Mitä kivaa olet suunnitellut syksyksi?
Kommentit (189)
Istutan puutarhaan kukkasipuleita ja sitten onkin jännittävää odottaa kevättä.
Odotan jättimäisiä sähkölaskuja ja makselen niitä. Syksy on ihanaa aikaa.
Sovittiin vaimon ja lasten kanssa, että kerran kuussa käymme ulkomailla. Pisin varattu reissu on New Yorkiin, mutta valtaosa suuntautuu Euroopan kaupunkeihin. Kiva taas matkustaa kun korona on takana.
Perheen kanssa lähdetään kaupunkilomalle Lontooseen ja joulukuussa Ruotsin risteilylle. Muutoin varmaan yritetään jotain pienempää kivaa puuhastelua kotimaassa. Käydään ehkä retkeilemässä, ulkona syömässä, museossa, hoplopissa ja sitä rataa.
Synttärit lokakuussa. 70 v. Voisi panna huutomerkin kauhusta,mutta en, koska on mukavaa nauttia hyvästä ruuasta ja viineistä läheisten kanssa. Sydänystäväni kanssa vietämme kahdestaan myöhemmin saunomisen ja erämaamökkeilyn kera.
Aloitan laihdutuskuurin. Ottaa päähän kun kaikki vaatteet on tiukkoja. Sitten syksymmällä on mukavaa kun vaatteet sopivat paremmin päälle.
Hiirien häätöä talon rakenteista on ohjelmassa. Tosi kivaa!
Joka päivälle kirjahyllyn täydeltä ihanuuksia odottelemassa hivelyä, silmäilyä, ahmimista ja uppoutumista.
En mitään. Mä menen päivä kerrallaan mitä milloinkin keksin.
Keskityn säästämään sähköä. Talven puut liiterissä, meinaan saada sähkölämmitteisen taloni pysymään lämpimänä yli talven lähes pelkästään puita polttamalla. Onneksi tuli aikanaan rakennettua pieni ja kompakti talo, jossa on tukeva tiilihormi ja iso vuolukiviuuni keskellä taloa. Uuni on ollut vuosia vajaakäytöllä, sattuneesta syystä ei enää.
Lisäksi nikkarointiharrastuksia arki-illoille ja laatuaikaa vaimon kanssa.
Keskityn itseeni
Olen koko aikuiselämäni mennyt toisten mukaan, jättänyt omat tarpeeni ja intohimoni taka-alalle. Nyt on annettu kenkää miehelle, ihmissuhteille, jotka ottaa eikä anna mitään.
Ulkoilen paljon, poltan kynttilöitä, käyn mökillä saunomassa ja uimassa. Ja tavoite on, että tämän vuoden loppuun mennessä olen maksanut asuntolainani kokonaan pois.
Kotimaan matka, sekä ulkomaan matka ja konsertti parin kuukauden sisällä. Vihdoinkin on rahaa investoida harrastuksiin, niin niitä aion tehdä myös syksyn mittaan.
Te-toimiston ketkuja panikoidessa ja töitä sekä senttien venyttämisessä hakiessa menee aika. Muuta ei ole tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Jätän miehen ja lyöttäydyn yhteen sen kanssa kenelle olen tässä pari kuukautta viestitellyt.
Tämä on aina hyvä suunnitelma.
Puutyökurssi, 2 balettikurssia, muutama ruokakurssi, perinteiset reissut Tallinnaan ja Tukholmaan, kotona remppaa, neulomista, lukemista ja ryijykin on kesken.
Kissojen rapsutusta ja pölvästejä retkiä kotimaassa miehen kanssa, viimeksi kävimme katsomassa Turun museoita ja Kuusiston piispanlinnan rauniot. Pari harrastuskisaa myös.
Kiire on, on niin paljon kaikkea kivaa ja niin vähän aikaa.
Mene sinä muualle myönteisten ajatustes kanssa
Järjestimme mieheni kanssa mökkiviikon järven rannalta. Iltanuotioita vilttiin kääriytyneenä, viiniä, hyvää ruokaa, pitkään nukkumista, rantasaunassa saunomista ja kylmään veteen pulahduksia. Eikä ajatustakaan arkisille murheille.