Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidättekö kerrostalon vessassa/kylppärissä lattialämmityksen päällä?

Vierailija
06.09.2022 |

Onko varsinkin pienessä kylppärivessassa oikeasti välttämätöntä? Lattia kuivataan suihkussakäynnin jälkeen ja kylppärin ovi on lähes aina raollaan eli ilma kiertää.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylppärin lämmitys on päällä. Sitä ei pysty itse säätämään. Jos sen kääntäisi kiinni, niin paikat varmasti homehtuisi nopeasti.

Entäs niillä joilla ei ole lattialämmitystä? Meinaatko että ne satavarmasti homehtuu?

Vierailija
22/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin pidän päällä. En tykkää kylmästä laattalattiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä päällä suihkuhuoneessakaan. Ei ole ollut mitään homeongelmia.

Vierailija
24/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä miten sen saa pois päältä. Tosin en ottaisi vaikka tietäisin, sillä siellä on jo muutenkin liian kylmä.

Vierailija
25/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä poiskaan saa. Vesikiertoinen lämmitys, jolle ei ole kytkintä ainakaan asunnon puolella. 

Vierailija
26/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylppärin lämmitys on päällä. Sitä ei pysty itse säätämään. Jos sen kääntäisi kiinni, niin paikat varmasti homehtuisi nopeasti.

Entäs niillä joilla ei ole lattialämmitystä? Meinaatko että ne satavarmasti homehtuu?

Todennäköisemmin kyllä. Varsinkin, jos ei kuivata kunnolla suihkujen jälkeen. Aika moni on laiska sen suhteen. 

Vierailija
27/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse asun tällaisessa puutalokämpässä (en tiedä miksi tätä sanotaan, ei ole rivari eikä kerrostalo), jossa on lattialämmitys kylppärissä. Pidän sen päällä koska en uskalla olla pitämättä. Kylppärissä ei ole mitään muuta lämmitystä joten homevaurio on ihan todellinen uhka. Kaikenlisäksi tuo suihkun hana on vähän sellainen, että käytön jälkeen tiputtelee. Täytyy siellä nyt jotain lämpöä olla kosteutta haihduttamassa. 

Vierailija
28/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään päällä kesät talvet noin puolivälissä eli säätö 0-5 niin meillä 2.5

Vierailija
29/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen säätänyt kylpyhuoneen lattialämmön minimille. Kylpyhuone on noin 5,5 m2. Lisäksi siellä on lämmönlähteenä vesikiertoinen rättipatteri.

Enempää lämmitystä siellä ei kannata yhden hengen taloudessa pitää, koska siellä ei lotrata suihkun kanssa samoin kuin neljän hengen perheessä.

Vierailija
30/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän. En maksa siitä itse mitään ylimääräistä ja on paljon mukavampi käydä kylppärissä kun laattalattia on lämmin, joten miksen pitäisi.