Onko teillä rysähtänyt koskaan ripuli kesken persepanon?
Minulla on ja joka paikka oli lieverissä sen jälkeen kun mieheni pumppasi anustani paskaisella kyrvänvarrellaan. N39
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Se on luonnon keino kertoa ettei tuo ole luonnollista.
Mieti tarkkaan miksi alennut moiseen.
Anaaliseksi on ihan yhtä luonnollista kuin muukin seksi.
Ei. Kuka haluaa jatkaa panemista jos toisella on ripuli? Yököttävää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on IBS ja melkein aina ripuli. Exä aina halusi kakkosta mutta noinhan siinä aina kävi. Jännits oli vain että tuleeko pelkkää ripaskaa vai verta ja sitä. Aika pian totesin että mun ruoansulatuskanavan pääteaukko on kyllä exit only tästä lähtien.
Söpöö.😍😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti tarkkaan miksi alennut moiseen.Anaaliseksi on ihan yhtä luonnollista kuin muukin seksi.
On varmaan puppelipojuille tosi luonnollista. M40
Sano sille piilohomolle että vaihtaa suosiolla miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti tarkkaan miksi alennut moiseen.Anaaliseksi on ihan yhtä luonnollista kuin muukin seksi.
No ei kyllä ole luonnollista. Jonkun mielestä voi olla ihan kivaa, ja se on ok, mutta luonnolline on väärä sana. Vai oletteko jonkun muun eläinlajin nähneet paukuttavan anaaliin?
Aika usein, jännitän niin hirveästi sitä kun mies näkee pienen peppureikäni ja sihtailee penistään sinne.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on IBS ja melkein aina ripuli. Exä aina halusi kakkosta mutta noinhan siinä aina kävi. Jännits oli vain että tuleeko pelkkää ripaskaa vai verta ja sitä. Aika pian totesin että mun ruoansulatuskanavan pääteaukko on kyllä exit only tästä lähtien.
Kuinka monta kertaa tämä toistui ennen kuin päätit että ei sovi sulle? Ja exää ei ripulit haitannut vaan aina halusi uudestaan?
Mulle tuli kerran peppupanon jälkeen ripuli. Tuli tosi epämukava olo ensin, ihan ku kipeeks tulis ja iski sit ripuli. Mutta muistelen, että olis tullu jotain pientä ulostusongelmaa muutamana muunakin kertana. Nämä ovat tapahtuneet aikana, kun mulla muutenkin oli vatsavaivaa, sellaista ärtyneen suoliston tapaista. En ole enää useampaan vuoteen tähän hommaan ryhtynyt, liian mukavuudenhaluinen.
Anustapin kanssa on tullut kerran paskakikkaremössöä oikein kunnolla kun tuntui oudolta ja kiskaisin tapin ulos. Hyi vittusentään mikä siivo. Onneksi oli metallinen ja kromattu anustappi.
Vierailija kirjoitti:
Anustapin kanssa on tullut kerran paskakikkaremössöä oikein kunnolla kun tuntui oudolta ja kiskaisin tapin ulos. Hyi vittusentään mikä siivo. Onneksi oli metallinen ja kromattu anustappi.
Tuliko paineella ja oliko sitä paskaa pitkin seiniä?
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole nainen.
Älä tule väittämään tuollaista. Olen nainen. ap
Ripuliseksi. Uusi piristävä luku ja suuntaus seksiin.
Mieti tarkkaan miksi alennut moiseen.