Voisitko käydä saunassa työkavereittesi kanssa?
Olisko sillä väliä, että onko sauna eritelty sukupuolen mukaan vaan yhteinen? En tiedä miten yleistä tämä on mutta omalla työpaikalla se harva kerta kun sauna lämmitetään se on miehille ja naisille yhteinen. Naisena se tuntuu hiukan kiusalliselta mutta siihen tottuu kyllä.
Kommentit (85)
Kyllä. Mahtavaa kävellä saunaan mahtimeisselini heiluen. Huomaan työkavereiden (myös naisten) kateuden.
Menisin ja olen saunonutkin useamman kerran. Meitä on yrityksessä 25 henkilöä ja meitä naisia on kaksi. Tuo toinen naispuoleinen kollega ei ole koskaan saunonut, mutta minä en näe siinä mitään ongelmaa. Mulla on uikkarit päällä ja miehistä osalla on ja osalla ei... en ole paljon muiden vehkeitä tsiigaillut...
Vierailija kirjoitti:
Menisin ja olen saunonutkin useamman kerran. Meitä on yrityksessä 25 henkilöä ja meitä naisia on kaksi. Tuo toinen naispuoleinen kollega ei ole koskaan saunonut, mutta minä en näe siinä mitään ongelmaa. Mulla on uikkarit päällä ja miehistä osalla on ja osalla ei... en ole paljon muiden vehkeitä tsiigaillut...
Vähän kuitenkin :3
Vierailija kirjoitti:
Oletko ikinä miettiny mennä nakkena?
Olen käynyt oman tiimini kanssa saunassa, mutta meillä oli kyllä uikkarit tai pyyhkeet yllä silloin kun sekasaunottiin.
Sekasauna alastomana tuntuisi kiusalliselta juurikin niiden työkaverien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt oman tiimini kanssa saunassa, mutta meillä oli kyllä uikkarit tai pyyhkeet yllä silloin kun sekasaunottiin.
Sekasauna alastomana tuntuisi kiusalliselta juurikin niiden työkaverien kanssa.
Olisiko se kavereiden kanssa vähemmän kiusallista?
Ei olisi ihan asiallista työporukalla sekasaunaa järjestää. Jos on työpaikalla saunomista, niin pitäisi olla erikseen miehille ja naisille saunat.
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi ihan asiallista työporukalla sekasaunaa järjestää. Jos on työpaikalla saunomista, niin pitäisi olla erikseen miehille ja naisille saunat.
Uikkareilla on minusta ihan ok. Kävisitkö sekasaunassa kaveriporukalla?
En todellakaan saunoisi. Ei muutenkaan innosta viettää vapaalla aikaa työkavereiden kanssa. Pidän kyllä työstäni ja meillä on hyvä porukka tiimissä, ja lomien jälkeen on mukava palata töihin. Mutta nuo riittää minulle.
En. Minusta ei ole kauhean ammatillista ainakaan sekasaunoa alasti työkavereiden kanssa. mutta minua pidetään varmaan muutenkin estoisena ja pimeenä outona suomalaisena kun en ole koskaan moista muutenkaan ymmärtänyt. Naisporukalla, jos hyvät ja tarpeeksi lämpimät välit voisi olla OK. Mut ei todellakaan kaikkien työpaikan naisten kanssa. Koen saunomisen sekä alastomuuden hyvin intiimiksi. Mieheni on eri maata, hänestä saunominen on etenkin porukassa parasta ja muuten ei sitten niinkään välitä. Ymmärrän, että ehkä miesporukoissa se on se paikka jossa käydään syvemmät keskustelut jne. mutta sekasaunaa en oikeen hyvällä katsele. Ihan sama, mitä muut siitä miettii.
Voisin käydä työkavereiden kanssa saunassa, myös sekasaunassa ellei mulla olisi niin pieni kikkeli.
En tämän katkaravun kanssa kehtaa mennä minnekään. Voin jo kuvitella kuinka naistyökaverit kikattelisivat.
En käy työkavereitten kanssa saunassa. Kerrostalo jossa asun on ilmainen lenkki Sauna.Naisten ja miesten vuorot. Naisten vuorolla käyn joka viikko.Koska ei varaa omaa sauna vuoron.
Vierailija kirjoitti:
Voisin käydä työkavereiden kanssa saunassa, myös sekasaunassa ellei mulla olisi niin pieni kikkeli.
En tämän katkaravun kanssa kehtaa mennä minnekään. Voin jo kuvitella kuinka naistyökaverit kikattelisivat.
Ei ketään oikeesyi kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään oikeesyi kiinnosta
Kyllä kiinnostaa. Tai ainakin monet naiset keskenään asiasta puhuvat. Parikin kertaa kuullut kun naiset keskenään puhuneet, kerran jonkun tyypin pikkumunasta kun olivat mökillä yhdessä saunoneet ja kerran kuulin kun puhuivat suoraan kuinka pieni kulli poikaystävällä on. Kummassakin tapauksessa kikattelivat.
Enpä sen jälkeen ole halunnut sekasaunaan mennä.
Me ollaan uikkarit päällä sekasaunassa. Viimeksi viime perjantaina. Ei mua haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mielellään, työkavereissa palomiehiä eli silmänruokaa riittää 😉
N
En ole h0mo.
Ei kai sinua kuitenkaan haittaisi, jos minä pukeutuisin saunassa noihin? Tulisithan kanssani silti saunaan?