Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei seksiä ennen kuin sovittu että tapaillaan ja ettei tapailla muita

Vierailija
06.09.2022 |

Näin ajattelin toimia tulevissa suhteissa. En enää hyppää sänkyyn, ellei edellä mainittuja asioita ole sovittu. Muutenkin, en enää päästä toisilla/kolmansilla treffeillä miestä kotiini tai mene hänen luokse. Kannattaa treffailla pidempään ensin muualla.

Olen huomannut että heti kun seksi astuu kuvioon, suhde ns. laiskistuu. Siinä jää tutustuminen ym heti alkuun kesken, kun kaikki aika vietetään vain vällyjen välissä. Ei miestä sen jälkeen enää kiinnosta lähteä ravintoloihin, teattereihin, lenkkeilemään, keikalle....

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä toi linja. Kaikille tulee selväksi jo kättelyssä että tulet olemaan pihtaaja ja seksillä kiristäjä.

42/84 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ikäni, kun yksi mies, josta olin ollut kiinnostunut, tuli nyyhkimään mulle illan päätteeksijossain baarin narikassa että meidän piti mennä treffeille, mutta ei me sitten ikinä menty. Sanoin vaan että niiiin.

Tyyppi oli soittanut mulle klo 04 keskellä viikkoa. Mulla alkoi luennot aamulla klo 08. Olipa kiva herätä sellaiseen soittoon. Eikä sillä mitään asiaa ollut, ei kutsunut mua treffeille. Joille siis silti olisi ilmeisesti halunnut, kai, ehkä. Nauroin.

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä toi linja. Kaikille tulee selväksi jo kättelyssä että tulet olemaan pihtaaja ja seksillä kiristäjä.

Jos ei halua seksiä miehen kanssa joka hakee suhteelta eri asioita, silloin on pihtaaja ja kiristäjä? Tämä selvä.

Vierailija
44/84 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo on ainakin keino erottaa heti pelkät seksin vonkaajat.

Erottaa se muitakin, en oikein voisi ajatellakaan sitoutuvani seurustelemaan jonkun kanssa, ennenkuin seksuaalinen yhteensopivuus on todettu. En kyllä harrasta myöskään treffejä muuta kuin yhden naisen kanssa kerrallaan ja yleensä en treffaile ketään. En käytä mitään deittiappeja, joko tutustun mielenkiintoiseen naiseen livenä ja luomuna tai sitten en tutustu....

Sitten et. Jokaisen oma valinta. Jos minä tapaan mielestäni upean miehen, niin hyvin voin sitoutua häneen sillä tasolla, että voimme sopia tapaavamme vain toisiamme ja että muut jätetään pois. Vaikka seksuaalista "sopivuutta" ei olisi vielä testattu.

Kokemukseni mukaan mies on kyllä AINA seksuaalisesti sopiva, jos olen hänestä kiinnostunut. Teknisiä asioita voi sitten aina opetella ja hioa, jos niissä on ollut jotain pielessä.

Puhuin seurustelusta, en tapailusta. Kirjoitin että tapailen yhtä kerrallaan, seurustelu pitää mielestäni sisällään että ollaan yhdessä muutenkin kuin tavatessa eli vietetään yhteistä kotielämän tapaista aikaa vaikkei yhdessä asuttaisikaan. En tiedä miehistä enkä sinusta, sen tiedän että olen joskus jopa seurustellut mielenkiintoisen naisen kanssa, tosin hän oli täysin passiivinen sängyssä, seksiä hän kumminkin halusi suurin piirtein yhtä usein kuin minä. Siitä tuli sitten semmoinen turn off ettei jatkunut. Joskus taas seksihalujen määrä on ollut täysin sopimaton, joskus joku on käyttänyt seksiä suurin piirtein kaupankäyntivälineenä.

Ei seksiä tarvitse heti olla, jos ei molemmista siltä tunnu. Fyysistä mielenkiintoansa voi tuoda esille muutenkin (ilman seksiä), ja kyllä minä sitä naiselta odotankin - sillähän se tulee esille onko seksuaalisen latauksen mahdollisuuksia edes olemassa. En minäkään (enää) ole elintäni joka naiseen heti työntämässä.

M

M

Vierailija
45/84 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama linja täällä. Kokemuksesta olen huomannut, että seksi tuo suhteeseen sitä niin sanottua liimaa. Ja jos toimivaa seksiä on liian aikaisin kuvioissa, niin saattaa jumahtaa yhteen sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa ei sitten muuta yhteistä loppujen lopuksi olekaan. Sen huomaamiseen ja siitä irrottautumiseen meneekin sitten paljon pidempi aika kuin siihen että rauhassa treffailee ja tutustuu.

Vierailija
46/84 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Toimit viisaasti Ap.

Muistan kun nuorena jonkun vähän kiinnostavan pojan sain pyytämään numeroni. Jäin odottamaan sitä soittoa ja treffikutsua.

Mitä sain? Kännistä sössötystä baaritiskillä seuraavan kerran törmätessä tai jotain typeriä viestejä keskellä yötä. Väistin luodin. En lähtenyt näiden kanssa mihinkään.

Tuo on niin hyvä testi. Oikeasti fiksut miehet osaavat kyllä pyytää treffeille ja ehdottaa tapaamista. Muut voi jättää omaan arvoonsa.

Fiksu mieskin voi hyvin olla ottamatta, puhuisin lähin tarpeeksi kiinnostuneesta miehestä kuin fiksusta miehestä. Vai pyyteleekö fiksu mies muka jokaista hänestä kiinnostunutta naista treffeille, häh?

Vierailija
47/84 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useampi kokemus on nyt itselleni osoittanut, että liika seksikeskeisyys heti alussa ns. pilaa suhteen. Toki myös helposti käy niin että päätyy yhteen ihmisen kanssa, joka ei halua sinusta muuta kuin seksiä.

Sulla on ollut ehkä huonoa tuuria. Me mentiin mun miehen kanssa jo toisilla treffeillä sänkyyn ja tässä sitä ollaan vieläkin 15 vuotta myöhemmin. 🤷

Kaikella rakkaudella nyt sinulle... treffimaailma on nykyään hyvin erilainen kuin 15 vuotta sitten. Siis HYVIN erilainen.

Millä tavalla erilainen?

eri

Vierailija
48/84 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas kun et halua tuota kirjallisena lakimiehen varmistamana. Kuulostaa tosi ei romanttiselta. Tuollaista kun joku alkaisi höpöttää niin homma jäisi siihen vaikka en pelkän seksin perässä olisikaan.

Se ei ole ongelma jos juttu jää siihen, kun kysyn, "haluatko siis tapailla? " tai "tapailetko tai haluatko vielä tapailla muita, minun lisäksi?". Jos tohon tyssää jonkun halut, niin tuskin on sit mulle sopiva mies.

Herttinen sentään, pitääkö tuollaisia kysellä? On mennyt maailma oudoksi.

49/84 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu mieskin voi hyvin olla ottamatta, puhuisin lähin tarpeeksi kiinnostuneesta miehestä kuin fiksusta miehestä. Vai pyyteleekö fiksu mies muka jokaista hänestä kiinnostunutta naista treffeille, häh?

Tietenkään ei.

Eli jos mies ei ota yhteyttä, päättelen, että hän ei ole riittävän kiinnostunut.

Kumma että numeroa on kuitenkin pyydetty, tai tullaan myöhemmin sössöttämään kännissä jotain. Että kun ois ollut kiva nähdä silloin. Juu, oishan se ollut kiva.

En näköjään ymmärrä miehiä.

Sitten valitetaan, kun seuran saaminen on vaikeaa. Niin se näyttää joillekin olevan.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
50/84 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole paritellut neljään vuoteen. 

