Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nälkä eikä yhtään rahaa

Vierailija
07.09.2022 |

Mitä mä nyt teen???

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onhan sulla nyt oltava vaikka joku tavara tai vaate, minkä laitat myyntiin ja nopeat noudot etusijalle. Ja ihan oikeasti, yllättäviin menoihin vaan pitää varautua. Joka kuukausi laitat rahaa säästöön, vaikka pienenkin summan, että on sitten yllättäviä kuluja varten. En käsitä, miten joku pienellä paikkakunnalla asuva (missä asumiskulut minimaaliset) työssäkäyvä saa raha-asiansa noin heikolle tolalle.

pienillä paikkakunnilla elämisen viherverot ovat valtavat. asuminen ja liikkuminen pienellä paikkakunnalla on vihreiden toimesta tehty kalliiksi

Vierailija
42/112 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitään yllämainitusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/112 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole ketään läheistä, vaikka perheenjäsentä, jolta voisit pyytää lainaan pientä määrää rahaa? Minulle se olisi ensimmäinen vaihtoehto vastaavassa tilanteessa.

Vierailija
44/112 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaapit aika lailla tyhjät.

Ja käyn kyllä töissä. Palkka on pieni ja vastaan menoista yksin. Nyt on vaan tullut tilanne, että tuli ennakoimattomia menoja.

Hajosiko auto?

Ei mulla ole autoa. Maksoin useamman kk vuokrarästit (toisen jättämät), että en jää asunnottomaksi.

Ei ole noita lueteltuja elintarvikkeita. Ei ruokajonoa, ei EU ruokaa. Ei mitään. Mutta jatkakaa...

Leikit siis tyhmää. Nuo elintarvikkeet oli esimerkki. Sinä tietenkin syöt niitä mitä sinulla on. 

Alan ymmärtää miksi elämäsi on vaikeaa.

Jauhoja kuiviltaan? Muuta ei kuivakaapissa ole. Ei edes hiivaa, että sais sämpylöitä. Tuleeko hyvä mieli kun saa ilkeillä?

Se on klimppivelliä sitten. Kai nyt sentään vettä tulee hanasta?

Vierailija
45/112 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyn tässä välissä että tuliko paljon marjoja metsästä mukana?

miksei?

Vierailija
46/112 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Eikö sinulla ole ketään läheistä, vaikka perheenjäsentä, jolta voisit pyytää lainaan pientä määrää rahaa? Minulle se olisi ensimmäinen vaihtoehto vastaavassa tilanteessa.

lois ap on jo pumminut kaikilta sukulaisilta niin paljon, ettei kukaan enää anna sille

Vierailija
47/112 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alavuden seurakunta jakaa ruokaa, älä huijaa muuta.

Vierailija
48/112 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onhan sulla nyt oltava vaikka joku tavara tai vaate, minkä laitat myyntiin ja nopeat noudot etusijalle. Ja ihan oikeasti, yllättäviin menoihin vaan pitää varautua. Joka kuukausi laitat rahaa säästöön, vaikka pienenkin summan, että on sitten yllättäviä kuluja varten. En käsitä, miten joku pienellä paikkakunnalla asuva (missä asumiskulut minimaaliset) työssäkäyvä saa raha-asiansa noin heikolle tolalle.

pienillä paikkakunnilla elämisen viherverot ovat valtavat. asuminen ja liikkuminen pienellä paikkakunnalla on vihreiden toimesta tehty kalliiksi

Ai jos asuu pienen paikkakunnan keskustassa, eikä omista autoa (ap:lla ei ole autoa)? Ei, kyllä siellä vaan on edullista asua. Monesti noista saa vaikka jonkun pienen, vanhemman rivarinpätkän ostettua tyyliin 30.000 eurolla (Vantaallakin vastaava maksaisi 150.000 euroa, Helsingistä puhumattakaan), eikä sellaisesta vuokraakaan paljoa tarvi maksaa.

Vierailija
49/112 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet itsesi järjetänyt tilanne. Tänäkin oli hävikki ruoka jako päivät ,kuten oli maanantai ja on taas perjantai.Olet laiska et menen jontooa 1000 ihmisen kanssa ilmaista ruokaa.Paikojen tiedot saat sossu kuin serakunan toimisto.Jos ei olut puheaikaa soitaa.Kävele niin nouki samalla tyhjät tölkit ja pullot tien varsilta.Nitä löytyy kun monella tänään oli raha päivä .Kyllä 7 päivä aina.Kun ikän katsomatta nostelevat kela eläkeensä.Joillain se heti on jo peruskoulun jälkeen.

Vierailija
50/112 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alavuden seurakunta jakaa ruokaa, älä huijaa muuta.

Oletko kysynyt? Mä olen. Eikä Jaa.

Vierailija
51/112 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kysyä srk:lta avustusta, Kelalta perustoimeentulotukea, töistä mahdollista palkkaennakkoa, myydä torin kautta jotain tarpeetonta tavaraa..pyytää laskuihin lisää maksuaikaa..🤔 jos joku tuttu/läheinen/sukulainen vois jeesiä ruokakassilla tai 20€ setelillä, tai käyt heillä kylässä päivällisellä

Vierailija
52/112 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

myy persettä

Vierailija
53/112 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerää pulloja

Tai no, vie ne keittön kaapissa olevat tyhjät pullot kauppaan ja osta niillä rahoilla 3kg sisäfilettä, 3kg uusia pottuja jne...ja lopuilla rahoilla osta sähköyhtiöiden osakkeita.

Vierailija
54/112 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helevetti miten ilkeitä ihmisiä täällä kirjoittelee.

Vierailija
55/112 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko huijari?tää löyty netistä

Nyt olis ihan pakko saada 300e heti vuokrarästeihin. Saan hoidettua lainan pois kerralla syyskuussa. Ongelma on vaan se, että en saa lainaa mistään vanhojen uo velkojen takia. Niissä on ref merkintä. Eli enää ei vouti vie.

Vuokravelka on puolison (nyt jo entinen) aiheuttama.

Voiko joku auttaa? Nostamalla mulle 300e pikavipin, jonka mä maksan kk päästä takaisin korkoineen.

minavaan466@gmail.com

Siellä voi kysyä lisää. Ja esittää ehtonsa lainalle. Olen epätoivoinen.

Toivottavasti kukaan ei lainaa tai anna tälle mitään. Rahojaan ei tulis enää ikinä näkemään.

Vierailija
56/112 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helevetti miten ilkeitä ihmisiä täällä kirjoittelee.

Tästä voit kiittää trolleja; epäluulo on agendalistalla heillä.

Sitä se tylsyys teettää - henkinen kuolema, joka leviää ajatustasolla kulovalkean tavoin.

Vierailija
57/112 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli edellisessä elämässä noita yllättäviä ja rahattomia päiviä. Pahimmillaan 15 päivää putkeen. Olin siis juonut palkat tai tuet jo reilusti ennen uusia. Nyt kun heittäydyin raittiiksi niin olla möllöttää yli 2000 tilillä ja kaikki laskut on jo maksettu. Ei yllätä esim. pesukoneen osto enää (300). Jos aloittaja ei ole rölli niin suosittelen ryhdistäytymään ja Säästämään esim. 50 euroa joka kuukausi. Se on 600 jo vuodessa. Nythän sinulle riittäisi 10 niin voisit ostaa leipää, 5 kg perunoita, kananmunia ja kaurahiutaleita.

Vierailija
58/112 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae omppuja jostain villipihalta ja kaurahiutaleita ja sokeria ja tee omenakaurapaistosta.

Poimi sieniä ja kokkaa kermassa. Tai tee sienipiiras. Kyllä sulla kuitenkin vitonen on näihin käyttää.

Vierailija
59/112 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on hyvä sosiaalihuolto eli sosiaalitoimistosta haet rahaa. Saarikko joka on meidän ministeri kertoi näin.

Vierailija
60/112 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jos asuu pienen paikkakunnan keskustassa, eikä omista autoa (ap:lla ei ole autoa)? Ei, kyllä siellä vaan on edullista asua. Monesti noista saa vaikka jonkun pienen, vanhemman rivarinpätkän ostettua tyyliin 30.000 eurolla (Vantaallakin vastaava maksaisi 150.000 euroa, Helsingistä puhumattakaan), eikä sellaisesta vuokraakaan paljoa tarvi maksaa.

joo. näin se on. maalla asunnot maksaa 30 000e ja kukaan ei tarvitse autoa. taksit on maalla pitkillä matkoilla halpoja, mutta ei niitä maalla ole joten säästyy sekin raha. sähkökin on ihan ilmaista, mutta ei se mitään kun helsingissä on yksi 9 miljoonan kämppä, niin todetaan että helsingissä asuminen on 300 kertaa kalliinpaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme