Voiko pikeepaita näyttää hyvältä miehellä?
Kommentit (48)
No todellakin näyttää hyvältä. Vielä kun saan laittaa sen miehen pikee paidan päälleni!
Miksi muuten joidenkin mielestä se on ns. pappapaita? En ole koskaan ymmärtänyt. Näyttää nuorilla miehillä hyvältä :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten joidenkin mielestä se on ns. pappapaita? En ole koskaan ymmärtänyt. Näyttää nuorilla miehillä hyvältä :)
Eiköhän palsta näe jokaisessa asiassa jotain negatiivista.
Tai ainakin ne vakionegaajat, jotka korostavat täten omaa erinomaisuuttaan... vailla perustetta.
Haiskahtaa taas tinderseksuaaliselta feminismiltä... Se ei ainakaan pue ketään!
Minusta monet paidat olisivat ihan kivoja mieheni päällä (materiaali, malli, värit ym) mutta sitten huomaan rintamuksessa jonkin karsean ison mainostekstin tai -kuvan. En tajua, miksi niitä pitää ommella lähes jokaiseen paitaan, kun ilman semmoista se paita olisi paljon tyylikkäämpi.
Ei. Taksikuskit tai jääkiekkoilijat pitää sellaisia, kun luulevat että ne on tyylikkäämpiä kuin t-paidat.
Toki! Näin eilen kaupassa leveäharteisen nuoren miehen jolla oli pikeepaita housuissa ja sellainen musta paksu vyö. Kyllä oli komea :)
Joo, jos on Fred Perryä, pilotti, maiharit ja klani pää.
https://i.pinimg.com/564x/61/c1/9a/61c19a2ce12db94914e3cb70c2998b68--sk…
Eihän herrasmies muuta kesäpaitaa käytäkään. Klassinen ja aina yhtä tyylikäs paita.
Kyllä näyttää, ainakin oman mieheni päällä. Ja onhan se söpö kun joskus hän laittaa oikein vaaleanpunaisenkin minun silmieni iloksi 😊
Onhan se komea ainakin mun miehen päällä. Ja itsekin pidän niitä ihan vaikka arkena ja vaikka neuleen kanssa.😊
Valkoinen! Ihanan raikas ja siisti.
Myös vaaleankeltainen, mintunvihreä, vaaleanturkoosi tai vaaleanpunainen kivoja.
Vierailija kirjoitti:
Kasarinuoren silmissä kaikki kauluspaidat on pappavaatteita, enkä ole mielipidettäni viiskymppiseksi vanhenneena muuttanut.
Toinen oikeen käyttäjäryhmä oli jupit, nekään ei säväytä mua siinä mielessä kuin mies toivoo naista säväyttävänsä :)
Riippuu miehestä