Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset kysyvät miksi olen hiljainen

Vierailija
07.09.2022 |

Ja muutenkin aina puhuvat kuinka hiljainen olen. Ja kertovat sen kuin uutisen minulle että en muka itse sitä tietäisi. Ja sanovat että haluavat kuulla ääntä. Minusta tämä on ahdistelua. Onko tämä ahdistelua?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, miksi jollekkin on ongelma et oon hiljanen. Pienes porukassa saan suun auki mut isossa menen lukkoon

Vierailija
2/10 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että et ole kiinnostunut ajatusten vaihdosta heikomman aineksen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se voi olettaa senkin äänentasofoobikko, jotkut ovat äänekkäämpiä ja jotkut hiljaisempai ja jotkut ovat myös muunäänellisiä. Ja säähän voit identifioitua miksikä äänentasokkaaksi vaan. Itse olen transäänekäs.

Vierailija
4/10 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy itse häneltä että miksi olet noin äänekäs, että oletko koskaan hiljaa?

Vierailija
5/10 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, ei tossa oo mitään järkeä. Sanokaa nyt joku joka tota kyselee että miksi ja mitä odotatte saavanne vastaukseksi?

Vierailija
6/10 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, ei tossa oo mitään järkeä. Sanokaa nyt joku joka tota kyselee että miksi ja mitä odotatte saavanne vastaukseksi?

Nämä ihmiset ovat varmaan jotain ääriekstrovertteja jotka luulevat että hiljaisuudelle täytyy olla jokin konkreettinen syy vaikka että koira tai mummo kuoli.

Vierailija
7/10 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tulee hiljainen, kun jokin vaivaa minua. Ehkä he oikeastaan kysyvät, onko sinulla huolia?

Vierailija
8/10 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko sitten käyttäytyä tilanteen vaatimalla tavalla ja saatko suutasi auki silloin kuin pitäisi? Vai nyhjötätkö jossain reunalla vain, et katso ketään silmiin ja häpeät jo olemassaoloasi?

Toivottavasti osaat pitää edes omia puoliasi ja huolehdit omista asioistasi ettei muiden tarvitse alkaa holhoamaan sinua. Hiljainen saa olla, mutta ylimielinen jääräpäinen hiljaisuus on vihamielisen oloista.

Vierailija
9/10 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tulee hiljainen, kun jokin vaivaa minua. Ehkä he oikeastaan kysyvät, onko sinulla huolia?

Niinpä. Samoin, jos mietin jotain, niin tarvitsen rauhaa. Pystyn kuitenkin sanomaan, että mietiskelen tässä tai että keskityn. Yksikään ihminen ei ole sen enempää kysellyt, vaan se on luonnollisesti ok.

Minkälaisissa tilanteissa ap:lta siis asiaa kysytään?

Vierailija
10/10 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kysyttäisiin oletko ikinä hiljaa? Siinä riittävä vastaus.