Asteikolla 1-10, kuinka avokätisesti jakelit " tavaraasi" ennen aviolittoa?
Kommentit (11)
moni jäi " rannalle ruikkuttamaan" :)
en kylä vielä ole naimisissa, joten voipi olla että toi voi nousta kymppiin asti..
Jos nyt yhtään päättelen oikein, viittaat seksin harrastamiseen? Ehdotuksiani kuvaavammiksi ilmauksiksi: paneskeleminen, naiminen, munan saaminen, vaakamamba ja sukupuoliyhteys. Niin ennen kuin jälkeen nykyisen mieheni tapaamisen arvioisin edustavani 8-9 tasoa.
Eli jos on ollut 6 kumppania ennen miestä niin vaikea mennä sanomaan, mitä nroa se kuvaisi sinun asteikollasi. Me kaikki varmaan arvioidaan oman moraalimme mukaan nää asiat. Oiskohan se sitten joku 5 mun mittapuun mukaan. 15 partnerista voisi varmaan saada jo täyden kympin vai mitä?!
Odotin sitä oikeaa, joten mieheni on ensimmäiseni.
Minulla ennen miestäni yksi seksikumppani. Se oli reilun seitsemän vuoden seurustelusuhde ja seksielämä vilkasta. Onko se silloin 1 vai 10? :)
Tuosta taitaa siis tulla arvosana 1
jos 15 miehen kans naimisesta sais kympin arvosanan niin mikäköhän mun ja monen muun arvosana oliskaan?
kumppanien määrän kanssa, vaan sillä missä tilanteissa, kuinka helposti jne on sänkyyn edennyt.
Jos joku on vaikka 10 vuoden aikana ollut 20 miehen kanssa voi arvosana silti olla joku 6 tai mikä vaan.
Erittäinkin iloisesti =D
No, onpahan koettu jos jonkinlaista!!
(parhaimmillaan samana iltana kolme eri miestä ja sitä rataa..)