Minä haluan perseseksin, mieheni ei
Minä nautin suunnattomasti anaaliseksistä mutta puolisoa se ällöttävä. Miten olette ratkaisseet ongelman?
Kommentit (28)
Enpä mä hänen mielipidettä kysele, kun sillä ei ole mitään merkitystä.
Emme kumpikaan ole halunneet sitä niin ei ole ongelmaa ratkaistavaksi.
Ukko39 kirjoitti:
Enpä mä hänen mielipidettä kysele, kun sillä ei ole mitään merkitystä.
Tosimiehen asenne!
Työnnä oma sormi pyllyyn, eiköhän se siitä.....!
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet ällöttävä!
Miten niin? Sen vuoksi kun nautin anaaliseksistä? ap
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö puolisosi myös että olette tätä mieltä?
Etsin miehen, joka uskaltaa eikä pelkää muuttuvansa homoksi. Sellaisen, joka on jo varma seksuaalisuudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö puolisosi myös että olette tätä mieltä?
Joo.
Vierailija kirjoitti:
Työnnä oma sormi pyllyyn, eiköhän se siitä.....!
Olen käyttänyt dildoa. ap
Peräsuolta ei saa ikinä puhtaaksi kuin suolihuuhtelulla ja mieluiten molemmista päistä toteutettuna. Kyllä pitää ihmisen sairas olla, että haluaa ulosteen sekaan kalua survoa/survottavan. Kuuluu ihan samaan sarjaan pissakakkaleikkien kanssa, jokuhan niitäkin leikkii kun mikään ei enää riitä.
Harvoin suoli niin likainen että sotkua tulisi ja kun kumpikin pitää hommasta mikäs siinä. Se on upea tunne kun saa vähän sisään niin suoli oikein imaisee kalun
Vierailija kirjoitti:
Harvoin suoli niin likainen että sotkua tulisi ja kun kumpikin pitää hommasta mikäs siinä. Se on upea tunne kun saa vähän sisään niin suoli oikein imaisee kalun
No mihin sä luulet sen skeidan sieltä seinämiltä häviävän? Valtaosa massasta tulee pönttöön, mutta aina sitä sinne suolenseinään jää sen verran, että kakkakuorrute on kalussa taattu.
Ei tuo ap:n ongelma oikein ratkea kuin partneria parempaan vaihtamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mihin sä luulet sen skeidan sieltä seinämiltä häviävän? Valtaosa massasta tulee pönttöön, mutta aina sitä sinne suolenseinään jää sen verran, että kakkakuorrute on kalussa taattu.
Kannattaa kokeilla ihan käytännössä, tuon mutupanikoinnin sijaan.
Sanoisin että ehkä 1/100:sta on likaantumista ollut havaittavissa. Naiseni osaa käydä ennakkopesulla.
Itse tykkään nuolla Naisen pyllyä... ja nussiakin. Mutta haluan itsekin saada peppuuni täytettä
Kakkoseen pannaan vahvan kortsun kanssa niin ei tule hygieniasta ongelmaa.
Kirjoitusvirheitä, anteeksi.