Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Clearblue viikot ei nouse 3+!

Vierailija
07.09.2022 |

Hei, onko kellään kokemusta tällaisesta että Clesrblue testin viikot ei nouse?

Mulla maanantaina hcg verestä jo 3000, tänään ke tein testin ja edelleen tulos raskaana 2-3!

Katsoin että rajana tuolle 3+ tulokselle on hcg yli 2700, mutta mulla oli jo maanantaina 3000 eli tänään pitäisi olla 6000. Jos tuplaantuu joka toinen vrk. Voiko erittyä virtsaan näin paljon hitaammin?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ap! Nyt rauhoitut, olet raskaana ja kaikki on niin hyvin kun tässä vaiheessa voi olla. Ota päivä kerrallaan, mitään muuta et voi tässä vaiheessa tehdä.

Vierailija
22/29 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks oot mennyt ultraan jo noilla viikoilla? Se on piinaa kun keskenmeno voi sattua milloin vain olen tosi pahoillani. Se voi sattua ultraamisen jälkeenkin, riski huomattavasti pienempi vasta RV 12 jälkeen. Rukoile jos se helpottaa. Et voi oikein tehdä mitään, ei se testien jatkuva tekeminen, lääkärissä ja ultrassa ravaaminen auta. Sun täytyy nyt vaan malttaa odottaa muutama viikko/kuukausi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks oot mennyt ultraan jo noilla viikoilla? Se on piinaa kun keskenmeno voi sattua milloin vain olen tosi pahoillani. Se voi sattua ultraamisen jälkeenkin, riski huomattavasti pienempi vasta RV 12 jälkeen. Rukoile jos se helpottaa. Et voi oikein tehdä mitään, ei se testien jatkuva tekeminen, lääkärissä ja ultrassa ravaaminen auta. Sun täytyy nyt vaan malttaa odottaa muutama viikko/kuukausi.

Tiedän, mulla on ollut 4 keskenmenoa ja lapsettomuushoidot. Siksi.

Ap

Vierailija
24/29 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Toivottavasti et ole ottanut koronarokotteita!

Vierailija
25/29 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Ap!!!

Vierailija
26/29 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen todella pahoillani keskenmenoistasi. Toivotaan että tällä kertaa pysyy matkassa.

Vierailija
27/29 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi virtsatestit on äärimmäisen epäluotettavia. Jos oot syönyt tai juonut eri tavalla kuin viikko sitten, virtsan konsentraatio on erilainen.

Luota verikokeeseen, käy mieluummin usein niissä ja jätä pissatestit tekemättä. Niihinhän pääsee ilman lähetettä.

Vierailija
28/29 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla nousi todella hitaasti hcg. Ja kävin myös ultrassa aikaisilla viikoilla, eikä sieltäkään tullut helpottavaa tietoa. Mutta lapsi siitä lopulta syntyi. Tsemppiä ap, meillä oli myös lapsettomuushoidot taustalla ja se tuo ymmärrettävästi oman painonsa asiaan.

Vierailija
29/29 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuollut saatana!

Tuliko hyvä mieli?