-nymfo28v

Vierailija
51/84 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kiinnostus seksiin on kolmansien treffien aikaan niin alhainen, että seksi sopii kaupankäyntivälineeksi, niin mikähän on tilanne seitsemän vuoden jälkeen...?

No tiedän kyllä oman kiinnostukseni seksiin, se riittää. Ei tarvitse arvailla muiden aivoituksia.

Mutta jos minun punkkaan sattuu haluamaan, niin sitten pitäisi olla halukas tutustumaan ensin punkan ulkopuolellakin. Useampi kokemus on nyt itselleni osoittanut, että liika seksikeskeisyys heti alussa ns. pilaa suhteen. Toki myös helposti käy niin että päätyy yhteen ihmisen kanssa, joka ei halua sinusta muuta kuin seksiä.

"Pilaa suhteen" kun mies sai sen mitä halusikin?

52/84 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On red flag, jos miehellä ei ole yhtään naispuolisia kavereita. Se voi kertoa siitä, ettei hän osaa suhtautua naisiin normaalilla tavalla, vaan hänellä on naisten kanssa ongelmia.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
53/84 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin jännänaisena, jolla aikuiset lapset ja nuorekas ulkonäkö, ja vara valita, niin mitäs luulet, kiinnostaako nuorempi timmi komea mies niihin puuhiin vai ylipainoinen kuusikymppinen ?

Vierailija
54/84 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kiinnostus seksiin on kolmansien treffien aikaan niin alhainen, että seksi sopii kaupankäyntivälineeksi, niin mikähän on tilanne seitsemän vuoden jälkeen...?

En mä ainakaan jaksa lähteä leikkimään mitään neitsyt maria leikkejä aikuisen naisen kanssa. Jos ei irtoo siirryn seuraaviin.

Tämä. Se isketään keneltä helpoiten irtoo, ei se keneltä vaikeiten.

Vierailija
55/84 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla sinkku.

Nope. Vakiintunut viisikymppinen täti-ihminen, jolla oli 25 vuoden kokemus deittailusta ja suhteista. Kunnes löysi sen oikean.

Mikä on kissan nimi?

56/84 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No saihan siinä kumpikin mitä halusi, tuskin se nainen vasten tahtoaan seksiä harrasti.

Silti tuollainen suhde urautuu pelkäksi seksisuhteeksi hyvin herkästi, kunnes lässähtää. Pelkät seksisuhteet äärimmäisen harvoin muuttuvat enää miksikään vakavaksi. Nähty on.

🇺🇦🇮🇱

57/84 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailijat kirjoitti:

Taidat olla sinkku.

Nope. Vakiintunut viisikymppinen täti-ihminen, jolla oli 25 vuoden kokemus deittailusta ja suhteista. Kunnes löysi sen oikean.

Mikä on kissan nimi?

Olen valitettavasti allerginen, joten ei tule lemmikkejä meille. Joudun tyytymään tuohon mieheen. Jäähän siitäkin toki karvaa sohvaan.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
58/84 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

On red flag, jos miehellä ei ole yhtään naispuolisia kavereita. Se voi kertoa siitä, ettei hän osaa suhtautua naisiin normaalilla tavalla, vaan hänellä on naisten kanssa ongelmia.

Sekin on kyllä red flag, jos on paljon naiskavereita. Ne on nimittäin usein jotain vanhoja tinderhoitoja.

Vierailija
59/84 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No saihan siinä kumpikin mitä halusi, tuskin se nainen vasten tahtoaan seksiä harrasti.

Silti tuollainen suhde urautuu pelkäksi seksisuhteeksi hyvin herkästi, kunnes lässähtää. Pelkät seksisuhteet äärimmäisen harvoin muuttuvat enää miksikään vakavaksi. Nähty on.

Ei tainnut saada, kun vain toinen täällä ulisee.

Vierailija
60/84 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin itselleni tällaiseksi: Ei seksiä ennen kuin on sovittu, että seurustellaan. 

En oikein ymmärrä tuota tapailu-sanaa.

M41

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi