Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ollut vaisu jonkin aikaa ja myönsi nyt että kaipaa exsäänsä

Vierailija
07.09.2022 |

RIidan päätteeksi oli ladannut Tinderin ja minä olin eka mätsi. Tää selvis mulle, kun oltiin vuosi seurusteltu. Silloin kyllä mietitytti, mutta mies vakuutti, että oli jo pitkään mennyt huonosti ja eroa mietitty pitkään.
Nyt ollaan asuttukin yhdessä jo yli vuosi.
Exä käveli eilen taas kadulla vastaan ja moikkasi miestä hymyillen. Mies varmaan nyt luulee, että exä ottais takaisin. Mikäs mun rooli tässä nyt sit on??
Niin ja ollaan yli 50v...

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, että 50v kyselee tällaista. Kuulostaa feikiltä ? Miehiä on vaikka kuinka tarjolla, jos hommat ei suju, niin uusia löytyy.

Onko tämä vain nuorten naisten juttu siis? Iällä ei ole mitään väliä, kun tunteista puhutaan.

Ja se, että miehiä on tarjolla vaikka kuinka, ei tarkoita sitä, että niistä se mieluinen löytyisi. Nykyaikana on niin paljon jo ongelmaisia; juoppoja, epärehellisiä, pettäjiä sun muuta, ettei kannata kovin suurin toivein kalaan lähteä. Moni ukko päältä kaunis...

Vierailija
22/29 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tiedät, että x on ks-äänne? Kirjoitit siis ekssäänsä.

Vaikeaa on taas jollain, kun noin perxsettä kirvelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan vaan ei nyt ole kyseessä kuulkaas sama mies jolla suuli täynnä exän suurenmoisia tekeleitä ja puikoilla virkkaamisetkin vielä mielessä?

Ap, oletko kenties suunnitellut virkkaavasi patalappua ja miettinyt millaisia puikkoja aiot ostaa? 🧐

Vierailija
24/29 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse yhä haluat jatkaa kanssan, sanot mennään juttelemaan terapiaan tms.  Miehen on lopetettava tuossa määrin haikailu jotta voitte yhdessä rakentaa loppueloa. Se että kaipaa joitain juttuja menneestä on eri kuin se että kaipaa nimeenomaan jotakuta elämäänsä juuri nyt.  Jos sen entisen kanssa oli jotain joka nyt puuttuu, koettakaa löytää se yhdessä nyt.  Muistuta häntä myös että sehän päättyi kuitenkin eroon.

Entisiä voi muistaa halajamatta takaisin ja haikailematta.

Kuinka vaikeaa voi olla käyttää sanaa ETTÄ??????? 😑😑😑😑😑

Vierailija
25/29 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex hymyili nähdessä... Siinähän se, ex on onnellinen. Tyypillinen miehen reaktio, kun näkee jossain onnellisen naisen niin sen elämä pitää pilata. Hän muistaa sen mitä ex oli heidän tavatessaan, mutta tuskin suhteessa hymyili ja oli onnellinen. Nyt hän haluaa sen alkuperäisen onnellisen exänsä takaisin.

Sinä olet taas kipuun hankittu laastari, ex oli aikoinaan se joka hankittiin koska oli ihastusta, oli kiinnostusta oli rakkautta, oli onnellisuutta, keveyttä. Sinun alkuaikojen muistot on se, että olet kipua, jotain millä peitetään tuskaa, halutaan näyttää exälle että kelpasi jollekin ja että ex teki virheen. Teillä ei ole samat lähtökohdat.

Olettais, että kipuun hankittu laastari joutaa mennä jonkin ajan päästä

Mitä syvempi haava sitä pidempään laastaria pidetään. Minä olin laastarina  yli 5 vuotta ja mentiin naimisiinkin. Kun minä lähdin niin minut korvattiin hetkessä uudella laastarilla, mutta se laastari oli siihen minua edeltäneeseen kihlattuun, ei minuun. 

