Nälkä eikä yhtään rahaa
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaapit aika lailla tyhjät.
Ja käyn kyllä töissä. Palkka on pieni ja vastaan menoista yksin. Nyt on vaan tullut tilanne, että tuli ennakoimattomia menoja.Hajosiko auto?
Ei mulla ole autoa. Maksoin useamman kk vuokrarästit (toisen jättämät), että en jää asunnottomaksi.
Ei ole noita lueteltuja elintarvikkeita. Ei ruokajonoa, ei EU ruokaa. Ei mitään. Mutta jatkakaa...
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin kyllä sinulle vaikka 20e laittaa. Asutko missä?
Etelä-Pohjanmaalla. Lähellä maan kuuluisinta kyläkauppaa
Ap
Voin sponssata ongenkoukun ja siimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Aa, no voi hitsi. En kai mitenkään anonyyminä voi hesasta asti auttaa :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Laita tilinumero, siirrän sulle 5e. Oikeasti. Nimeä ei tarvitse laittaa eikä mitään muitakaan tunnistustietoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja käyn kyllä töissä. Palkka on pieni ja vastaan menoista yksin. Nyt on vaan tullut tilanne, että tuli ennakoimattomia menoja.Hajosiko auto?
Ei mulla ole autoa. Maksoin useamman kk vuokrarästit (toisen jättämät), että en jää asunnottomaksi.
Ei ole noita lueteltuja elintarvikkeita. Ei ruokajonoa, ei EU ruokaa. Ei mitään. Mutta jatkakaa...
Leikit siis tyhmää. Nuo elintarvikkeet oli esimerkki. Sinä tietenkin syöt niitä mitä sinulla on.
Alan ymmärtää miksi elämäsi on vaikeaa.
Ota pikavippi. Paljonko pannaan ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi kuussa kannattaa laskea vähän tarkemmin, mihin rahasi käytät. Käsittääkseni sossutkin on laskeneet, että saamasi tuet pitäisi riittää, eli käytät niitä johonkin sellaiseen, mitä ei sossussa budjetoitu (veikkaan päihteitä).
Mikä sinua vaivaa? Kokeile halutessasi itse elää vaikka 30 vuotta tuella, sano sitten uudelleen ja älä kiusaa aloittajaa. Jos voit itse valita rahan määräsi, toiset eivät voi.
Jos elää 30 vuotta tuilla, niin luulisi jo aikapäiviä sitten oppineen, ettei pidä odottaa siihen pisteeseen, että kaapit ovat typötyhjät. Pitää hakea apua viimeistään kaksi päivää aiemmin.
jos ei ole leipää, niin mikset syö kakkuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikit siis tyhmää. Nuo elintarvikkeet oli esimerkki. Sinä tietenkin syöt niitä mitä sinulla on.
Jauhoja kuiviltaan? Muuta ei kuivakaapissa ole. Ei edes hiivaa, että sais sämpylöitä. Tuleeko hyvä mieli kun saa ilkeillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi kuussa kannattaa laskea vähän tarkemmin, mihin rahasi käytät. Käsittääkseni sossutkin on laskeneet, että saamasi tuet pitäisi riittää, eli käytät niitä johonkin sellaiseen, mitä ei sossussa budjetoitu (veikkaan päihteitä).
Mikä sinua vaivaa? Kokeile halutessasi itse elää vaikka 30 vuotta tuella, sano sitten uudelleen ja älä kiusaa aloittajaa. Jos voit itse valita rahan määräsi, toiset eivät voi.
sossunelätit voivat valita ilmaista rahaa eri tukina. minä en voi valita yhtään ilmaista rahaa, vaan joudun ansaitsemaan sen ja siitä suuren osan verottaja vie sinunlaistesi pummien elättämiseen. kuo le pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos elää 30 vuotta tuilla, niin luulisi jo aikapäiviä sitten oppineen, ettei pidä odottaa siihen pisteeseen, että kaapit ovat typötyhjät. Pitää hakea apua viimeistään kaksi päivää aiemmin.
mistä saa apua siiderikaapin täyttämiseen?
Siis onhan sulla nyt oltava vaikka joku tavara tai vaate, minkä laitat myyntiin ja nopeat noudot etusijalle. Ja ihan oikeasti, yllättäviin menoihin vaan pitää varautua. Joka kuukausi laitat rahaa säästöön, vaikka pienenkin summan, että on sitten yllättäviä kuluja varten. En käsitä, miten joku pienellä paikkakunnalla asuva (missä asumiskulut minimaaliset) työssäkäyvä saa raha-asiansa noin heikolle tolalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
köyhien autot hajoilee. ei kaikilla ole varaa uusiin tesloihin, niin kuin vihreät norsunluutorneissaan luulevat.
Vierailija kirjoitti:
Siis onhan sulla nyt oltava vaikka joku tavara tai vaate, minkä laitat myyntiin ja nopeat noudot etusijalle. Ja ihan oikeasti, yllättäviin menoihin vaan pitää varautua. Joka kuukausi laitat rahaa säästöön, vaikka pienenkin summan, että on sitten yllättäviä kuluja varten. En käsitä, miten joku pienellä paikkakunnalla asuva (missä asumiskulut minimaaliset) työssäkäyvä saa raha-asiansa noin heikolle tolalle.
Mä tuolla jo avasin tilannetta. Enempää en ala selitellä. Mutta kiitos itsestäänselvyyksistä.
Vierailija kirjoitti:
ota velkaa! t. Sanna
Ja jätä laskut muiden maksettavaksi.
t. Kansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jauhoja kuiviltaan? Muuta ei kuivakaapissa ole. Ei edes hiivaa, että sais sämpylöitä. Tuleeko hyvä mieli kun saa ilkeillä?
Rieska. Ohut arabialainen leipä pannulla. Vettä kai kuitenkin hanasta tulee?
Vierailija kirjoitti:
En saa mitään tukia
Tähän liittyy ero, toisen välinpitämättömyys laskuista ja velvollisuuksistaan. Vuokrarästejä ja muuta.Asun maaseutupitäjässä. Ei täällä ole mitään pulloja niin paljon että niillä nykyhinnoilla mitään syödäkseen saisi.
Jos ei ole ketään, eikä yhteiskunta auta ni näin se menee. En käytä päihteitä.
Onko paikkakunnallasi ruokajakelu? Itse asun tosi pienellä paikkakunnalla, mutta kyllä täälläkin on seurakunnan ruokajakelu, sinne olen minäkin huomenna menossa.
Ootko huijari?tää löyty netistä
Nyt olis ihan pakko saada 300e heti vuokrarästeihin. Saan hoidettua lainan pois kerralla syyskuussa. Ongelma on vaan se, että en saa lainaa mistään vanhojen uo velkojen takia. Niissä on ref merkintä. Eli enää ei vouti vie.
Vuokravelka on puolison (nyt jo entinen) aiheuttama.
Voiko joku auttaa? Nostamalla mulle 300e pikavipin, jonka mä maksan kk päästä takaisin korkoineen.
minavaan466@gmail.com
Siellä voi kysyä lisää. Ja esittää ehtonsa lainalle. Olen epätoivoinen.