Onko teillä rysähtänyt koskaan ripuli kesken persepanon?
Minulla on ja joka paikka oli lieverissä sen jälkeen kun mieheni pumppasi anustani paskaisella kyrvänvarrellaan. N39
Kommentit (30)
Puoliso tykkää ottaa kullia pyllyynsä vaihteluna silloin tällöin, mutta spermaa sinne ei saa ruiskuttaa, koska hänelle tulee siitä ripuli. Kesken anaaliseksin ei ole koskaan mitään valunut ulos. Eikä ole kyllä minullekaan ripuli iskenyt, kun itse ja puoliso on pyllyyni sirmia ja leluja työnnellyr.
Tulee ihan aina, monesti päivässä.
Vatsa menee löysäksi vasta viiveellä jos mies laukeaa peppuun ilman kondomia. Ripulointia ei tapahdu kumin kanssa peppusekstaillessa. N 23
Vierailija kirjoitti:
Ei. Kuka haluaa jatkaa panemista jos toisella on ripuli? Yököttävää.
Silloin se parasta on.
Vierailija kirjoitti:
Vatsa menee löysäksi vasta viiveellä jos mies laukeaa peppuun ilman kondomia. Ripulointia ei tapahdu kumin kanssa peppusekstaillessa. N 23
Mun puolisolla sama juttu, kortsun kanssa pyllyyn ja ilman pilluun.
Olen pannut kakkoseen elämäni aikana ehkä noin sata kertaa, mutta vain yhden kerran on vehje värjäytynyt ruskeaksi. Ei siinä enää silloin voinut jatkaa kuin vasta pesun jälkeen.
Persepano on tapahtumana siksi hieno tapahtuma,että riski ripulista ei ole mitään.
Ei nyt mitää ripulia mut aikamoinen paskanhaju on joskus tullut ihan yllättäen naisen peräloosteriin survatessa. Kyl se vähän himoja latisti.