Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko käydä saunassa työkavereittesi kanssa?

Vierailija
06.09.2022 |

Olisko sillä väliä, että onko sauna eritelty sukupuolen mukaan vaan yhteinen? En tiedä miten yleistä tämä on mutta omalla työpaikalla se harva kerta kun sauna lämmitetään se on miehille ja naisille yhteinen. Naisena se tuntuu hiukan kiusalliselta mutta siihen tottuu kyllä.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut sellaisessa työpaikassa, jossa harrastettaisiin yhdessä saunomista. Jos sellaista olisi, jättäisin sen väliin.

Vierailija
22/85 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Meitä on täällä kahdeksan miestä ja minä. Jos olisi erikseen naisten ja miesten vuoro niin sitten, miksipä ei :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menette työporukalla kylpylään, niin oletteko pyyhkeissä ja uikkareissa? En uskalla mennä, jos siellä ovatkin alasti suihkussa ja saunassa, en todellakaan halua olla alastoman pomoni kanssa samoissa tiloissa. Ihan häiriintynyt ajatus. Kaverit eri juttu, mutta pomo ja muita päälliköitä alasti, ei kiitos.

Vierailija
24/85 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei estettä kun kaikki on miehiä ja itsekin olen mies. Paitsi esteenä voisi olla, kun puheet ei luista työkaverin kanssa. Vähän jäätävät suhteet ovat töissä ja sauna ei sitä lämmitä.

Vierailija
25/85 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan käyty uikkarit päällä, paljua ja saunaa virkistystapahtumassa. Ei ongelmia.

Vierailija
26/85 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisporukan kanssa kyllä, voisi olla kivakin, mutta sekasaunaan en menisi. Tuskin kukaan muukaan kyllä.

Vierailija
27/85 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillekin tuli projektiryhmälle palkinnoksi yhteinen kylpyläreissu. Joutuuko siellä nyt näkemään tosiaan päälliköt nakkena vai mikä noissa tosiaan on suihku- ja saunapolitiikka?

Vierailija
28/85 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan käyty uikkarit päällä, paljua ja saunaa virkistystapahtumassa. Ei ongelmia.

Suihkut jotain yksityiskoppeja? Vai joutuuko paljun ja saunan jälkeen vaahdottamaan haarat siellä rivissä? Tuntemattomien kanssa uimahallissa ok mutta duunikavereiden kanssa harva halunnee

Vierailija
29/85 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö töissä näiden suunnittelijat ajattele mitään? Ei työkavereiden kanssa kuulu olla p*llusillaan. Oon ehkä estoinen, mutta olen alasti vain mieheni ja gynekologini nähden, paitsi jos käyn salilla suihkussa mutta siellä ei olekaan kollega kiitorata kynittynä vieressä tissejään saippuoimassa vaan jotain randomeja.

Vierailija
30/85 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

jos minulla itselläni saisi olla pyyhe tai uimapuku.

Voisin tarkistaa yhden ns. mieskarkin varustukset.

Vierailija
31/85 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden miespuolisen työkaverin kanssa voisin, ja ollaan käytykin. Ollaan tehty kyllä paljon muutakin🤭.

T. N, jonka työkaverina 12 naista ja 2 miestä.

Vierailija
32/85 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ja olen käynytkin. Uikkarit siellä on ollu kaikilla päällä.

Vierailija
33/85 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
34/85 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, sekasaunassakin uimapuvut päällä. Jotkut miehet joskus olleet nakkeina, mut muiden alastomuus ei haittaa minua.

Vierailija
35/85 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Kroppaa on leikelty terveyssyistä ristiin rastiin eikä kysymyksistä tulisi loppua, jos joku näkisi mut ilman vaatteita. En ihmettelisi vaikka alkaisi ulossavustaminen, koska terveysongelmia ja niistä johtuvia poissaoloja karsastetaan.

Vierailija
36/85 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo

jos minulla itselläni saisi olla pyyhe tai uimapuku.

Voisin tarkistaa yhden ns. mieskarkin varustukset.

Jos tuo mies olisi alasti niin miksi sinä et?

Vierailija
37/85 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunotaan silloin tällöin työporukalla. Jos yhteissauna, niin silloin on uikkarit päällä.

Onko kukaan mies ikinä menny alasti?

Vierailija
38/85 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän mikä porukka, talossa joku 350 hlöä meidän toimistolla. Jos nuoremmalla porukalla ja uikkarit niin kyllä.

Vierailija
39/85 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän mikä porukka, talossa joku 350 hlöä meidän toimistolla. Jos nuoremmalla porukalla ja uikkarit niin kyllä.

Jos on vain omaa sukupuolta käyytäistiko silti uikkareita?

Vierailija
40/85 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on vain omaa sukupuolta käyytäistiko silti uikkareita?

En toki.