Saksalaiset tv-sarjat
Kylläpä meille näytetään paljon saksalaisia ohjelmia. Aina ollut.
Kuuluiko teillä jo lapsena lauantai iltoihin kettu ja Derrick? Siska ja kahden keikka? Nyt poliisikoira Rex ja jo pitkään tullut Lemmen viemää? Ihan parhautta oli Babylon Berlin!
Nyt viimeisin huippusarja Berlin Ku`damm.
Ei siinä mitään. Itse pidän monista. Entä te?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vuoristosairaalan ylilääkäri ajoi vihreällä Audilla!
Harmaa Audi 200:n oli Klaus Brinkmannilla ainakin yhteen aikaan. Udo pojalla valkoinen VW Golf cabriolet. Saattoihan niillä muitakin autoja olla, mutta nämä on jotenkin jääneet mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Tulihan niitä Saksalaisdekkareita katsottua, muutama DVD julkaisukin itsellä niistä :)
Lisäksi oli 80-luvulla semmoinen kuin Der Fahnder, jossa päähenkilö oli Faber -niminen etsivä, joka söi aina pastilleja. Ei nyt muistu mieleen mikä oli sarjan Suomenkielinen nimi, mutta muistan, että yhdessä jaksossa oli joku juoppo Suomalainen joka lateli taksin takapenkillä ihan selviä Suomalaisia perkeleitä ja riehui niin että poliisit piti soittaa paikalle rauhoittelemaan :D
Vuoristosairaala oli kanssa mukava sarja, joitain jaksoja vhs nauhalla tallessa, liekö tätä koskaan julkaistu dvd:llä?
Nythän minä muistin että sen suomalainen nimi oli Ajo Päällä! Tykkäsin pentuna siitäkin sarjasta :)
Saksassa oli aikanaan "chic" mainita, että vihasi Raabia. Itse tykkäsin :-)
Etsivä Lea Sommer oli myös hyvä.
Saksalaiset kyllä osaa tehdä sarjoja
Polizeiruf 110!