Onnistuin saamaan itselleni Design by Markku- tuotteen - Missähän hinnoissa nuo harvinaisuudet mahtaa liikkua
Puhutaanko satasista vai jopa tuhansista euroista? Kyseessä on siis huutokoauppaohjelman keksijäneron suunnittelema uniikki design-tuote.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Huutista. Taidat kuulua samaan kastiin näiden hullujen kanssa, jotka myivät Lidln 20€ lenkkareita 300€
"EI se ole hullu joka pyytää, vaan se, joka maksaa"
En ottaisi yhtään noita tekelitä imaiseksikaan nurkkiini. Pikkupoikien puukäsitöitä.
Heli Palsanmäki on Suomen kaunein nainen.
Kakskymppiä on ihan maksimi, enempää ei vaan pysty maksamaan tämmösistä.
Vierailija kirjoitti:
Heli Palsanmäki on Suomen kaunein nainen.
Todellakin. 😂
Jos ne ihan standardit kuparipannut, jossa pelkät nimmarit, pyörii puolesta tonnista aina reiluun kolmeen tonniin (jossain oli juttu, että yhdestä kuparipannusta oli maksettu 3400 euroa) niin täysin uniikit artesaani Design by Markku -tuotteiden arvo luulisi olevan jostain viidestä tonnista ylöspäin. Varmaan mennään halutuimmissa viisinumeroisiin summiin.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla jätettä. Samoin ne kahvipannut on arvotonta roskaa.
en koskaan ymmärtänyt miksi kuparipannun huutajat halusivat lahjoittaa varakkaille ihmisille satoja, joku ä-liö jopa 1000e? Miksi? Olis edes kup.pannu rahat laitettu hyväntekeväisyyteen mutta ei, vaan pariskunnan taskuun huvikseen
Hävettäis omistaa Markun tekemä tuote.
2-3000 euroa, lähempänä kuitenkin tuota kahta euroa.
Kuparipannut nimmareilla tulee olemaan 30 vuoden päästä haluttua kamaa kun omaiset hankkiutuu niistä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myin vuosi sitten Markun tekemän leikkuulaudan hintaan 6900€. Halvallahan se meni mutta olin rahapulassa.
Saako kysyä missä myit tuotteen?
ap
Sotheby's-huutokauppa voisi kiinnostua myymään näitä. Siellä on myyty muitakin vastaavia, esim. Banksyn teoksia. Ja isoista summista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myin vuosi sitten Markun tekemän leikkuulaudan hintaan 6900€. Halvallahan se meni mutta olin rahapulassa.
Saako kysyä missä myit tuotteen?
ap
Varmaan täällä mammavoorumilla;)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on se Markun vanhasta porasta tekemä hierontalaite. En luopuisi mistään hinnasta.
Luulin sitä kahvinkeittimeksi !
Kumpiko meistä on erehtynyt?
Eiköhän niillä ole lähinnä lämpöarvoa, takkaa ajatellen.
miksi huippusuunnitelija markun keksinnöt on varastettu netistä. heli ja se toinen läski sitten kehuvat että miten sinä nyt tälläisenkin keksit.
"Keksijäneron" voi Markku Saukon tapauksessa laittaa lainausmerkkeihin. Niin paljon Markku näet kopioi muiden keksimiä ja muotoilemia tuotteita. Esimerkki: Suomen huutokauppakeisari Epsanjassa, kausi 10, jakso 5/9, Markku, olet myyty: Markku tekee His Stars -baariin kaksi viinipullotelinettä. Ravintoloitsija Harri Savolainen näyttää Markulle ilmeisesti netistä tulostetun kuvan valmiista viinipullotelineestä. Markku tekee kuvan mukaiset telineet ja lopuksi kirjoittaa valmiiseen telineeseen tekstin "desing by Markku". (Huom! DESING by Markku. Pieni kirjoitusvirhe päässyt Markulta tuotteeseen.) Joka tapauksessa Markun nikkaroimiin tavaroihin pitäis paremminkin laittaa Made by Markku -teksti, sillä valtaosa ellei peräti kaikki Markun nikkaroinnit ovat joko suoraan tai muunnelmia jonkun toisen ideoista.
Mainitsemasi ilmiö kertoo ihmisten halusta rehennellä rahoillaan. Halutaan näyttää muille, että rahaa on. Sitten huutokaupan jälkeen lähtevät kotiin 20 vuotta vanhalla Toyotalla tonnilla ostettu kuparipannu messissä. Aiemmin säälin näitä tolloja mutta nykyään ajattelen, että ovat varmaan niitä, jotka myös paljastavat puhelimessa verkkopankkitunnuksensa nigerialaisille huijareille, vaikka huijareista on varoitettu sen miljoona kertaa. Tyhmyys ei tapa mutta piinalla pitää.
Ok, niitä on siinä kahdeksan erilaista on sileitä, muotoiltuja ja eri kokoisia, kaikki on veistetty puusta varmaankin koivusta.