No huh huh!!! Miten voit olla tästä ihan varma? Ihan kuin vähättelisit itseäsi. On sellaisia ihmisiä, jotka vain aina hakevat sitä uutta jännitystä ja helppoutta, ja ensihuuman kutinaa. Jos on riidan päätteeksi huutanut jotain tuollaista, niin siihen ei ainakaan kannata uskoa. Harmi että tuollaiseen törmäsit.

Voitko hieman enemmän valaista tilannettasi?

En viitsi avata. Hän teki asian minulle hyvin selväksi kymmeniä kertoja niiden vuosien aikana. Riitoja näihin tilanteisiin ei liity.

Vierailija
26/29 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin eka, että onko minun exä :D

Ex oli pahasti kiinni minussa eikä suostunut millään eroamaan. Olin jo muuttanut muualle, mutta halusi nähdä ja yritti tehdä kaikkensa, että otan sen takaisin. Uhkasi mm ampumalla itsensä. Sehän auttoi. Sitten vasta rauhoittui kun löysin nykyisen mieheni. Ja samalla löysi itselleen tinderistä naisen, varmaan eka mätsi. Heidän ollessa yhdessä mies laittoi vielä jonkun kerran viestiä, että oon miehen mielessä. Nyt tämä mies ja nykyinen nainen asuvat yhdessä. Uusi nainen vaikuttaa mukavalta, että lähinnä säälittää, että sai tuollaisen miehen. Toivon, ettei se olisi enää miehelle laastari, mutta aluksi ainakin oli.

Vierailija
27/29 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antasit etkä pihtais aina.

Vierailija
28/29 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex hymyili nähdessä... Siinähän se, ex on onnellinen. Tyypillinen miehen reaktio, kun näkee jossain onnellisen naisen niin sen elämä pitää pilata. Hän muistaa sen mitä ex oli heidän tavatessaan, mutta tuskin suhteessa hymyili ja oli onnellinen. Nyt hän haluaa sen alkuperäisen onnellisen exänsä takaisin.

Sinä olet taas kipuun hankittu laastari, ex oli aikoinaan se joka hankittiin koska oli ihastusta, oli kiinnostusta oli rakkautta, oli onnellisuutta, keveyttä. Sinun alkuaikojen muistot on se, että olet kipua, jotain millä peitetään tuskaa, halutaan näyttää exälle että kelpasi jollekin ja että ex teki virheen. Teillä ei ole samat lähtökohdat.

Olettais, että kipuun hankittu laastari joutaa mennä jonkin ajan päästä

Mitä syvempi haava sitä pidempään laastaria pidetään. Minä olin laastarina  yli 5 vuotta ja mentiin naimisiinkin. Kun minä lähdin niin minut korvattiin hetkessä uudella laastarilla, mutta se laastari oli siihen minua edeltäneeseen kihlattuun, ei minuun. 

No huh huh!!! Miten voit olla tästä ihan varma? Ihan kuin vähättelisit itseäsi. On sellaisia ihmisiä, jotka vain aina hakevat sitä uutta jännitystä ja helppoutta, ja ensihuuman kutinaa. Jos on riidan päätteeksi huutanut jotain tuollaista, niin siihen ei ainakaan kannata uskoa. Harmi että tuollaiseen törmäsit.

Voitko hieman enemmän valaista tilannettasi?

En viitsi avata. Hän teki asian minulle hyvin selväksi kymmeniä kertoja niiden vuosien aikana. Riitoja näihin tilanteisiin ei liity.

Oletpa saanut ikävän kokea. Mutta tätä kai tämä elämä sitten vaan on. Mistäs sitä ennakoida osaa, kun joku saa ihastumaan ja rakastumaankin. Kun eivät nuo paskiaiset kulje kello kaulassa. Toivottavasti nyt menee sulla paremmin. :)

Vierailija
29/29 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tiedät, että x on ks-äänne? Kirjoitit siis ekssäänsä.

Kannattaa sinunkin jatkossa tarkistaa tekstisi ennen julkaisua.