Instagram-vaikuttaja kertoi yritykselle järjestävänsä isot juhlat ukrainalaisille lapsille saadut tuotteet päätyivätkin naisen omiin 40-vuotisjuhliin
Onko tää jo ollut täällä? Onko tämä Ihanuuskia-blogi jollekin tuttu?
"Kukaan ei ole kuullut sotaa paenneille ukrainalaislapsille järjestetyistä isoista syntymäpäiväjuhlista Lahden seudulla."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b0399299-28f2-4421-a98c-effc276f8d0a
Uskomattoman härskiä touhua!
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Ollut useita ketjuja vaan ne poistuu aina nopeasti.
Onkohan tää blogi-Heidi joku modeista? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei vaan se tulee itse paskomaan ne ketjut täyteen uhkailuja sun muuta ja ilmoittaa asiattomiksi.
Kylläpä on seuraajat hävinneet tuolta tililtä tehokkaasti. IL:n kuvissa yli 2000, nyt näkyy enää 26. Poisteleeko itse ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on seuraajat hävinneet tuolta tililtä tehokkaasti. IL:n kuvissa yli 2000, nyt näkyy enää 26. Poisteleeko itse ja miksi?
Nyt ei enää yhtään seuraajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei enää yhtään seuraajaa.
Siinä tapauksessa tainnut poistaa kaiken itse. Luultavasti haluaa aloittaa "puhtaalta pöydältä" heti kun pahin kohu on laantunut. Sitten ostaa pari tuhatta seuraajaa niin menee taas aktiivisesta tilistä, kun kuvatkin ovat pitkältä ajalta. Tällaiset kohut harmillisesti unohtuu aika nopeaan, etenkin kun on noin vähän seuraajia.
Harvinaisen noloa ja röyhkeetä. Osaakohan edes hävetä.
Onko tehty rikosilmoitus?
UutisetKotimaa
Instagram-vaikuttaja kertoi yritykselle järjestävänsä isot juhlat ukrainalaisille lapsille – saadut tuotteet päätyivätkin naisen omiin 40-vuotisjuhliin
Kukaan ei ole kuullut sotaa paenneille ukrainalaislapsille järjestetyistä isoista syntymäpäiväjuhlista Lahden seudulla.
Ei se ole mikään influensseri, ilmaisen roinan perässä vaan on. Kyllä sen porukka tietää ketkä on lahdesta. Onnenonkija.
Rikosilmoitusta vaan, oppiipahan.
Siis miksei se voinut pyytää niitä omiin synttäreihinsä kuten Siepit ja Martinat? Tollanen pikkulafka olis voinut antaakin vaikkei ole kuin jokunen seuraaja.
Tulen nauramaan tätä juttua vielä kauan
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen noloa ja röyhkeetä. Osaakohan edes hävetä.
Kuulostiko lehden soittaessa siltä?
Kyllähän tää on hölmöydessään jotenkin ainutlaatuinen tapaus:
1. keski-ikäsen naisen
2. Disco-teemaiset nelikymppiset
3. Lahdessa
4. Huijauksen teemana Ukrainan sotalapset
5. Huijauksen tavoitteena ilmaiset ilmapallot
Oikeasti, itkeäkö vai nauraako?
Minkähänlainen tyyppi kyseessä? Aika hurjalle kuulostaa henkilön tapa toimia.
Ota lääkkeesi, sekopää jankuttaja. 🥱
Ja ei, en ole kyseinen tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Tulen nauramaan tätä juttua vielä kauan
Kuulostaa sun elämä suhteellisen säälittävältä, jos.
selvittikö y li k s e n pojjat jo että kuka kyseessä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykoosia pukkaa?
Onks tää joku sama akka joka huijaa tuolla osto ja myynti palstoilla jatkuvasti.
Mikä tän eukon nimi on?