Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanonko vain, nytkö sinä jo tulit kotiin?

Vierailija
07.09.2022 |

Onko ehdotuksia tähän tilanteeseen:
Siippani tapana on lähteä päiviksi pois. Ei kerro, minne menee, eikä kerro palatessaankaan. Puhelimeensa ei saa yhteyttä.
Olen jo aikoja sitten lopettanut peräänsä soittelun. Sitä hän odottanee, että soittaisin ja kysyisin, missä olet.
En ole aikoihin kysellyt palatessaankaan, missä olit.
Hän ei koskaan soita kysyäkseen, onko täällä kaikki hyvin. Kuukauden sisään on jo toinen tämmöinen reissu meneillään.
Olen testannut kerran mykkäkoulua, josta ei vaikutusta ollut. Alkuun paheksuin, ja sanoin häntä vastuuttomaksi. Se ei ole vaikuttanut hänen toimintatapaansa.

Olisiko teillä kommentoijat jotain vinkkiä, miten minun pitäisi toimia, kun siippa palailee muutaman yön reissultaan. Ainakaan ilahtunut en ole, kun palaa. Veikkaan, että hän haluaisi mustasukkaisuusreaktion. Ei tule tapahtumaan. Eikä käy sekään, että sanoisin, että olin huolissani.

Ikävä puoli hänen kannaltaan on se, kun hän on jopa viikonkin pois usein, niin jos hänelle olisi jotain sattunut, en arvaa tehdä vaikka katoamisilmoitusta. Tapahan on piintynyt, eikä ole lainkaan poikkeuksellista, että hänestä ei kuulu mitään päiväkausiin.

Kommentit (192)

Vierailija
161/192 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi päivä ja tärkeitä huomioita tuon nyt esiin.

Kun olen aloittanut keskustelun epäkohdista ja mihin haluan muutosta, niin mies ei alkuunsakaan ala keskustelemaan. Minkäänlaista palautetta hän ei siedä. Hän hiljaisuudessaan miettii kuumeisesti, miten voi kääntää keskustelun johonkin muuhun asiaan. Se muu asia on aina minun puutteiden ruotiminen.

Tähän olen vastannut, että voidaanko puhua tämä asia, jonka otin esiin ensin. Kääntää keskustelun aiheen johonkin toiseen aina. Eli ohittaa kevyesti esille ottamani asian. Esimerkiksi se, kun sanon käytöksensä olevan mielestäni vastuutonta. Siihen hän vastaa korkeintaan, että sinä se vain sanoit, etten pidä siitä, joten hän päättää lähteä pois. Mikään sopiminen tai yhteisymmärrykseen pääseminen ei ole mahdollista.

Tämmöisen raukkiksen kanssa olen elellyt. -ap

Vierailija
162/192 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies koki nuoruudessaan sen hylkäämisen perhettä kohtaan. Mies kosti sen ensimmäiselle vaimolleen.

Mies asui uuden naisystävänsä kanssa muutaman vuoden. Naisystävä lähti toisen miehen matkaan.

Nyt mies kostaa asiaa minulle, ja kaataa roskasankonsa minun niskaan.

Minulla ei ole osaa, eikä arpaa näihin aikaisempiin tapahtumiin. Siitä huolimatta hän oksentaa pahan mielensä minun päälle. Hän panee vahingon kiertämään.

Kun on noinkin kaltoinkohdeltu mies, niin se ei todellakaan ole minun vikani.

Vinkkinä muille parisuhdetta pohtiville seuraavaa kehoitan ottamaan selvää: Onko tuleva puolisosi mahdollisesti kokenut valtavia pettymyksiä? Jos on, niin harkitse vielä ennen sitoutumista, ja saman katon alle muuttamista. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/192 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestään tämä piiloleikki on tosi nastaa. Saa jonkilaista tyydytystä ilmeisesti, kun tätä harrastaa niin usein.

Sitä tyydytystä hän nyt ei kyllä enää saa, että soittaisin perään.

-ap

Miksi leikit mukana? Voit olla leikkimättä ja aloittaa oman uuden elämäsi.

Vierailija
164/192 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä kynnysmattoja riittää tällä palstalla? Tämän täytyy olla provo.

Mutta minäpä vastaan: olisin vihainen, asiasta keskusteltaisiin pitkään. Mitä kävi, miksi teki, missä kunnioitus ja vastuunottokyky.

Jos vielä toisen kerran tekisi vastaavaa, lähtisimme eri teille. En ole niin lapanen, että lähtisin tuollaisen ihmisen kanssa jatkamaan elämääni tai rakentamaan sitä. Tuohan kertoo vain ja ainoastaan siitä, että kaikki arvostus ja kunnioitus minua kohtaan puuttuu täysin enkä keksi yhtään syytä, miksi jäisin sellaiseen suhteeseen vaikka kuinka tekisi kipeää erota.

Mitä tuossa olisi keskusteltavaa ja raivoamista.

Lukot vaihtoon jos oma kämppä ja jos miehen kämppä niin lapset kainaloon ja menoksi.

Ei niitä lukkoja voi noin vain vaihtaa, jos toinen on asunnossa kirjoilla. Pahimmassa tapauksessa joutuu hakemaan häätöä, jos muuten ei suostu lähtemään. 

Vierailija
165/192 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestään tämä piiloleikki on tosi nastaa. Saa jonkilaista tyydytystä ilmeisesti, kun tätä harrastaa niin usein.

-ap

Kiitos vastauksestasi. En jaksa leikkiä tätä piiloleikkiä. -ap

Vierailija
166/192 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi päivä ja tärkeitä huomioita tuon nyt esiin.

Kun olen aloittanut keskustelun epäkohdista ja mihin haluan muutosta, niin mies ei alkuunsakaan ala keskustelemaan. Minkäänlaista palautetta hän ei siedä. Hän hiljaisuudessaan miettii kuumeisesti, miten voi kääntää keskustelun johonkin muuhun asiaan. Se muu asia on aina minun puutteiden ruotiminen.

Tähän olen vastannut, että voidaanko puhua tämä asia, jonka otin esiin ensin. Kääntää keskustelun aiheen johonkin toiseen aina. Eli ohittaa kevyesti esille ottamani asian. Esimerkiksi se, kun sanon käytöksensä olevan mielestäni vastuutonta. Siihen hän vastaa korkeintaan, että sinä se vain sanoit, etten pidä siitä, joten hän päättää lähteä pois. Mikään sopiminen tai yhteisymmärrykseen pääseminen ei ole mahdollista.

Tämmöisen raukkiksen kanssa olen elellyt. -ap

Miksi sinun pitää keskustella tuosta yhtään mitään. Mitä on enää keskusteltavaa? Mikä asia pitää vielä selvittää ja onko sillä lopputulokselle mitään merkitystä. Eikö se nyt ole selvä, että koska mies mies ei halua asiasta puhua eikä näe omassa käytöksessään mitään vääärää, niin ei hän tuosta aio miksikään muuttua tai käytöstään parantaa.

Älä jää roikkumaan ja jankuttamaan. Voit sanella omat sääntösi ja kävellä ovesta ulos.  

Vierailija
167/192 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta minäpä vastaan: olisin vihainen, asiasta keskusteltaisiin pitkään. Mitä kävi, miksi teki, missä kunnioitus ja vastuunottokyky.

Jos vielä toisen kerran tekisi vastaavaa, lähtisimme eri teille. En ole niin lapanen, että lähtisin tuollaisen ihmisen kanssa jatkamaan elämääni tai rakentamaan sitä. Tuohan kertoo vain ja ainoastaan siitä, että kaikki arvostus ja kunnioitus minua kohtaan puuttuu täysin enkä keksi yhtään syytä, miksi jäisin sellaiseen suhteeseen vaikka kuinka tekisi kipeää erota.

Lukot vaihtoon jos oma kämppä ja jos miehen kämppä niin lapset kainaloon ja menoksi.

Ei niitä lukkoja voi noin vain vaihtaa, jos toinen on asunnossa kirjoilla. Pahimmassa tapauksessa joutuu hakemaan häätöä, jos muuten ei suostu lähtemään. 

Tilanne poikki tavalla tai toisella. Haet miehelle häätöä tai muutat itse pois. 

Vierailija
168/192 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni takuulla haluaa aiheuttaa minulle mahdollisimman paljon harmia ja vaikeuttaa eroa. Hän takuulla tahtoo olla vaikeuttaja asian eteen viemisessä. Haluaa olla hankala. Minä en voi mitään hänen menneisyydelleen. En myöskään ole hänen roskasankonsa. -ap

Vierailija
169/192 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Mitä ajattelit tehdä lopettaaksesi piiloleikin?

Vierailija
170/192 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni takuulla haluaa aiheuttaa minulle mahdollisimman paljon harmia ja vaikeuttaa eroa. Hän takuulla tahtoo olla vaikeuttaja asian eteen viemisessä. Haluaa olla hankala. Minä en voi mitään hänen menneisyydelleen. En myöskään ole hänen roskasankonsa. -ap

Sittenpä osaat varautua hankaluuksiin ja toimia sen mukaan. 

Vierailija
171/192 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikki tilanne on saatava. En muuta omistamastani kodistani minnekkään. -ap

Vierailija
172/192 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ap nyt tekemässä tilanteelle jotain vai jatkuuko tämä länkytys vain?

Vierailija
173/192 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikki tilanne on saatava. En muuta omistamastani kodistani minnekkään. -ap

Mikä on suunnitelmasi?

Vierailija
174/192 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Mitä ajattelit tehdä lopettaaksesi piiloleikin?

En ota hänen patoutumia vastaan jatkossa. Olen ennenkin pärjännyt ilman uhmaikäistä aikuista miestä.

Hän nyt varmaan kuvittelee, että soittelen perään, ja anon tulemaan kotiin. Ei tule tapahtumaan. -ap

Vierailija
175/192 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko ap nyt tekemässä tilanteelle jotain vai jatkuuko tämä länkytys vain?

Länkytys ei jatku. Olen kertonut tulevat muuvini. Äijästä on päästävä eroon. -ap

Vierailija
176/192 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin miehelle, että suhde on päättynyt ja hän muuttaa kodistani pois. Hänellä on 2 viikkoa aikaa muuttaa pois. Muuttaisin itse siksi aikaa muualle.

Jos mies ei suosiolla lähde, niin seuraavaksi häätö ja poliisit avuksi.

Vierailija
177/192 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisin miehelle, että suhde on päättynyt ja hän muuttaa kodistani pois. Hänellä on 2 viikkoa aikaa muuttaa pois. Muuttaisin itse siksi aikaa muualle.

Jos mies ei suosiolla lähde, niin seuraavaksi häätö ja poliisit avuksi.

Aion kertoa miehelle, että meillä ei ole parisuhdetta. Hän muuttakoon minne tahtoo.

Minä en lähde omistamastani asunnosta pakosalle tunnevammaisen miehen takia.

Häädön hänelle annan. -ap

Vierailija
178/192 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus on mennyt täysin mieheen. 

Nyt on jo 6. päivä meneillään ilman hänen yhteydenottoa. Pöyristyttävää. Minä en voi tehdä katoamisilmoitusta, koska tapansa kadota on hyvin tyypillistä. Poliisitkin sanoisi vain, että ihmisellä on oikeus kadota. Tähän tilanteeseen on tultu. Lisäksi aiemmissa katoiluissaan mies piti puhelimensa pois päältä. Puhelimeen ei saa yhteyttä. Näin ollen en vaivaudu soittamaan numeroonsa. -ap

Vierailija
179/192 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähdäkseni vapaa katselemaan uutta parisuhdetta. Mieshän on tehnyt selväksi jo, ettei perhe-elämä ole hänen juttunsa.

Onko vapaita miehiä täällä tai missä tarjolla? -ap

Vierailija
180/192 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme jankkaamista ja ap:n yksinpuhelua koko ketju täynnä. On kuin naispuolisen Allun ketju.

Sitten itket, kun ei tule vastauksia, eiks nii?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä