Mikä paikannimi kuulostaa eniten pahalta sukupuolitaudilta?
Itse en haluaisi saada nivusiini vaikeaa raahea.
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet kun päivät aloitat näitä tyhmyyksiä. Vastaa.
13
Vierailija kirjoitti:
Coccinelle on laukkumerkki mutta minusta se kuulostaa ihan jollekin virukselle. En haluaisi sen merkkistä laukkua.
Jep, ecchinococcosis tai coxsackie-virus.
Ala-Lemu on aika epämiellyttävä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesarissa tai kuukausiliitteessä oli kauan sitten mainio juttu, jossa oli nimetty erilaisia asioita ja tunnetiloja paikkakuntien mukaan. Siitä on niin kauan etten muista siitä juuri mitään. Jutun mukaan Jääskö tarkoitti ruoantähdettä jonka laitat jääkaappiin vaikka tiedät ettet tule sitä koskaan syömään. Oli siinä muitakin mutta en muista enää. Ehkä joku muistaa?
Siinä Elimäen tarkoitus (The meaning of Liff) -kirjan suomentajat tekivät kiertueen keksiäkseen lisää paikannimi-asiayhteyksiä.
Juuri muistin, kun löysin oman kappaleeni hyllyä siivotessa.
En ymmärrä miksi joku alapeukuttaa tätäkin kommenttia?
Sysmä, yhdistelmä syyhyä ja visvasyylää
Järvenpää. Itse asiassa, ottaisin mielummin sukupupuolitaudin kuin muuttaisin Jörrvenpäähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesarissa tai kuukausiliitteessä oli kauan sitten mainio juttu, jossa oli nimetty erilaisia asioita ja tunnetiloja paikkakuntien mukaan. Siitä on niin kauan etten muista siitä juuri mitään. Jutun mukaan Jääskö tarkoitti ruoantähdettä jonka laitat jääkaappiin vaikka tiedät ettet tule sitä koskaan syömään. Oli siinä muitakin mutta en muista enää. Ehkä joku muistaa?
Meillä jäi tuosta jääskö ihan jokaoväoseen käyttöön :D. Nimet lienee otettu kirjasta Elimäen tarkoitus.
Kiitos tiedosta
Vierailija kirjoitti:
Kiukkuisesti märkivä ja sitten hilseilevä Närpiö tietty
Ruotsikiel. pahempi Näpes, melkein kuin herpes. Liperi kuulostaa myös siltä että jokin falskaa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko Heinola-tartunnan peppuusi?
Keltaista, paksuksi kerrokseksi kuivuvaa visvaa erittävä Heinola on sukua visvasyylälle, eikä siihen ole parantavaa lääkitystä - ainoastaan hopeavedellä pirskottelu lieventää kutinaa tilapäisesti.
Ni oliko tää se mikä voi olla myös oireettomana?!
Helsinki on suoraan sanottuna helvetistä, kirvelee ja polttelee kuin olisi tuli persuuksissa.
Minulla on todettu Pori. Kannattaisi ehkä mennä sinunkin testeihin.
Olen viettänyt siellä paljon lapsuuden kesiä. Lähdin Läyliäisistä, mutta se ei lähtenyt minusta.
Siitä voi jo päätellä jotain.