Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen käynyt kuntosalilla vuoden verran n. 2x viikossa ja nyt kuulemma olen liian lihaksikas

Vierailija
07.09.2022 |

Näin lapseni sanovat. Ja miehenikin taitaa olla sitä mieltä että ei pitäisi niin paljon ravata. Huom! Vain kahdesti viikossa olen käynyt useimmiten yhdessä hikijumpassa ja toisen kerran salilla tekemässä voimatreeniä. Lisäksi kotona olen välillä leuanvetoja tehnyt leuanvetotangolla, mutta ihan vaan muutamia kerrallaan mitä nyt saan ja arkiliikuntaa tulee päivällä lisäksi pyöräillessä/kävellessä.

Haluan olla hyvässä kunnossa ja ajatuksena oli lisätä salikäyntejä, kun yleensä suosituksena on se 3x viikossa ja vähintään kahdesti voimatreeniä. Miten te muut treenaatte?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne siitä paljoa kasva, vaikka lisää treenikerran viikkoon. Voi pienentyäkin.

Vierailija
2/27 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et varmasti ole liian lihaksikas tuolla treenimäärällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että oot lihaksikas. Itse käynyt parhaillaan 6 kertaa viikossa salil ja sitten päälle lähes joka päivä 10 - 20 k askelta enkä todellakaan ole lihaksikas, vaan normi/hoikka.

Vierailija
4/27 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että oot lihaksikas. Itse käynyt parhaillaan 6 kertaa viikossa salil ja sitten päälle lähes joka päivä 10 - 20 k askelta enkä todellakaan ole lihaksikas, vaan normi/hoikka.

6 kertaa viikossa on liikaa. Ei ehdi mitenkään palautua tuolla treenillä.

Vierailija
5/27 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne siitä paljoa kasva, vaikka lisää treenikerran viikkoon. Voi pienentyäkin.

5/5

Vierailija
6/27 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaan joka päivä, mutta todella kevyesti ja ihan itsekseni kotona. Vähän jumppailua youtuben ohjeiden mukaan ja kahvakuulan nostelua. Sen lisäksi kävelen töihin ja takaisin yhteensä noin 4km päivässä. Mieli tekisi treenata ihan tosissaan, mutta näillä mennään :)

Vierailija
7/27 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan riippuu mitkä lihakset näkyvät vaatteiden kanssa. Mielestäni esim paksu, lihaksikas kaula naisilla ei ole kaunis.

Vierailija
8/27 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

6 kertaa viikossa on liikaa. Ei ehdi mitenkään palautua tuolla treenillä.

Aivan oikein!

Vierailija
9/27 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan riippuu mitkä lihakset näkyvät vaatteiden kanssa. Mielestäni esim paksu, lihaksikas kaula naisilla ei ole kaunis.

Epäilen pari kertaa viikossa treenaamalla olevan tuota ongelmaa. 

Vierailija
10/27 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt ei kerro juuri mitään montako kertaa viikossa sitä teet.Jotkut käy siellä joka päivä vain katsomassa kavereita.

Vierailija
11/27 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla jos kotona harrastaa leuanvetoa päivittäin

Vierailija
12/27 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta ukko ulos.

Vierailija
13/27 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi toki olla, mutta todennäköisyys lienee varsin pieni. Lisäksi kotonatreenaaminen tuskin on salilläkäymisen syy?

Vierailija
14/27 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko siitä helposti lihakset?

Vierailija
15/27 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulutuskin aika runsasta, joten lihakset vaan surkastuu.

Vierailija
16/27 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvin yksilöllistä miten helposti kukakin saa lihaksia.

Vierailija
17/27 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kerro yhtään mitä teet siellä jne., ei 6krt viikossa salilla käyminen tosiaan liity lihasten kasvattamiseen välttämättä mitenkään.

Vierailija
18/27 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi kertaa viikossa salilla tuo voimaa, kertakäynti kunnolla tehtynä maksimipainoilla tuo lihaksia. Niin sanovat ammattilaiset. Tosin vaikuttaa paljon, miten ja mitä treenaa ja miten kauan.

Vierailija
19/27 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei nyt vaan kyse ole "lihaksista" eli olet ns. saanut massaa eivätkä läheiset oikein tiedä miten sanansa asettelisivat.

Vierailija
20/27 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoinen isoilla painoilla himotreenaaja pitää olla naisena että on edes mitään saumaan paksuun lihaksikkaaseen kaulaan.