Clearblue viikot ei nouse 3+!
Hei, onko kellään kokemusta tällaisesta että Clesrblue testin viikot ei nouse?
Mulla maanantaina hcg verestä jo 3000, tänään ke tein testin ja edelleen tulos raskaana 2-3!
Katsoin että rajana tuolle 3+ tulokselle on hcg yli 2700, mutta mulla oli jo maanantaina 3000 eli tänään pitäisi olla 6000. Jos tuplaantuu joka toinen vrk. Voiko erittyä virtsaan näin paljon hitaammin?
Kommentit (29)
Asiallisia vastauksia, onko kokemusta?
Virtsatestit eivät ole luotettavia, liian monta vaikuttavaa tekijää. Veritesti luotettavin. Älä hermostu. Tsemppiä.
Käy sairaalassa verikokeessa. Saattaa olla kohdunulkoinen tai tuulimuna
No onhan nykyään testit. Ennen tuli 2 viivaa ja oltiin raskaana tai ei tullut ja ei oltu raskaana. Helppoa ku heinänteko.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt jo, kuten kerroin.
Hcg veressä noussut, mutta virtsatestisså viikot ei nouse.
Ap
CB:n testissä minulla on pysähtynyt viikkoihin 2-3, kun raskaus meni kesken. Verikokeita en tosin ollut tehnyt. Toivottavasti ei ole tästä sinun kohdalla kyse.
Mullakin on ennen käynyt noin että pysähtyy. Nyt kuitenkin hcg yli 3000. Clearblue pitäisi näyttää 3+ kin hcg on yli 2700
Ap
No ne on vaan viitettä antavia nuo digit. Veritesti on luotettavia, älä panikoi!
Tee parin päivän päästä uudestaan tuo clearblue, ne biikot nousee hitaasti tuosta 2-3: sta tuohon 3+.
Ootko avannut nuo testit ja kattonut, että sisällä ne siniset viivat kuitenkin on vahvistunu?
Mulla näytti 1-2 viikkoa 4+1 sitten tein seuraavan kerran digillä 5+2 ja näytti 3+, mut tuo on niin yksilöllistä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla näytti 1-2 viikkoa 4+1 sitten tein seuraavan kerran digillä 5+2 ja näytti 3+, mut tuo on niin yksilöllistä.
Aa jäi välistä 4+3 näytti raskaana 2-3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt jo, kuten kerroin.
Hcg veressä noussut, mutta virtsatestisså viikot ei nouse.Ap
Miksi ihmeessä panikoit virtsatestin tulosta joka on epäluotettava? Kun kerran olet käynyt verikokeessa. Jäitä hattuun nyt!
Seuraavaksi käy uudestaan verikokeessa jos haluat tietää oikean määrän.
Vierailija kirjoitti:
Huutista maholle.
Eihän se maho ole jos raskaaksi tullut. 🤦🏻
Luin että jollain toisella oli veren hcg 5000 ja silti digi oli näyttänyt raskaana 2-3. Jotain sekoilua niissä voi olla ja virtsaan voi erittyä hitaasti.
Edelleen 2-3! Ei tämä kyllä hyvältä nyt näytä.
Tänään lääkäriin tarkistamaan tilanne.
Ap
Nyt sain 3+ tuloksen, päiviä kassassa siis 5+5.
Onkohan normaalia?
Ultrassa ei tultu hullua hurskaammaksi koska niin pienet viikot. Ruskuaispussi näkyi kyllä jo.
Ap
Mitäs jos vaan lopettaisit testien tekemisen ja testin lukemista stressaamisen nyt, yritä uudestaan vaikka parin viikon päästä, jos niikseen tulee.
No kauanko oot sitten ollut raskaana?