Mitä kivaa olet suunnitellut syksyksi?
Kommentit (189)
Lähden Australiaan kolmeksi viikoksi marraskuussa.
Suunnittelen paria provoaloitusta av:lle. Niiden täytyy olla tarpeeksi tyhmiä jotta mammat tarttuvat niihin, mutta ei liian tyhmiä, jotta eivät juutu sensuuriin. Pahan olon levittäminen av-palstalla tuottaa minulle vilpitöntä iloa!
Tyttöystävänhakureissun Ukrainaan
Miehen kanssa Italiaan, tyttären kanssa Nykiin, mammographiaan ihan itsekseni, syntymäpäiviä ystävien kanssa, yökylä tekemisiä lastenlasten kanssa, pihan haravointia ja koristelua Halloweenia varten sekä asujen ompelua lapsille, työssä käyntiä, hyggistelyä takan ääressä. Syksy on parasta aikaa minulle, herään kuin uutena iltojen pimetessä.
Vierailija kirjoitti:
Suunnittelen paria provoaloitusta av:lle. Niiden täytyy olla tarpeeksi tyhmiä jotta mammat tarttuvat niihin, mutta ei liian tyhmiä, jotta eivät juutu sensuuriin. Pahan olon levittäminen av-palstalla tuottaa minulle vilpitöntä iloa!
Surullista, voimia sinulle
Menen tatskattavaksi ja ajattelin kenties aloittaa jonkun vapaaehtoistyön. Yritän nauttia syksystä ja liikkua enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista, voimia sinulle
Kiitos, olen kyllä ihan hyvissä voimissa jo ennestäänkin. Lisäksi tämä on minusta iloinen, ei surullinen asia.
Käyn sienestämässä tai retkeilen muuten vain raikkaassa syyssäässä, istun takkatulen äärellä tunnelmoiden, leivon paljon, odotan myös innolla joulua.
Vihaan sadesäitä, jos joudun esim. töihin sellaisena päivänä, koska omistan vain jalat ja polkupyörän, eikä joukkoliikenne ole toimiva omalla paikkakunnallani.
Itseäni piristääkseni olen mm. koittanut satsata syyskoristeisiin kotona. Olen katsonut "fall decorating" videoita Tubesta, jotka saa hyvälle tuulelle ja antavat ideoita. Laitan tekokurpitsoita, kynttilöitä, lyhtyjä, syyslehtiä, pörröisiä huopia ym. vuodenaikaan sopivaa esille.
Olen myös ottanut käyttöön vuodenaikavärit vaatteissa, joten syksyllä kaivan esiin oranssia, keltaista ym. syysväriä päälleni, mikä myös nostattaa syystunnelmaa ja mielialaa. Jo pelkkä huivi tai muu asuste voi riittää, jos ei ole varaa puseroihin, takkeihin yms. Valkoinen neule ja siihen eri värisiä huiveja tai uusi reppu, ja niin saa jo monta uutta syyslookia.
Samoin koitan tehdä ns. sesonkiruokia, syyspatoja, kuumia juomia yms. Voi laittaa vaikka kaakaota tai cappucinoa, päälle pursottaa kermavaahtoa ja koristella juoma.
Sitten katselen ja kuuntelen kaikkea syksyistä, joka saa hyvälle mielelle. Ja luen.
🍂🍂🍂 Ihanaa syksyä muillekin!
Ihmiset pukeutuvat syksyisin, ja varsinkin talvisin, ihan liian tummiin vaatteisiin. Aniharva käyttää värejä.
Kannattaa minun mielestä kyllä satsata myös iloisen värisiin syys- ja talvivaatteisiin, kuten kesävaatteisiinkin satsataan, eli sellaisiin, jotka saavat piristymään ja tuottavat iloa. Yleensä värikkyys tuo iloa muillekin ihmisille siinä ohessa.
Itse en liiku autolla lainkaan ja olen käyttänyt niin värillistä kuin valkoistakin takkia syys- ja talvikuukaudet. Eivät ne likaannu mitenkään erityisesti. Omistan myös tumman takin, eikä nuo vaaleat ole sen useammin olleet pesussa kuin se tummakaan. Tummaa käytän vain kurakeleillä, joita on hyvin vähän loppujen lopuksi.
🎃🎨🍂🌂
Aurinkoon 4 viikoksi ja pari päivää kylpylässä.
Nyt kun aloin miettimään, niin en mitään 🤔 Itseasiassa tiedossa vaan sellaisia suurta stressiä tuovia asioita. Pitääkin tästä alkaa suunnitella jotain vastapainoa niille. Edes jotain ihan pikkuisia, nekin on aina eteenpäin ja auttaa jaksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset pukeutuvat syksyisin, ja varsinkin talvisin, ihan liian tummiin vaatteisiin. Aniharva käyttää värejä.
Kannattaa minun mielestä kyllä satsata myös iloisen värisiin syys- ja talvivaatteisiin, kuten kesävaatteisiinkin satsataan, eli sellaisiin, jotka saavat piristymään ja tuottavat iloa. Yleensä värikkyys tuo iloa muillekin ihmisille siinä ohessa.
Värikkäät liikennevalojen väriset ulkoiluvaatteet ei oo kaikkien juttu. Sopii kyllä joillekin, mut ei vaan mätsää mun tyyliin. Mua ei oo kyllä koskaan häirinnyt muiden pukeutuminen muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Muutamalla keikalla ajattelin käydä.
Tää on parasta! 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutamalla keikalla ajattelin käydä.
Tää on parasta! 😊
Niin on. Minulla on vähintään kerran kuussa jokin keikka, se pitää mielen virkeänä. Seuraava on tulevana perjantaina, maltan tuskin odottaa.
-eri
Parilla kurssilla käyn jo. Treenaamista salilla lisään sekä ulkoilua syksyisissä metsissä.
Hirvimetsälle pääsee kohta, se on parasta mitä voin tehdä housut jalassa.
Ouluun teen viikonloppureissun. En ole koskaan siellä käynyt.