Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nälkä eikä yhtään rahaa

Vierailija
07.09.2022 |

Mitä mä nyt teen???

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin kyllä sinulle vaikka 20e laittaa. Asutko missä?

Vierailija
22/112 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaapit aika lailla tyhjät.

Ja käyn kyllä töissä. Palkka on pieni ja vastaan menoista yksin. Nyt on vaan tullut tilanne, että tuli ennakoimattomia menoja.

Hajosiko auto?

Ei mulla ole autoa. Maksoin useamman kk vuokrarästit (toisen jättämät), että en jää asunnottomaksi.

Ei ole noita lueteltuja elintarvikkeita. Ei ruokajonoa, ei EU ruokaa. Ei mitään. Mutta jatkakaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etelä-Pohjanmaalla. Lähellä maan kuuluisinta kyläkauppaa

Ap

Vierailija
24/112 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sponssata ongenkoukun ja siimaa.

Vierailija
25/112 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aa, no voi hitsi. En kai mitenkään anonyyminä voi hesasta asti auttaa :(

Vierailija
26/112 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Laita tilinumero, siirrän sulle 5e. Oikeasti. Nimeä ei tarvitse laittaa eikä mitään muitakaan tunnistustietoja.

Vierailija
27/112 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja käyn kyllä töissä. Palkka on pieni ja vastaan menoista yksin. Nyt on vaan tullut tilanne, että tuli ennakoimattomia menoja.

Hajosiko auto?

Ei mulla ole autoa. Maksoin useamman kk vuokrarästit (toisen jättämät), että en jää asunnottomaksi.

Ei ole noita lueteltuja elintarvikkeita. Ei ruokajonoa, ei EU ruokaa. Ei mitään. Mutta jatkakaa...

Leikit siis tyhmää. Nuo elintarvikkeet oli esimerkki. Sinä tietenkin syöt niitä mitä sinulla on. 

Alan ymmärtää miksi elämäsi on vaikeaa.

Vierailija
28/112 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pikavippi. Paljonko pannaan ?

Vierailija
29/112 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensi kuussa kannattaa laskea vähän tarkemmin, mihin rahasi käytät. Käsittääkseni sossutkin on laskeneet, että saamasi tuet pitäisi riittää, eli käytät niitä johonkin sellaiseen, mitä ei sossussa budjetoitu (veikkaan  päihteitä).

Mikä sinua vaivaa? Kokeile halutessasi itse elää vaikka 30 vuotta tuella, sano sitten uudelleen ja älä kiusaa aloittajaa. Jos voit itse valita rahan määräsi, toiset eivät voi.

Jos elää 30 vuotta tuilla, niin luulisi jo aikapäiviä sitten oppineen, ettei pidä odottaa siihen pisteeseen, että kaapit ovat typötyhjät. Pitää hakea apua viimeistään kaksi päivää aiemmin. 

Vierailija
30/112 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole leipää, niin mikset syö kakkuja?

Vierailija
31/112 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hajosiko auto?

Leikit siis tyhmää. Nuo elintarvikkeet oli esimerkki. Sinä tietenkin syöt niitä mitä sinulla on. 

Jauhoja kuiviltaan? Muuta ei kuivakaapissa ole. Ei edes hiivaa, että sais sämpylöitä. Tuleeko hyvä mieli kun saa ilkeillä?

Vierailija
32/112 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensi kuussa kannattaa laskea vähän tarkemmin, mihin rahasi käytät. Käsittääkseni sossutkin on laskeneet, että saamasi tuet pitäisi riittää, eli käytät niitä johonkin sellaiseen, mitä ei sossussa budjetoitu (veikkaan  päihteitä).

Mikä sinua vaivaa? Kokeile halutessasi itse elää vaikka 30 vuotta tuella, sano sitten uudelleen ja älä kiusaa aloittajaa. Jos voit itse valita rahan määräsi, toiset eivät voi.

sossunelätit voivat valita ilmaista rahaa eri tukina. minä en voi valita yhtään ilmaista rahaa, vaan joudun ansaitsemaan sen ja siitä suuren osan verottaja vie sinunlaistesi pummien elättämiseen. kuo le pois.

Vierailija
33/112 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos elää 30 vuotta tuilla, niin luulisi jo aikapäiviä sitten oppineen, ettei pidä odottaa siihen pisteeseen, että kaapit ovat typötyhjät. Pitää hakea apua viimeistään kaksi päivää aiemmin. 

mistä saa apua siiderikaapin täyttämiseen?

Vierailija
34/112 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onhan sulla nyt oltava vaikka joku tavara tai vaate, minkä laitat myyntiin ja nopeat noudot etusijalle. Ja ihan oikeasti, yllättäviin menoihin vaan pitää varautua. Joka kuukausi laitat rahaa säästöön, vaikka pienenkin summan, että on sitten yllättäviä kuluja varten. En käsitä, miten joku pienellä paikkakunnalla asuva (missä asumiskulut minimaaliset) työssäkäyvä saa raha-asiansa noin heikolle tolalle.

Vierailija
35/112 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hajosiko auto?

köyhien autot hajoilee. ei kaikilla ole varaa uusiin tesloihin, niin kuin vihreät norsunluutorneissaan luulevat.

Vierailija
36/112 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onhan sulla nyt oltava vaikka joku tavara tai vaate, minkä laitat myyntiin ja nopeat noudot etusijalle. Ja ihan oikeasti, yllättäviin menoihin vaan pitää varautua. Joka kuukausi laitat rahaa säästöön, vaikka pienenkin summan, että on sitten yllättäviä kuluja varten. En käsitä, miten joku pienellä paikkakunnalla asuva (missä asumiskulut minimaaliset) työssäkäyvä saa raha-asiansa noin heikolle tolalle.

Mä tuolla jo avasin tilannetta. Enempää en ala selitellä. Mutta kiitos itsestäänselvyyksistä.

Vierailija
37/112 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ota velkaa! t. Sanna

Ja jätä laskut muiden maksettavaksi.

t. Kansa

Vierailija
38/112 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hajosiko auto?

Jauhoja kuiviltaan? Muuta ei kuivakaapissa ole. Ei edes hiivaa, että sais sämpylöitä. Tuleeko hyvä mieli kun saa ilkeillä?

Rieska. Ohut arabialainen leipä pannulla. Vettä kai kuitenkin hanasta tulee?

Vierailija
39/112 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa mitään tukia

Tähän liittyy ero, toisen välinpitämättömyys laskuista ja velvollisuuksistaan. Vuokrarästejä ja muuta.

Asun maaseutupitäjässä. Ei täällä ole mitään pulloja niin paljon että niillä nykyhinnoilla mitään syödäkseen saisi.

Jos ei ole ketään, eikä yhteiskunta auta ni näin se menee. En käytä päihteitä.

Onko paikkakunnallasi ruokajakelu? Itse asun tosi pienellä paikkakunnalla, mutta kyllä täälläkin on seurakunnan ruokajakelu, sinne olen minäkin huomenna menossa.

Vierailija
40/112 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko huijari?tää löyty netistä

Nyt olis ihan pakko saada 300e heti vuokrarästeihin. Saan hoidettua lainan pois kerralla syyskuussa. Ongelma on vaan se, että en saa lainaa mistään vanhojen uo velkojen takia. Niissä on ref merkintä. Eli enää ei vouti vie.

Vuokravelka on puolison (nyt jo entinen) aiheuttama.

Voiko joku auttaa? Nostamalla mulle 300e pikavipin, jonka mä maksan kk päästä takaisin korkoineen.

minavaan466@gmail.com

Siellä voi kysyä lisää. Ja esittää ehtonsa lainalle. Olen epätoivoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän