Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ukrainalaislasten nimissä saadut lahjat päätyivät instabileisiin

Vierailija
07.09.2022 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b0399299-28f2-4421-a98c-effc276f8d0a

Aivan uskomattoman röyhkeää. Ei oo mitään rajaa näköjään ihmisten häikäilemättömyydellä .

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi teitä suomalaisia, ette tiedä kuinka teitä ukrainalaisten keskuudessa nauretaan ja väheksytään, pelkkiä "kyläläisiä" ja niistä vielä niitä hitaita yksinkertaisia.

Minkä maalainen sä olet?

Vierailija
42/47 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nimi päätyy ylälauteelle ja mielellään naamakin.

Pakko olla jokin pershärö tai muu mielenterveyden haaste, mutta ei noin silti saa toimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Y lauda lla on selvitetty todennäköinen tyyppi tuon takana ihan koko nimineen, sometileineen ja kuvineen. H.P. on nimimerkit.

Vierailija
44/47 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te nauranut tätä juttua?minä olen

Vierailija
45/47 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Y lauda lla on selvitetty todennäköinen tyyppi tuon takana ihan koko nimineen, sometileineen ja kuvineen. H.P. on nimimerkit.

Onko tämä omia bileitään järjestänyt henkilö perussuomalaiset -puolueen kannattaja?

Vierailija
46/47 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä tilanne eroaa siitä, että oveni taakse tulee joku vosu jonkunlaisen "myyn näitä käytettyjä sukkia koska isoäitini on sairas" ja odottaa sitten minun ostavan ne sukat isolla rahalla. Typerähän se on joka antaa.

Vierailija
47/47 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi poliisi ei tutki asiaa laittomana keräyksenä?? jopa pilkki kilpauksien palkinnoiden kerjäys kahvi paketti tai villa sukat pitäisi lain mukaan ilmoittaa ÄMMÄ OIKEUTEEN  NIMI JA NAAMA JULKISEKSI ILMEISESTI KARKOITUS PÄÄTÖSKIN OLISI HEIDILLE PAIKALLAAN.