Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen käynyt kuntosalilla vuoden verran n. 2x viikossa ja nyt kuulemma olen liian lihaksikas

Vierailija
07.09.2022 |

Näin lapseni sanovat. Ja miehenikin taitaa olla sitä mieltä että ei pitäisi niin paljon ravata. Huom! Vain kahdesti viikossa olen käynyt useimmiten yhdessä hikijumpassa ja toisen kerran salilla tekemässä voimatreeniä. Lisäksi kotona olen välillä leuanvetoja tehnyt leuanvetotangolla, mutta ihan vaan muutamia kerrallaan mitä nyt saan ja arkiliikuntaa tulee päivällä lisäksi pyöräillessä/kävellessä.

Haluan olla hyvässä kunnossa ja ajatuksena oli lisätä salikäyntejä, kun yleensä suosituksena on se 3x viikossa ja vähintään kahdesti voimatreeniä. Miten te muut treenaatte?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on mustasukkainen sinun ajankäytöstä ja hän kertoo mielipiteensä teidän lapsille. Lapset sitten toistavat papukaijana isänsä väitteet. Ongelmasi on siis sinun mies, sille pitää tehdä jotain.

Vierailija
22/27 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan riippuu mitkä lihakset näkyvät vaatteiden kanssa. Mielestäni esim paksu, lihaksikas kaula naisilla ei ole kaunis.

Melkoinen isoilla painoilla himotreenaaja pitää olla naisena että on edes mitään saumaan paksuun lihaksikkaaseen kaulaan.

AV-tätsystä tuli oman elämänsä Anni Vuohijoki vuodessa 1-2 treenikerralla viikossa. Just joo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan riippuu mitkä lihakset näkyvät vaatteiden kanssa. Mielestäni esim paksu, lihaksikas kaula naisilla ei ole kaunis.

Melkoinen isoilla painoilla himotreenaaja pitää olla naisena että on edes mitään saumaan paksuun lihaksikkaaseen kaulaan.

AV-tätsystä tuli oman elämänsä Anni Vuohijoki vuodessa 1-2 treenikerralla viikossa. Just joo.

Eihän aloittaja itse sano olevansa liian lihaksikas vaan hänen typerä miehensä. Ihan hirveää, kun vaimo ei ole koko ajan kotona palvelemassa perhettään, eihän sitä aikuinen mies kestä.

Vierailija
24/27 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei nyt vaan kyse ole "lihaksista" eli olet ns. saanut massaa eivätkä läheiset oikein tiedä miten sanansa asettelisivat.

Joo tuskin, BMI 21 ja olen siro ruumiinrakenteeltani. T. Ap

Vierailija
25/27 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et varmasti ole liian lihaksikas tuolla treenimäärällä.

Tämä

Joko teolli tai sitten mies ja lapset haluaisi että olet kotona siivoamassa ja ruokaa laittamassa.

Vierailija
26/27 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisi kertaa viikossa salilla tuo voimaa, kertakäynti kunnolla tehtynä maksimipainoilla tuo lihaksia. Niin sanovat ammattilaiset. Tosin vaikuttaa paljon, miten ja mitä treenaa ja miten kauan.

Aika lailla maksimipainoilla kyllä treenaan sen kerta viikossa. Reilu tunnin treenin teen kerralla, jossa tulee kaikki tärkeimmät lihakset. T. Ap

Vierailija
27/27 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo korjata. Hae kaupasta pussi lihapiirakoita lounaaksi ja toista pari kertaa viikossa 👍