Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä haluan perseseksin, mieheni ei

Vierailija
07.09.2022 |

Minä nautin suunnattomasti anaaliseksistä mutta puolisoa se ällöttävä. Miten olette ratkaisseet ongelman?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin viitsii kortsua alkaa etsiskeleen siinä vaiheessa vaan paljaana sisään

Vierailija
22/28 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran oli tyttöystävä joka ei halunnut kakkoseen mutta naapurin rouva halusi joten harrastimme hänen kanssaan vain peräaukko seksiä ja se sopi molemmille, näin mentiin monta vuotta kunnes tuli tyttiksen vaihtoaika ja vaihdoin sellaiseen jolle maistuu persreiän painaminen joten se sivujuttu jäi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin asian Tinderistä tulleen matchin kanssa esille eka puhelussa (kun se nyt sattui menemään seksiin) että minä sitten pidän siitä valtavasti, enkä tule seurustelemaan sellaisen kanssa, joka sen ilon kieltää.

Nainen oli oikein helpottunut, että "ihana kuulla!" Hän oli eksälle yrittänyt vihjata asiaa monin tavoin, mutta se oli juntisti hohottanut että "EI KAI NYT KUKAAN PERSSEKSISTÄ TYKKÄÄ, SEHÄN ON PASKAA! HOHOHO!". Ei ollut oikein innostanut sitten enempää häntä kyselemään aiheesta.

Meistä tuli hyvä pari sille kesää ja koin ekan kerran mitä on naisen peppuorgasmi.

Vierailija
24/28 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle pitää tarjota sitä mistä se kiihottuu ja saa kunnon orgasmeja...

Vierailija
25/28 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin avustajia löytyvän. Salasuhde vain anaalin merkeissä.

Vierailija
26/28 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin avustajia löytyvän. Salasuhde vain anaalin merkeissä.

Jätät sen homofobisen vässykän kotiin runkkaamaan siksi ajaksi.

Vierailija
27/28 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa vaniljaa, onneksi sitä on sentään harvoin (noin kerran kk).

Rakastajan kanssa anaalia ja muita vähän rajumpia juttuja riittävän usein (2-3 kertaa viikossa).

Näin meillä olen ratkaissut asian jo viimeisen 8 vuoden ajan.

Mies ei tietystikään tiedä rakastajasta. Hän onneksi löytyi työpaikalta ja voidaan tarvittaessa tehdä ns. ylitöitä, mutta usein jää lounas syömättä ja käytetään ruokatunti paremmin.

Vierailija
28/28 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvoin suoli niin likainen että sotkua tulisi ja kun kumpikin pitää hommasta mikäs siinä. Se on upea tunne kun saa vähän sisään niin suoli oikein imaisee kalun

No mihin sä luulet sen skeidan sieltä seinämiltä häviävän? Valtaosa massasta tulee pönttöön, mutta aina sitä sinne suolenseinään jää sen verran, että kakkakuorrute on kalussa taattu.

Kyllä se kakka siellä peräsuolessa on aika harvinaista sorttia. Itse nimenomaan tykkäisin, että olisi kakkaa suolessa kunnolla, mutta harvoin on, ei juurikaan edes silloin, kun naisella on jo kakkahätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi