko täällä joku" ja "oletko kuollut" ja sitten etsitään suhinan seasta "kyllä" kuuloisia ääniä. Ja henki ei osaa kertoa yhtään mitään. Jos sieltä henki vastaisi "Hei olen Pekka, murhasin aikanaan Pirjon ja sitten kuolin keuhkosyöpään. Olen nyt tässä. Kysy mitä vaan, niin annan kyllä vastauksen." niin voisi olla jotakin perää näissä.
Yhteiskunnan näkökulmasta tuollaista ei oikein voi sanoa, ei siis varsinkaan jos sellainen asia ei ole tullut ilmi elämän aikana. Jotkut asiat menevät rajan taa lopullisesti. En usko että ihmiset olisi tuollaisesta edes tyytyväisiä..
Huu-haata ja höpö höpöä. Mitään henkiä ei ole olemassa. Harhoja ja vilkasta mielikuvitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ghostboxaus on ihan hölmöläisten hommaa. Sieltä saadaan ihan sellaisia vastauksia kuin halutaan. Kysypä "onko täällä vaaleanpunaisia lentäviä elefantteja", niin saat kohta selviä "on" vastauksia.
Mistä tiedät?
Tarpeeksi kauan kun kuuntelee kohinoita ja toistaa samaa kysymystä, niin sieltä saa haluamansa vastauksen. Ja sitten saa myös kieltävän vastauksenkin, jos vain etsii sitä. Editoi sitten sen pätkän tuohon ohjelmaan, jossa kuuluu se etsitty ääni, joka tulkitaan "vastaukseksi". Ihminen se siinä keksii sitä tarinaa ja yhdistelee ääniä. Ei mistään kuolleista hengistä ole kysymys. :D
Taas kummittelee.
Mutta Tuulin kanssa voisi olla pitempäänkin pimeässä.
Eiköhän me jokainen haluta uskoa tai etsiä todisteita johonkin korkeampaan tai älykkäämpään tasoon kaikkien sotien, kovuuden ja kylmän maailman keskellä. Vaikka vain sen vähäisen toivon takia, jonka jättää perinnöksi tuleville sukupolville, ettei paha ihminen ole universumin ainoa elollinen olento. Olisihan se yhtä katastrofia silloin ! Että on älykkäämpääkin elämää olemassa. Joka jopa voi auttaa ja muuttaa maailmaamme. Ihminen ei siihen ole pystynyt.
Ikinä niitä mörköjä ei vaan näy missään. Se että kaveri (mörkö) höpöttää nauhuriin jotain yhden lauseen skeidaa uppoaa vaan vähämielisiin.
Katson pelkästään tuulin perseen takia.
Oli varmaan tämä ohjelma mistä joskus näin pätkän - olivat Turun linnassa ja yrittivät saada yhteyttä Eerik XIV:n, "huhuu Eerik, kuuletko meitä"? Luulen ettei Eerik osannut suomea eikä ehkä siksi vastannut...
Uskomatonta, että henki osaa puhua. Ilmeisesti niillä on korvat 😇
Se Jupen naiskaveri- kun hänellä on sellaiset muodikkaat prcetrikoot ja muutenkin nykymuodin mukainen on, niin eivätkö vaikkapa vuosisadan takaiset henget luule eksyneensä bordelliin?
Vierailija kirjoitti:
Huu-haata ja höpö höpöä. Mitään henkiä ei ole olemassa. Harhoja ja vilkasta mielikuvitusta.
On muuten kovin epäeroottisia noi möröt. Luulisi että tuommoinen neitokainen kiinnostaisi mikä siellä pörrää kivoissa pöksyissään.
En ole saanut näistä yhtään vakuutusta siihen että olisivat jotain selittämätöntä tallentaneet. Ei edes huonoa viihdettä. Yuo tubesta löytyy vakuuttavampia valvontakameroiden talentamina. Ihmettelen miksi he eivät jätä cctv kamaa ajoiksi tietyille paikoille ja purkavat nauhoitteet esim. kuukauden päästä viettämättä itse siellä sinä aikana yhtään aikaa. Itse olen sotaveteraani(Bosnia1992-1995) ja siellä koin monta asiaa jota järkeni ei pysy selittämään.
Tää on pelkkää pelleilyä. Olen yrittänyt saada heihin yhteyttä kertoakseni mitä koin sodassa(Bosnia1992-1995). Eipä ole kuulunut yhteyden ottoa, ne mitä koin meni todella yli käsitykseni. Mutta näillehän sellainen ei käy kun ollaan niin tutkijaa että suoraan sanoen oksettava.
Youtuben videot ovat viihdyttävämpiä ja uskottavampia. En ole saanut mitään irti noista sessioista, yleensä ei tapahdu yhtikäs mitään. Yliluonnollisuutta kokeneena yleensä ne ilmiöt kyllä näyttäytyvät ihan itsekseen eikä tarvitse provosoida edes.
Mistä tiedät?