Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnistuin saamaan itselleni Design by Markku- tuotteen - Missähän hinnoissa nuo harvinaisuudet mahtaa liikkua

Vierailija
07.09.2022 |

Puhutaanko satasista vai jopa tuhansista euroista? Kyseessä on siis huutokoauppaohjelman keksijäneron suunnittelema uniikki design-tuote.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla jätettä. Samoin ne kahvipannut on arvotonta roskaa.

en koskaan ymmärtänyt miksi kuparipannun huutajat halusivat lahjoittaa varakkaille ihmisille satoja, joku ä-liö jopa 1000e? Miksi? Olis edes kup.pannu rahat laitettu hyväntekeväisyyteen mutta ei, vaan pariskunnan taskuun huvikseen

Mainitsemasi ilmiö kertoo ihmisten halusta rehennellä rahoillaan. Halutaan näyttää muille, että rahaa on. Sitten huutokaupan jälkeen lähtevät kotiin 20 vuotta vanhalla Toyotalla tonnilla ostettu kuparipannu messissä. Aiemmin säälin näitä tolloja mutta nykyään ajattelen, että ovat varmaan niitä, jotka myös paljastavat puhelimessa verkkopankkitunnuksensa nigerialaisille huijareille, vaikka huijareista on varoitettu sen miljoona kertaa. Tyhmyys ei tapa mutta piinalla pitää.

Vierailija
42/67 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän noista helposti saa semmosen 4500€.

En usko, että alle 10 000 lähtee. Harvinaisin muumimuki on se fazermuki ja sen hinta on jo 10 000 vaikka niiden määrä on 400. Nämä taas ovat jokaikinen täysin uniikkeja eli hinta voi pyöriä lähellä 100 000 euroa tulevaisuudessa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vattu sä oot juntti!

Vierailija
44/67 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne ihan standardit kuparipannut, jossa pelkät nimmarit, pyörii puolesta tonnista aina reiluun kolmeen tonniin (jossain oli juttu, että yhdestä kuparipannusta oli maksettu 3400 euroa) niin täysin uniikit artesaani Design by Markku -tuotteiden arvo luulisi olevan jostain viidestä tonnista ylöspäin. Varmaan mennään halutuimmissa viisinumeroisiin summiin.

Heh, kun Huutokauppa Palsanmäki ennättää töhriä vedenkestävällä tussilla jokaisen Suomesta löytyvän kuparipannun, niin isäni kuparipannukokoelma jää lopulta ainoaksi, jossa ei ole Markun, Akin ja Helin nimikirjoituksia, ja sitten nähdään, missä hinnoissa alkuperäisessä kunnossaan olevat esineet on.

Vierailija
45/67 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista! Tänään taiteilija, keksijä, välimallin jätkä Markku teki puhkiruostuneeseen keksipurkkiin "suklaata" sekoittamalla yhteen kaakaojauhetta, hunajaa ja kookosrasvaa. Purkin korjasi kuumaliimalla ja vanerin palalla. Mummot huuti kiimoissaan Markun suklaatia. Nami, nami! 🤮

Vierailija
46/67 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

DbyM ovat muumimukieni ohella tuleven vuosikymmenien designklassikkoja. Älä luovu niistä.

Vierailija
47/67 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi Kikka Laitinenkin niin perseaukinen, että sen pitää laittaa itselleen rakkaita esineitä myyntiin johonkin tanan maalaisjunttilan huutokauppaan? Ja täysin käsittämätöntä, että kaikki antaa noiden Palsanmäkien ryöstää itsensä.

Myyjä: "En kyllä anna tavaroitani alle kahdensadan!" 

Aki: "Ei tuossa ole myyntihinnaltaan kuin korkeintaan yhdeksänkympin tavarat mutta 70:llä tehdään kaupat, niin jää meillekin se pelivara."

Myyjä: "71 euroa?!"

Aki: "Ei, ei, ei kyllä millään pysty. Se on 70 euroa ja laatikollinen mansikoita. Sillä rytkäytetään kaupat."

Myyjä: "No, olkoon menneeksi! Saatte tuosta vielä painepesurin, 10 kappaletta kuparipannuja, isomummon kapiokirstun ja Elviksen nimmarilla varustetun kitaran kaupan päälle."

Aki: "Kyllä mulle jäi ihan hyvä fiilis näistä kaupoista, vaikka maksoinkin 500 euroa enemmän kuin me Helin kanssa suunniteltiin. Perjantaina kun nuo tavarat myydään, niin niillä tulee noin 15 tonnia."

Vierailija
48/67 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinterestin kopioilla ei ole mitään arvoa vaikka lukisi mitä, päinvastoin ne kirjoitukset laskee hintaa 

Vierailija
49/67 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin moukka. Se on tesinkki py markku.

T. Kaatopaikkakeisari

Vierailija
50/67 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutista! Tänään taiteilija, keksijä, välimallin jätkä Markku teki puhkiruostuneeseen keksipurkkiin "suklaata" sekoittamalla yhteen kaakaojauhetta, hunajaa ja kookosrasvaa. Purkin korjasi kuumaliimalla ja vanerin palalla. Mummot huuti kiimoissaan Markun suklaatia. Nami, nami! 🤮

Heli: "Kyllä mun mielestä tota noi Fazerit ja Pandat nii-ni jää kakkoseks tolla rasialla jo." 

😐

Vierailija
51/67 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on se Markun vanhasta porasta tekemä hierontalaite. En luopuisi mistään hinnasta.

Onko siinä dildo?

On, design by Markku.

Vierailija
52/67 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on se Markun vanhasta porasta tekemä hierontalaite. En luopuisi mistään hinnasta.

Onko siinä dildo?

On, design by Markku.

Taiteilijan testaama. Ei pystynyt kahteen viikkoon kävelemään eikä istumaan.

Vierailija
53/67 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää! Pariskunta, joka myi polkuhintaan kasan Aaltomaljakoita Akille ja Helille, meni ja huusi samat maljakot takaisin itselleen. 

Vierailija
54/67 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuota ohjelmaa ole pakko katsoa.

Jonkin siinä ihmisiä kiinnostaa, kun on niin suosittu sarja.

MInäkin olen nyt muun katsomisen puutteessa noita uusintoja katsonut. Se tinkimisosa on niin vastenmielinen, että hyppään sen yli.

Vierailija
55/67 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huusin Markun uudenvuodentinasta valamat korvakorut Tuli korviin paha allergia Joten vein nuo taideteokset kanikonttoriin Yllätyin suuresti sain niistä 4300€ Kannatti huutaa 5000€ jäin vai 700€ tappiolle

Vierailija
56/67 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla dildo viritettynä lihashuoltovasarasta

Toimii!

Vierailija
57/67 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä oon kultaseppä Sanna Hytönen tästä Suolahdesta.

Minusta tämä kannattas niiko kääntää vaikka rannekoruksi. Tulis kyllä tosi nätti."

Sanna näyttää kädestä pitäen taiteilija-keksikänero Markulle, kuinka hopealusikka taipuu rannekoruksi. Lusikkaan kaiverretaan teksti "Design by Markku". 

Oikeesti!

Vierailija
58/67 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helin TVssä pitämät pikkupöksyt ois kova juttu .

Vierailija
59/67 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi sellaista vaikka maksettaisiin. Pelkkää hilunkilua ja varmaan menee rikki viikon päästä. Surkean näköisiä tuotoksia. 

Vierailija
60/67 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä oon kultaseppä Sanna Hytönen tästä Suolahdesta.

Minusta tämä kannattas niiko kääntää vaikka rannekoruksi. Tulis kyllä tosi nätti."

Sanna näyttää kädestä pitäen taiteilija-keksikänero Markulle, kuinka hopealusikka taipuu rannekoruksi. Lusikkaan kaiverretaan teksti "Design by Markku". 

Oikeesti!

Jos Markku viedään Valtran tehtaalle katsoon traktorien valmistusta, niin pirulauta, se on sen jälkeen laitettava jokaiseen Valtraan teksti Design by Markku. 🚜 by 🤠

🙄 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä