Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tapasit nykyisen miehesi ja miten päädyitte yhteen?

Vierailija
06.09.2022 |

Eli miten tapasit nykyisen miehesi ja miten päädyitte yhteen? (Esim. hän pyysi kahville kun tapasimme kaupassa)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi ottaa baarista kumppanin? Sellaista känniapinaa ei ota edes panoksi, paitsi jos ei laadulla ole mitään väliä.

Jos sinäkin olet siellä, niin miksi siellä ei voisi olla myös sinulle sopiva kumppani?

Ja baarissa ei ole pakko vetää itseään ihan tilttiin.

Vierailija
22/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kavereiden kanssa juhlimassa viimeisiä yo-kokeita baarissa, mies oli epäonnistuneiden treffien jälkeen tullut samaan baariin vielä yhdelle. Koko ilta vilkuiltiin ja viimeiselle hitaalle hän vinkkasi minut tanssiin. Hitaan jälkeen hän saattoi minut taksille ja seuraavana päivänä tuli hakemaan minut töistä. Hieman väsyneenä edellisestä illasta, mentiin hänen kämpilleen päiväunille ja nyt yhdessä 22 vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarissa. Mies tuli hakemaan tanssimaan ja juteltiin siinä ja hän kysyi, missä asun. Seuraavana päivänä mies tuli käymään mun luona. Siitä on melkein 44 vuotta aikaa.

Tuo ei kyllä pidä paikkaansa.

Tuossa on valetta vain se, että vuonna 1979 ei puhuttu baareista vaan kapakoista.

Vierailija
24/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin mieheni koirapuistossa. Olin siellä oman koirani kanssa kun hän tuli sinne omansa kanssa. Koiremam leikkivät keskenään ja siinä sitten samalla me juteltiin, kuten yleensä siellä puistossa olijoilla on ollut tapana jutella muiden omistajien kanssa koirien leikkiessä. Ystävystyttiin ja jossakin vaiheessa ihastuttiin, ja sitten rakastuttiin.

Oliko uusi miehesi tuolloin varattu/perheellinen?

Vierailija
25/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapasin mieheni koirapuistossa. Olin siellä oman koirani kanssa kun hän tuli sinne omansa kanssa. Koiremam leikkivät keskenään ja siinä sitten samalla me juteltiin, kuten yleensä siellä puistossa olijoilla on ollut tapana jutella muiden omistajien kanssa koirien leikkiessä. Ystävystyttiin ja jossakin vaiheessa ihastuttiin, ja sitten rakastuttiin.

Oliko uusi miehesi tuolloin varattu/perheellinen?

Ei vaan sinkku.

Vierailija
26/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kotona, mies oli exän työkaveri. Päädytiin yhteen kyllä vasta 10v myöhemmin vähän vahingossa, kun oltiin sinkkuja ja alettiin juttelemaan facessa. Hyvin roihahti ja kasvaa vaan.

Vierailija
27/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin mieheni jo lapsena koulussa oltiin samalla luokalla. Baarissa tavattiin 12 vuotta sitten. Minä pyysin miestä yöksi ja se olikin siinä sitten ja mies jäi pitemmäksi aikaa koska pyysin.

Vierailija
28/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei näköjään kehtaa myöntää tavanneensa tinderissä. En kyllä minäkään kehtaisi.

Vierailija
29/30 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapasin omani intissä. Ite olin 18 ja mies 20v. Kaverustuttiin siellä ja intin jälkeen vietettiin aikaa yhessä kun sattumalta oltiin samalta paikkakunnalta. Siitä se sitten lähti ja nyt oltu pitkään onnellisesti yhessä

Vierailija
30/30 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä. Iso työpaikka, eri hommat, välillä törmäiltiin. Kerran hän pyysi kahville kesken työpäivää, ja siitä se sitten lähti. Yhdessä on kahviteltu nyt 19 v, kohta on 15. hääpäivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme