Sanonko vain, nytkö sinä jo tulit kotiin?
Onko ehdotuksia tähän tilanteeseen:
Siippani tapana on lähteä päiviksi pois. Ei kerro, minne menee, eikä kerro palatessaankaan. Puhelimeensa ei saa yhteyttä.
Olen jo aikoja sitten lopettanut peräänsä soittelun. Sitä hän odottanee, että soittaisin ja kysyisin, missä olet.
En ole aikoihin kysellyt palatessaankaan, missä olit.
Hän ei koskaan soita kysyäkseen, onko täällä kaikki hyvin. Kuukauden sisään on jo toinen tämmöinen reissu meneillään.
Olen testannut kerran mykkäkoulua, josta ei vaikutusta ollut. Alkuun paheksuin, ja sanoin häntä vastuuttomaksi. Se ei ole vaikuttanut hänen toimintatapaansa.
Olisiko teillä kommentoijat jotain vinkkiä, miten minun pitäisi toimia, kun siippa palailee muutaman yön reissultaan. Ainakaan ilahtunut en ole, kun palaa. Veikkaan, että hän haluaisi mustasukkaisuusreaktion. Ei tule tapahtumaan. Eikä käy sekään, että sanoisin, että olin huolissani.
Ikävä puoli hänen kannaltaan on se, kun hän on jopa viikonkin pois usein, niin jos hänelle olisi jotain sattunut, en arvaa tehdä vaikka katoamisilmoitusta. Tapahan on piintynyt, eikä ole lainkaan poikkeuksellista, että hänestä ei kuulu mitään päiväkausiin.
Kommentit (192)
Miten mies reagoi, kun aiemmin nostit kissan pöydälle, keskustelitte asiasta ja sanoit ettei hänen käytöksensä ole ok?
Vierailija kirjoitti:
Ap on alkanut vaikuttaa pro volta, kenellä perheenäidillä on muka tuntitolkulla aikaa pyöriä av:lla jos on lapset hoidettavana ja koti yksin pyöritettävänä...Jatkuvasti vastailee itselleen tässä ketjussa ja haluaa pitää keskustelua käynnissä, epäilyttävää
Provohullu mene omiin provoketjuihisi.
Vierailija kirjoitti:
Miten mies reagoi, kun aiemmin nostit kissan pöydälle, keskustelitte asiasta ja sanoit ettei hänen käytöksensä ole ok?
Hän ei tahdo puhua asiasta. Elelee, kuin mitään ei olisi tapahtunut. -ap
Itse olen valmis katsomaan eteenpäin ilman henkistä väkivaltaa käyttävää miestä. Tosiasiassa minun voi olla vaikeuksia päästä hänestä oikeasti ja lopullisesti eroon. -ap
Ilta saapuu. Katson luontoon niin hämärään. Kuljen muistoissani kauas taa. Kuinka jaksan uskoa parempaan? Tää sanoma on haavoitetun. Tässä olen, tiedän että menneisyys on mennyttä. Kuinka jaksan uskoa tulevaan. Uskon parempaan, tämä on viesti haavoitetun. Menneisyys on varjo vain. Sisintäni mikään ei voi horjuttaa .Kirjoitus on haavoitetun. Ei olisi uskonut näin käyvän. -ap
Hän on tukenasi? Päinvastoin luikkii karkuun. Huomenna kerron uudesta päivästä. Minulla on luikki puoliso. Noloa.
Toivonsäteet näkisin jatkossa uudessa suhteessa. Sanoin miehelle, että ikäväähän se on olla yksin. No, hän nappasi tästä aseen minua vastaan. Rauha on kuitenkin tullut minulle. En voi enää tukeutua mieheen, sillä ei hän ole tukenutkaan minua missään. -ap
Olen saanut suojan ja vahvan muurin suojellakseni itseäni. Osin teidän ansiosta, kun kommentoitte pulmaani. Näin on hyvä toimia. Salassa tätä asiaa ei voi enää pitää. En ole kertonut tutuilleni tästä.
Ainoastaan yhdelle läheiselle. Hän oli sitä mieltä, että minun pitäisi vielä pohtia tilannetta.
Rikottua sydäntä ei ehjäksi enää saa.
Hyvää matkaa vaan aviomiehelleni valitsemallaan tiellä. Kyllä olen pärjäillyt hyvin ilman häntäkin, vaikka asia ei häntä kiinnostakaan. Tällä mennään eteenpäin. -ap
Aamuun sateiseen katson ikkunastain , huomaan suhteemme muuttuneen. Kaiken näen selvemmin .Joka yö nyt mietin, että pysy pois. En ole heikko ihminen. Tunteet ei palaa.
Terveiset miehelleni, joka ihan itse sai tilanteen aikaiseksi. -ap
Ootko ap koskaan kysynyt itseltäsi että mitä saat tuosta suhteestas niin hyvässä kuin pahassa ja onko se kaiken väärti?
Sun on ihan täysin turha kuvitella että tuo tulee loppumaan vaikka kuinka jättäisit sanomatta tai sanoisit mitä tahansa.
Ei sulla ole oikein muita vaihtoehtoja kuin hyväksyä tosiasiat. Kyllä. Hyväksyä. Se ei ole sama asia kuin se että sun pitäis elää koko loppu elämä noin käyttäytyvän ihmisen kanssa mutta mikäli aiot niin tehdä niin sun on hyväksyttävä se että mies ei välitä ja todennäköisesti kohtelee sua entiseen tapaan ellei jopa pahemmin.
Et hyväksy sitä että mies käyttäytyy kertomallasi tavoilla mutta silti sinä olet siinä miehen kanssa ja kerta toisensa jälkeen sama toistuu.
Heität ikään kuin kaiken vastuun miehellesi. Hän käyttäytyy vastuuttomasti mutta niin teet sinäkin heittämällä vastuun miehelle jota hän ei ota.
Hyväksy siis tosiasiat ja kysy sen jälkeen itseltäsi että tätäkö minä elämäni haluan olevan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eropaperit vetämään ja kirjallinen häätöilmoitus miehelle. Että on esimerkiksi 2kk aikaa muuttaa pois. Jos muutenkin jo katoilee, niin eiköhän se suosiolla lähde. Jos ei kirjojaan itse pois siirrä, saat ne siirrettyä itse maistraatin kautta. Ilmoitat sinne, että tämä henkilö ei enää asu täällä. Tämä tuskin onnistuu ennenkuin ero on astunut voimaan.
Toki suosittelen ottamaan yhteyttä juristiin, osaa kertoa nämä asiat paremmin että mitä tehdä ja miten edetä. Mutta kyllä sen toisen sieltä ulos saa hoidettua. Saattaa toki ottaa aikaa.
Kiitos kommentistasi. Nyt tulee asiaa. Saan siis annettua häätöilmoituksen miehelle. Voiko häätöilmoitus olla itseni tekemä kirjallisesti? -ap
En osaa tarkkaan sanoa kuinka tuo häätöilmoitus toimii. Varmaan jotenkin kirjallisena tai vaikka sähköpostilla, jos ei muuten miestä tavoita. Tai vaikka viestillä. Mutta eropaperit kannattaa ensin laittaa vetämään, siinä vaiheessa saa jo asumuseron ja on paremmin oikeutettu tuohon häätöön. Mutta joku juristi osaa varmaan paremmin kertoa. Tai ehkä netistä löytyy tietoa myös.
Vierailija kirjoitti:
Ootko ap koskaan kysynyt itseltäsi että mitä saat tuosta suhteestas niin hyvässä kuin pahassa ja onko se kaiken väärti?
Sun on ihan täysin turha kuvitella että tuo tulee loppumaan vaikka kuinka jättäisit sanomatta tai sanoisit mitä tahansa.
Ei sulla ole oikein muita vaihtoehtoja kuin hyväksyä tosiasiat. Kyllä. Hyväksyä. Se ei ole sama asia kuin se että sun pitäis elää koko loppu elämä noin käyttäytyvän ihmisen kanssa mutta mikäli aiot niin tehdä niin sun on hyväksyttävä se että mies ei välitä ja todennäköisesti kohtelee sua entiseen tapaan ellei jopa pahemmin.
Et hyväksy sitä että mies käyttäytyy kertomallasi tavoilla mutta silti sinä olet siinä miehen kanssa ja kerta toisensa jälkeen sama toistuu.
Heität ikään kuin kaiken vastuun miehellesi. Hän käyttäytyy vastuuttomasti mutta niin teet sinäkin heittämällä vastuun miehelle jota hän ei ota.
Hyväksy siis tosiasiat ja kysy sen jälkeen itseltäsi että tätäkö minä elämäni haluan olevan
Hyvä kommentti. En halua jatkaa eäluotettavan ihmisen kanssa. En halua tätä elämässäni. Voi olla vaikeaa päästä eroon tuosta miehestä. - ap
En jaksa lukea. Jos olisin AP:n mies, niin saattaisi käydä siten, että kerran kun reissulta palaisin, niin koti olisi tyhjä ja puhelimeen ei kukaan vastaisi.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea. Jos olisin AP:n mies, niin saattaisi käydä siten, että kerran kun reissulta palaisin, niin koti olisi tyhjä ja puhelimeen ei kukaan vastaisi.
Nyt on niin, että minä en lähde omistamastani asunnosta. Kyllä se on mies, joka saa lopullisen lähtöpassin. - ap
Nautitko siitä, että saat kostaa miehellesi hänen katoilunsa? Jos nautit, jää suhteeseen, ja keksi kerta kerralta aina vain ilkeämpiä jäyniä hänen kotiintulonsa varalle. Jäynät pitää tietenkin tehdä sellaisia, että pystyt ne toteuttamaan, vaikka mies tulisi kotiin silloin, kun itse olet töissä.
Vierailija kirjoitti:
Nautitko siitä, että saat kostaa miehellesi hänen katoilunsa? Jos nautit, jää suhteeseen, ja keksi kerta kerralta aina vain ilkeämpiä jäyniä hänen kotiintulonsa varalle. Jäynät pitää tietenkin tehdä sellaisia, että pystyt ne toteuttamaan, vaikka mies tulisi kotiin silloin, kun itse olet töissä.
Aiemmin jo sanoin, että en ole kostanut.
Nautintoa 'suhteessa' ei ole.
Lähinnä on vaivaannuttavaa ja vastenmielistä katsoa miestä - ap
Tämä koko ketju on täynnä kummallisuuksia. Erilaisia parisuhdeongelmia täällä kerrottu aiemminkin ja sitten kun me uteliaat on jääty kieli pitkällä odottamaan, mitä tapahtuu niin sitten tuleekin täysi hiljaisuus. Poistaako aloittaja ketjun vai mitä? Tai ei vastaa enää? Ei oo reilua.
Vierailija kirjoitti:
Tämä koko ketju on täynnä kummallisuuksia. Erilaisia parisuhdeongelmia täällä kerrottu aiemminkin ja sitten kun me uteliaat on jääty kieli pitkällä odottamaan, mitä tapahtuu niin sitten tuleekin täysi hiljaisuus. Poistaako aloittaja ketjun vai mitä? Tai ei vastaa enää? Ei oo reilua.
Olen vastaillut kommentteihin paljon. Kerroin edelöä, että saatte titeoonne, miten tässä käy. Miestä ei ole näkynyt. Huomenna 6:des päivä poissa. - ap
Sun p r o v l l e sanon. En vastaile itselleni.
Jos en vastaa kommentteihin, tulee viestiä, että miksi en vastaa. Nyt vastaan. -ap