Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kivaa olet suunnitellut syksyksi?

Vierailija
06.09.2022 |

Pitää olla jotain, mitä odottaa.

Kommentit (189)

Vierailija
121/189 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ouluun teen viikonloppureissun. En ole koskaan siellä käynyt.

Vierailija
122/189 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden Australiaan kolmeksi viikoksi marraskuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/189 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelen paria provoaloitusta av:lle. Niiden täytyy olla tarpeeksi tyhmiä jotta mammat tarttuvat niihin, mutta ei liian tyhmiä, jotta eivät juutu sensuuriin. Pahan olon levittäminen av-palstalla tuottaa minulle vilpitöntä iloa!

Vierailija
124/189 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävänhakureissun Ukrainaan

Vierailija
125/189 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa Italiaan, tyttären kanssa Nykiin, mammographiaan ihan itsekseni, syntymäpäiviä ystävien kanssa, yökylä tekemisiä lastenlasten kanssa, pihan haravointia ja koristelua Halloweenia varten sekä asujen ompelua lapsille, työssä käyntiä, hyggistelyä takan ääressä. Syksy on parasta aikaa minulle, herään kuin uutena iltojen pimetessä.

Vierailija
126/189 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suunnittelen paria provoaloitusta av:lle. Niiden täytyy olla tarpeeksi tyhmiä jotta mammat tarttuvat niihin, mutta ei liian tyhmiä, jotta eivät juutu sensuuriin. Pahan olon levittäminen av-palstalla tuottaa minulle vilpitöntä iloa!

Surullista, voimia sinulle

Vierailija
127/189 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen tatskattavaksi ja ajattelin kenties aloittaa jonkun vapaaehtoistyön. Yritän nauttia syksystä ja liikkua enemmän.

Vierailija
128/189 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista, voimia sinulle

Kiitos, olen kyllä ihan hyvissä voimissa jo ennestäänkin. Lisäksi tämä on minusta iloinen, ei surullinen asia. 

Vierailija
129/189 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn sienestämässä tai retkeilen muuten vain raikkaassa syyssäässä, istun takkatulen äärellä tunnelmoiden, leivon paljon, odotan myös innolla joulua.

Vierailija
130/189 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan sadesäitä, jos joudun esim. töihin sellaisena päivänä, koska omistan vain jalat ja polkupyörän, eikä joukkoliikenne ole toimiva omalla paikkakunnallani.

Itseäni piristääkseni olen mm. koittanut satsata syyskoristeisiin kotona. Olen katsonut "fall decorating" videoita Tubesta, jotka saa hyvälle tuulelle ja antavat ideoita. Laitan tekokurpitsoita, kynttilöitä, lyhtyjä, syyslehtiä, pörröisiä huopia ym. vuodenaikaan sopivaa esille.

Olen myös ottanut käyttöön vuodenaikavärit vaatteissa, joten syksyllä kaivan esiin oranssia, keltaista ym. syysväriä päälleni, mikä myös nostattaa syystunnelmaa ja mielialaa. Jo pelkkä huivi tai muu asuste voi riittää, jos ei ole varaa puseroihin, takkeihin yms. Valkoinen neule ja siihen eri värisiä huiveja tai uusi reppu, ja niin saa jo monta uutta syyslookia.

Samoin koitan tehdä ns. sesonkiruokia, syyspatoja, kuumia juomia yms. Voi laittaa vaikka kaakaota tai cappucinoa, päälle pursottaa kermavaahtoa ja koristella juoma.

Sitten katselen ja kuuntelen kaikkea syksyistä, joka saa hyvälle mielelle. Ja luen.

🍂🍂🍂 Ihanaa syksyä muillekin!

Vierailija
131/189 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset pukeutuvat syksyisin, ja varsinkin talvisin, ihan liian tummiin vaatteisiin. Aniharva käyttää värejä.

Kannattaa minun mielestä kyllä satsata myös iloisen värisiin syys- ja talvivaatteisiin, kuten kesävaatteisiinkin satsataan, eli sellaisiin, jotka saavat piristymään ja tuottavat iloa. Yleensä värikkyys tuo iloa muillekin ihmisille siinä ohessa.

Itse en liiku autolla lainkaan ja olen käyttänyt niin värillistä kuin valkoistakin takkia syys- ja talvikuukaudet. Eivät ne likaannu mitenkään erityisesti. Omistan myös tumman takin, eikä nuo vaaleat ole sen useammin olleet pesussa kuin se tummakaan. Tummaa käytän vain kurakeleillä, joita on hyvin vähän loppujen lopuksi.

🎃🎨🍂🌂

Vierailija
132/189 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoon 4 viikoksi ja pari päivää kylpylässä.

Vierailija
133/189 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun aloin miettimään, niin en mitään 🤔 Itseasiassa tiedossa vaan sellaisia suurta stressiä tuovia asioita. Pitääkin tästä alkaa suunnitella jotain vastapainoa niille. Edes jotain ihan pikkuisia, nekin on aina eteenpäin ja auttaa jaksamaan.

Vierailija
134/189 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset pukeutuvat syksyisin, ja varsinkin talvisin, ihan liian tummiin vaatteisiin. Aniharva käyttää värejä.

Kannattaa minun mielestä kyllä satsata myös iloisen värisiin syys- ja talvivaatteisiin, kuten kesävaatteisiinkin satsataan, eli sellaisiin, jotka saavat piristymään ja tuottavat iloa. Yleensä värikkyys tuo iloa muillekin ihmisille siinä ohessa.

Värikkäät liikennevalojen väriset ulkoiluvaatteet ei oo kaikkien juttu. Sopii kyllä joillekin, mut ei vaan mätsää mun tyyliin. Mua ei oo kyllä koskaan häirinnyt muiden pukeutuminen muutenkaan.

Vierailija
135/189 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamalla keikalla ajattelin käydä.

Tää on parasta! 😊

Vierailija
136/189 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutamalla keikalla ajattelin käydä.

Tää on parasta! 😊

Niin on. Minulla on vähintään kerran kuussa jokin keikka, se pitää mielen virkeänä. Seuraava on tulevana perjantaina, maltan tuskin odottaa.

-eri

Vierailija
137/189 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parilla kurssilla käyn jo. Treenaamista salilla lisään sekä ulkoilua syksyisissä metsissä.

Vierailija
138/189 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvimetsälle pääsee kohta, se on parasta mitä voin tehdä housut jalassa.

Vierailija
139/189 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahmia kirjoja.

Vierailija
140/189 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreetan matka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi