Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tapasit nykyisen miehesi ja miten päädyitte yhteen?

Vierailija
06.09.2022 |

Eli miten tapasit nykyisen miehesi ja miten päädyitte yhteen? (Esim. hän pyysi kahville kun tapasimme kaupassa)

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vastavuoroin miten tapasit vaimosi tietysti : D

Vierailija
2/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin meidän pihalla, kun oltiin  lapsia. Mieheni muistaa sen, minä en, koska olin vasta taapero.  21 vuotta myöhemmin päädyttiin pariksi 

Vierailija
4/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli meillä asiakkaana, selvitin ratkaisua ongelmaansa ja käytiin kahvilla.

Tosin tätä edelsi sitkeä etsintä: toisessa kädessä maakunnan parhaiten tienaavien lista, toisessa puhelin ja google eli löytyykö perhettä. Ei löytynyt. Nyt on.

Vierailija
5/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiinnyin sexiklubilla. Mies pyysi naimakaveriksi. Menimme naimisiin.

Vierailija
6/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökerhossa tanssittiin

Vaimoni tyrkytti numeronsa kysymättä

Vierailija
7/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa. Mies tuli hakemaan tanssimaan ja juteltiin siinä ja hän kysyi, missä asun. Seuraavana päivänä mies tuli käymään mun luona. Siitä on melkein 44 vuotta aikaa.

Vierailija
8/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarissa. Mies tuli hakemaan tanssimaan ja juteltiin siinä ja hän kysyi, missä asun. Seuraavana päivänä mies tuli käymään mun luona. Siitä on melkein 44 vuotta aikaa.

Tuo ei kyllä pidä paikkaansa.

Vierailija
9/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin hänet baaritiskillä ja menin juttelemaan.

Minä myös kosin miestä.

Vierailija
10/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla ole miestä koska olen itse, mutta vaimo on. Silloin ei ollut vielä tinderiä, mutta netin deitti palstalla, sovittiin treffit, tavattiin ja niistä tuli pano treffit, sillä jo 5 minuutin päästä pantiin. Ensimmäisenä tehtiin lasta ihan urakalla ja kun työ oli tehty, mentiin kihloihin, muutettiin yhteen, tehtiin loput lapset, naimisiin ja sitten rakennettiin koti.

Vierailija
11/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kutsun naamiaisiin. Vasta jälkeenpäin tajusin että siinä sanottiinkin "naimisiin"

Nimim. Tuttiritari

Vierailija
12/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivalla

Vierailija
13/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi ottaa baarista kumppanin? Sellaista känniapinaa ei ota edes panoksi, paitsi jos ei laadulla ole mitään väliä.

Vierailija
14/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai tuntemattomalle revita omia asioita.Vasta kysymys: Miten itse tapasit miehesi tai naisesi? Onko niitä edes yhtä vai useampi?

Vierailija
15/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin hänet baaritiskillä ja menin juttelemaan.

Minä myös kosin miestä.

Miksi joku alapeukuttaa tätä?

Kannattaa olla aktiivinen, niin saa juuri sen miehen, jonka haluaa.

Vierailija
16/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolen vuoden sinkkukauden jälkeen päätin alkaa deittailemaan. En halunnut mitään vakavaa vaan lähinnä vaan pitää vähän hauskaa ja tapailla miehiä. Ensimmäisillä treffeillä ehdin käydä. Se oli molemminpuoleinen ensisilmäyksellä rakastuminen. Aiemmin olen luullut olleeni rakastunut, mutta nyt tiedän millaista se oikeasti on. Yhteen muutettiin puolen vuoden tuntemisen jälkeen ja häitä suunnitellaan parin vuoden päähän. Rakastun joka päivä vaan enemmän.

Vierailija
17/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HappyPancake sivustolla. Minä laitoin ensimmäisen viestin , mies vastasi. Juteltiin jonkun aikaa ennen kuin tavattiin ensimmäisen kerran. Mies taisi ehdottaa ensitreffejä. 

Vierailija
18/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mieheni koirapuistossa. Olin siellä oman koirani kanssa kun hän tuli sinne omansa kanssa. Koiremam leikkivät keskenään ja siinä sitten samalla me juteltiin, kuten yleensä siellä puistossa olijoilla on ollut tapana jutella muiden omistajien kanssa koirien leikkiessä. Ystävystyttiin ja jossakin vaiheessa ihastuttiin, ja sitten rakastuttiin.

Vierailija
19/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä. Hän alkoi kyselemään yksille joskus työpäivän jälkeen. Ensin kieltäydyin useamman kerran, mutta sitten yksi perhetapahtuma sai mieleni muuttumaan. Tästä on noin 5 v ja tuossa se on vierellä sohvalla.

Vierailija
20/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin työkaverini kanssa baarissa. Tämä työkaverini oli aiemmin lyhyesti seurustellut mieheni kanssa, joten mies tuli istumaan pöytäämme. Vietimme sitten illan jutellen ja tanssien. Vaihdoimme puhelinnumeroita ja seuraavana päivänä mies soitti minulle kotiin. Sovimme treffit ja aloimme seurustella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi