Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen uupumus uuvuttaa minuakin

Vierailija
07.09.2022 |

Kyllästyttää olla aina antamassa empatiaa, kun toinen on väsyttänyt itsensä töissä. Mitään muuta sisältöä mies ei suhteeseen tuo. Ei jaksa tehdä yhdessä mitään, kun vapaalla vaivoin toipuu töistä tai tekee töitä myös viikonloppuisin. Aina, kun olen yksin miehen työmatkojen ajan, saan oman energiani takaisin ja olen yksin aika tyytyväinen ja positiivinen. Mies tuo vain negaa.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myötä- ja vastamäessä.

Se oli ennen se. Nyt pitää olla koko ajan kivaa.

Pieni korjaus, naisella pitää olla koko ajan kivaa ja sen suhteen pyöriä naisen navan ympärillä.

Ahaa, kaksi edellistä miestäni olivatkin siis naisia! Viimeisin varmaan kyllä mätkii turpiin jos menee naiseksi häntä sanomaan, mutta voin kyllä antaa osoitteen, jos haluat käydä kertomassa tuon Suuren Totuuden ettei hän olekaan Mies. Heterona itseäni pidin, mutta olen sitten kai lesbo? Aina sitä uutta oppii.

Onneksi pääsin aika äkkiä siitä suhteesta.

Mutta muuten, jotta voisi olla myötä- ja vastamäessä, molempien pitäisi kulkea niitä mäkiä toisiaan tukien, eikä niin että toinen on kivirekenä ja nakkelee koko ajan niitä kiviä kasvattaakseen vastamäkeä isommaksi.

Vierailija
22/38 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtiotto? Matka, muutto, jotain muuta uutta? Yhdessä siis.

On tehnyt matkoillakin töitä, eli pää ei pääse irti töistä edes eri ympäristössä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut uupumuksen rajoilla jo vuosia, olen kai ajatellut että joskus muuttuu tai romahtaa, mutta näköjään jotkut jaksaa?

Vierailija
24/38 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko puhunut miehelle, ettet enää jaksa hänen elämäntapaansa? Haluaako hän muuttua vai jatkaa entiseen tapaan?

Vierailija
25/38 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi pelastaa miestä.

Vierailija
26/38 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Mies ehtii yleensä olla 2 minuuttia kotona ja sitten alkaa tulla kaikkea negaa. Surettaa lapsen puolesta, että joutuu tuota kuuntelemaan. Jos ei riitele ja nälvi, niin sitten mököttää. Minäkin olen aina niin onnellinen miehen ollessa poissa!

Vierailija
27/38 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa miettiä, että miksi olet suhteessa? Jäätkö siksi, että haluat vai siksi, että uhriudut. Ymmärrät varmasti eron. Pidä se ja lähde, jos kyse on vain uhriutumisesta. Pidemmän päälle menee siten myös oma mielenterveytesi ja sitten sinusta ei ole tukemaan hänen vointiaan eikä pitämään huolta itsestäsi.

Tiesithän, että uupuneen ihmisen rinnalla saa nauttia omasta elämästään. Nauti niistä asioista, mistä pidät. Käy kavereiden kanssa kahvilla, tyttöjen iltoja, harrasta, opiskele ja naura vatsa kippurassa. Se on ihan okei.

Vierailija
28/38 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda nuorempaan

Vierailija
29/38 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei koe sitä ongelmaksi niin sitten se on pelkästään sinun ongelmasi. Miten on?

Vierailija
30/38 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei koe sitä ongelmaksi niin sitten se on pelkästään sinun ongelmasi. Miten on?

Entä jos asia on näin? ap

Vierailija
31/38 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei pidä ongelmana eikä näe, miten hän voisi elää toisin. 

Vierailija
32/38 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin miehellä ei ole mitään tarvetta yrittää muuttaa asioiden tilaa ja muutos syntyy ainoastaan sinusta. Joko sopeudut kärsimään yhdessä tai alat elää omaa elämääsi nauttien elämästä miehen rinnalla (vaikeaa) tai ilman miestä.

Vierailija
33/38 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin miehellä ei ole mitään tarvetta yrittää muuttaa asioiden tilaa ja muutos syntyy ainoastaan sinusta. Joko sopeudut kärsimään yhdessä tai alat elää omaa elämääsi nauttien elämästä miehen rinnalla (vaikeaa) tai ilman miestä.

Oisko vinkkejä miten nauttia elämästä miehen rinnalla?

Vierailija
34/38 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile minua! Piristäviä kohtaamisia kanssani! Tarjoan hetkiä hotellissa, lahjoja, voit kertoa kaiken mieltäsi harmittavan minulle.

En vaadi kuin läsnäolosi.

Vierailija
35/38 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko puhunut miehelle, ettet enää jaksa hänen elämäntapaansa? Haluaako hän muuttua vai jatkaa entiseen tapaan?

Puhuminen on vaikeaa, koska mies on niin ylirasittunut ja omassa kuplassaan. Ei jaksa työongelmien lisäksi parisuhdeongelmia, tai ei edes mitään kevyttä ja mukavaakaan yhdessä. Ei vain ole yhtään tyhjää tilaa.

Olen alkanut tottua, että minulla ei saa olla vaikeuksia tai tarpeita, ainakaan miehen suuntaan.

36/38 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkkää sille potkut duunista.

Vierailija
37/38 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa.

Vierailija
38/38 |
24.04.2023 |