Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi ei! Unohdin ottaa meikkipussin töihin ja läksin kiireessä suoraan suihkusta. Tästä tulee pitkä päivä

Vierailija
07.09.2022 |

Ajattelin, että meikkaan töissä. Nypin illalla vielä kaikki viiksikarvat, joten kivasti punoittaa suunympärys.

Onneksi pitkät hiukset, jotka voi vetää naaman eteen eikä mitään asiakastapaamisia.
Mieluummin olisin melkein ilman vaatteita, kuin meikkivoidetta

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaa tähän fiilikseen työpäivän päätteeksi ja mieti, miten päivä meni. Saitko työsi tehtyä? (todennäköisesti kyllä) Ihmettelikö kukaan, ainakaan ääneen? (todennäköisesti ei)

Mainio vahingossa käynnistynyt kokeilu, joka voi saada sinut pohtimaan minäkuvaasi ja tottumuksiasi enemmänkin. Ota tämä huikeana mahdollisuutena!

Ja joo, mä olisin varmaan samassa tilanteessa yhtä kauhuissani oikeasti. Tsemppiä!

Vierailija
2/43 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet joko nuori, hölmö tai molempia. Ei kai yksikään yli 45 vuotias jaksa ajatella jotain meikkaamista enää. Onhan se kiva meikata joskus, mutta silloinkin meikkaus on vain kevyttä ja oikeastaan sillä ei ole mitään väliä onko ripsissä väriä vai ei tai kiiltääkö nenä.

En ole viitsinyt meikata enää oikeastaan ollenkaan, kun varsinkin kuumina päivinä sitä meikkiä ei enää parin tunnin jälkeen huomannut. Makailen mielummin mieheni kainalossa sen vartin pitempään aamulla, kun touhotan pakkeloimaan naamaani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole meikannut kertaakaan 52-vuotisen elämäni aikana ja ihan hyvin on mennyt.

4/43 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin mun viesti hävisi? Ihmettelin miten töissä voi varata vessan yli vartin ajaksi, eikö kenelläkään muulla ole tarvetta käydä tarpeillaan?

Vierailija
5/43 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta! Kuin sä selviät?

Voimii ja jaxamisii!!!!

Vierailija
6/43 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei!

Vierailija
7/43 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamalaa. Ja töihin päästyä ekana Vauva auki ja kertomaan tästä.

Vierailija
8/43 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoisia nykyään ihmiset on, töissä ei tehdä töitä.

Vierailija
9/43 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti unohdus on hyvä asia. Harva osaa meikata niin, että näyttäisi paremmalta meikin kanssa kuin ilman.

Vierailija
10/43 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa taksi ja lähde kotiin, sanot vaan että rupes panettaan, etkä kehtaa töissä hoidella asiaa. Rehellisyyttä arvostetaan vielä, eikä sitä tarvitse ujostella.

Vierailija
11/43 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei makseta palkkaa oman naaman meikkaamisesta. Ehdin hyvin käydä aamulla suihkussa ja meikata sen, mitä tarvitsen.

Vierailija
12/43 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole meikannut kertaakaan 52-vuotisen elämäni aikana ja ihan hyvin on mennyt.[/quot

Et varmaan ole käynyt koskaan kampaajallakaan tai laittanut mitään voidettakaan. Deodoranttikin lienee vieras asia sinulle.

Vierailija
13/43 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat uusia oivalluksia kun huomaat, että osaat tehdä työsi samalla tavalla ja saat samanlaista kohtelua kuin meikattunakin. Saattaapa jäädä ihan tavaksikin.

Vierailija
14/43 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta tuossahan on idea. Ota vaatteet pois niin et enää vaivaannu meikittömyydestä.

Vierailija
15/43 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet joko nuori, hölmö tai molempia. Ei kai yksikään yli 45 vuotias jaksa ajatella jotain meikkaamista enää. Onhan se kiva meikata joskus, mutta silloinkin meikkaus on vain kevyttä ja oikeastaan sillä ei ole mitään väliä onko ripsissä väriä vai ei tai kiiltääkö nenä.

En ole viitsinyt meikata enää oikeastaan ollenkaan, kun varsinkin kuumina päivinä sitä meikkiä ei enää parin tunnin jälkeen huomannut. Makailen mielummin mieheni kainalossa sen vartin pitempään aamulla, kun touhotan pakkeloimaan naamaani.

Jaa. Mulle. meikistä on tullut iän myötä paljon tärkeämpää. Nuorena olin ihan nätti ilman meikkiäkin, mutta nykyään jos menen minne tahansa ilman meikkiä niin ihmiset kauhistelee, että olenko sairas, olenko ihan väsynyt. En ole, mutta alkaa vaan ilman meikkiä olla tässä iässä tummat silmänaluset, punoitusta poskilla (rosacea), huulet on ihan kalpeat jne. Pakkelilla ne saa helposti onneksi piiloon.

Vierailija
16/43 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 48 ja joka päivä töihin meikkaan, vapaapäivinä sitten iholle taukoa. Mutta siis kyllä mua ihmiset kohtelee ihan eri tavalla onko meikkiä vai ei. Toki jos sä laitat vain ripsiväriä ja jotain pientä, eihän siinä paljon eroa olekaan miltä näytät, aika sama lopulta. Itse teen kunnollisen contour/highlight meikin jolla saan merkittävästi naaman roikkumisia, silmäluomien roikkumisia, kuopassa olevia silmiä yms. iän merkkejä häivytettyä. Toisin kuin nuorena, näytän ihan eri ihmiseltä meikillä kuin meikittä. Joskus ihmiset suorastaan kauhistuu jos näkevät minut ilman meikkiä, luulee että olen vakavasti sairas.

Vierailija
17/43 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään saa lähikaupastakin hätäripsarin ym. että pärjää.

Vierailija
18/43 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mulle. meikistä on tullut iän myötä paljon tärkeämpää. Nuorena olin ihan nätti ilman meikkiäkin, mutta nykyään jos menen minne tahansa ilman meikkiä niin ihmiset kauhistelee, että olenko sairas, olenko ihan väsynyt. En ole, mutta alkaa vaan ilman meikkiä olla tässä iässä tummat silmänaluset, punoitusta poskilla (rosacea), huulet on ihan kalpeat jne. Pakkelilla ne saa helposti onneksi piiloon.

Sulla on epäkohteliaita ihmisiä lähelläsi.

Vierailija
19/43 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42275 kirjoitti:

Mihin mun viesti hävisi? Ihmettelin miten töissä voi varata vessan yli vartin ajaksi, eikö kenelläkään muulla ole tarvetta käydä tarpeillaan?

Ainakin meillä muutama nainen tulee töihin ja sitten työajan aluksi meikkaa ja laittaa hiukset vessassa.  Sen jälkeen syövät aamupalaa.

Työajalla siis kaikki tämä.

Vierailija
20/43 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meikkaan joka päivä,  vie vain 4 min. En käytä mitään ihovoiteita.   Eylineria , ripsiväriä, rusehtavaa poskipunaa ja huulipunaa. Täyspitkä tukka pitää tietysti kammata. Olen nyt eläkkeellä.