Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miten ihastuksenne tai rakastumisenne saa loppumaan?

Vierailija
07.09.2022 |

Välttely ja kauneussalaisuuksien jakaminen ei ole auttanut, ei myöskään se, että on sammuttu sohvalle ja kuorsattu ja esiinnytty montakin kertaa epäedullisessa valossa rönttävaatteissa ilman meikkiä ja tehty pieniä tyhmyyksiä.

Ilkeä käytös ei käy päinsä eikä se vitsikäs ehdotus, että "anna sille kerran".

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eisiitäsenenempää22 kirjoitti:

Nautit salaa tuon miehen huomiosta, minkä se huomaa, ja laitat siten bensaa liekkeihin.

Siinä mielessä pitää paikkansa, että hän on tosi mukava ja hauska ihminen, kuinkas muuten, kun on miehen paras ystävä. En ole juuri suonut asialle ajatustakaan ennen paria viime vuotta, kun tapahtui jotain mikä toi mieleen aiemman kokemuksen.

Mikä on bensaa liekkeihin? Kerro se, niin osaan välttää. Ehkä teen jotain väärin. Siksi tässä kyselenkin, jos vaikka miehen näkökulmasta teen jotain sellaista, mikä lisää bensaa liekkeihin. Koetan vastata viiveellä viesteihin, jotka osoitetaan minulle nimellä, mutta en voi vastaamattakaan jättää vai pitääkö sitten tehdä vain niin. Sitten aletaan  kysellä olenko suuttunut jostain ja tilanne voi mennä pahempaan suuntaan, kun tarkoitus on välttää draamaa.

Pyydä miestäsi vastaamaan. Jos sun on pakko vastata, niin tiukka lyhyt asiallinen viesti. Ei hymiöitä,  ei hyvän päivän toivotuksia eikä mitään muutakaan ylimääräistä.

Tämä on hyvä. Kiitos. Olen aina niin kiireinen, etten ehdi vastata itse.

Vierailija
22/27 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautit salaa tuon miehen huomiosta, minkä se huomaa, ja laitat siten bensaa liekkeihin.

Siinä mielessä pitää paikkansa, että hän on tosi mukava ja hauska ihminen, kuinkas muuten, kun on miehen paras ystävä. En ole juuri suonut asialle ajatustakaan ennen paria viime vuotta, kun tapahtui jotain mikä toi mieleen aiemman kokemuksen.

Mikä on bensaa liekkeihin? Kerro se, niin osaan välttää. Ehkä teen jotain väärin. Siksi tässä kyselenkin, jos vaikka miehen näkökulmasta teen jotain sellaista, mikä lisää bensaa liekkeihin. Koetan vastata viiveellä viesteihin, jotka osoitetaan minulle nimellä, mutta en voi vastaamattakaan jättää vai pitääkö sitten tehdä vain niin. Sitten aletaan  kysellä olenko suuttunut jostain ja tilanne voi mennä pahempaan suuntaan, kun tarkoitus on välttää draamaa.

Aina olen tullut kaverien naisystävien kanssa hyvin toimeen, mutten vaan pysty ihastumaan tai romanttisesti kiinnostumaan heistä, ainakaan ennekuin ovat exiä, useimmiten en edes silloinkaan.

Oletko miehellesi kertonut noista tyypin viesteistä. Voi olla äkkiä entinen kaveri.

Ystävän vaimoa vikitteli heidän yhteinen kaverinsa, mutta vaimo "lupauksestaan" huolimatta paljasti miehelleen toisen visestittelyt, koska kai nyt lupaus omalle puolisolle merkitsee enemmän kuin pettämään pyrkivä kaveri? Ystäväni vaimoineen katkaisivat välit tähän omalla tahollaan naimisissa olleeseen tyyppiin ihan luottamuksen puutteen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina olen tullut kaverien naisystävien kanssa hyvin toimeen, mutten vaan pysty ihastumaan tai romanttisesti kiinnostumaan heistä, ainakaan ennekuin ovat exiä, useimmiten en edes silloinkaan.

Oletko miehellesi kertonut noista tyypin viesteistä. Voi olla äkkiä entinen kaveri.

Ystävän vaimoa vikitteli heidän yhteinen kaverinsa, mutta vaimo "lupauksestaan" huolimatta paljasti miehelleen toisen visestittelyt, koska kai nyt lupaus omalle puolisolle merkitsee enemmän kuin pettämään pyrkivä kaveri? Ystäväni vaimoineen katkaisivat välit tähän omalla tahollaan naimisissa olleeseen tyyppiin ihan luottamuksen puutteen takia.

Olisi tosiaan hyvä, jos ihmiset ymmärtäisivät, ettei kavereihin puolisoihin pidä ihastua ja varmasti tämä ko. henkilö allekirjoittaa saman. Meidän välillämme siis ei ole mitään kahdenkeskistä viestittelyä ollut eli siinä mielessä mitään sopimatonta ei ole tapahtunut. Yritän estää, ettei tapahtuisikaan eli että tukisin häntä säilymään kylmähermoisena eikä antaa mitään hölmöä tapahtumaan, mikä harmittaisi jälkikäteen häntä itseäänkin ja saattaisi pilata ystävyyden.

Vierailija
24/27 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tässä ei ole paljon tehtävissä ja huolehdin turhasta. Onhan kyseessä fiksu ja älykäs tyyppi ja mitään pahaa ei koskaan tapahdu. Ei hän ole yhtään samanlainen kuin se edeltävä tyyppi, vaan sata kertaa skarpimpi ihmissuhdeasioissa. Pitäisi luottaa mieheeni, joka ei ole asiasta huolissaan. Yleensä hän on oikeassa aina.

Mistä edes tiedän jos hän suhtautuu samoin moniin muihinkin kuin minuun eli se on varmaan todennäköistäkin. Mutta on minun suhteeni vain paljon hienovaraisempi, koska tilanne on se mikä on. Kuvittelen vain liikoja itsestäni.

Vierailija
25/27 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000008969880.html

Oho, ryhdyin lukemaan lehteä ja tuossahan oli aiheeseen liittyvä juttu Hesarissa. Tämä on siis niinkin vanha asia että voidaan puhua nuoruuden ihastuksesta. Nyt hän on aikuinen mies ja aliarvioin häntä rankasti näillä epäilyksillä.

Vierailija
26/27 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä siiinä vaiheessa kun riisudutaan.

Vierailija
27/27 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin te i d i o o t i t tajuatte, että tämä on n a i k k o s t e n palsta?! 🥱

Kysyin miehiltä siksi, että naiset eivät aina ajattele samalla logiikalla kuin miehet. Mutta jo ajatusten kirjoittaminen on auttanut hahmottamaan tilannetta paremmin eli ei kai minun tarvitse tehdä mitään, koska mitään pahaa ei koskaan tule tapahtumaan. Ja jos on aikeissa tapahtua, niin sitten vain torppaan sen tunnustuksen tai mitä tahansa se onkaan ja ehdotan, että unohdetaan koko juttu. Sellaista sattuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän