Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei seksiä ennen kuin sovittu että tapaillaan ja ettei tapailla muita

Vierailija
06.09.2022 |

Näin ajattelin toimia tulevissa suhteissa. En enää hyppää sänkyyn, ellei edellä mainittuja asioita ole sovittu. Muutenkin, en enää päästä toisilla/kolmansilla treffeillä miestä kotiini tai mene hänen luokse. Kannattaa treffailla pidempään ensin muualla.

Olen huomannut että heti kun seksi astuu kuvioon, suhde ns. laiskistuu. Siinä jää tutustuminen ym heti alkuun kesken, kun kaikki aika vietetään vain vällyjen välissä. Ei miestä sen jälkeen enää kiinnosta lähteä ravintoloihin, teattereihin, lenkkeilemään, keikalle....

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useampi kokemus on nyt itselleni osoittanut, että liika seksikeskeisyys heti alussa ns. pilaa suhteen. Toki myös helposti käy niin että päätyy yhteen ihmisen kanssa, joka ei halua sinusta muuta kuin seksiä.

Sulla on ollut ehkä huonoa tuuria. Me mentiin mun miehen kanssa jo toisilla treffeillä sänkyyn ja tässä sitä ollaan vieläkin 15 vuotta myöhemmin. 🤷

Kaikella rakkaudella nyt sinulle... treffimaailma on nykyään hyvin erilainen kuin 15 vuotta sitten. Siis HYVIN erilainen.

22/84 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain kohta olen ymmärtänyt, etten tainnut naista kiinnostaa, kun ei halunnut viettää aikaa seurassani ilman että se olisi ollut treffejä ja jotain tekemistä, seksiäkin oli.

M

Ei kukaan jaksa perässä vedettävää ihmistä joka haluaa vain tappaa aikaa.

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/84 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun "tapailumies" ainakin halus kaikkea muutakin. Ihan erikseen sopimatta. Ja molemmille oli selvää, että muita ei tapailla.

Nykyään tosin ollaan ihan "oikeesti" yhdessä. Eikä vieläkään oo tarvinnu ehtoja sopia. Seksi ei ole meillä mitään kauppatavaraa tyyliin saat jos sitä tai tätä. Se on luonteva osa yhdessä olemista ja tekemistä siinä missä vaikka keikalla käyminen tai patikointi laavulle paistamaan makkaraa. Yhdessä olemista, hyvää mieltä ja oloa molemmille.

Juuri näin sen kuuluu mennä. Jos se ei mene näin, ei kannata tuhlata aikaa.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
24/84 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun "tapailumies" ainakin halus kaikkea muutakin. Ihan erikseen sopimatta. Ja molemmille oli selvää, että muita ei tapailla.

Nykyään tosin ollaan ihan "oikeesti" yhdessä. Eikä vieläkään oo tarvinnu ehtoja sopia. Seksi ei ole meillä mitään kauppatavaraa tyyliin saat jos sitä tai tätä. Se on luonteva osa yhdessä olemista ja tekemistä siinä missä vaikka keikalla käyminen tai patikointi laavulle paistamaan makkaraa. Yhdessä olemista, hyvää mieltä ja oloa molemmille.

Mahtaa olla outo ajatuskin monille kaupankävijöille.

Vierailija
25/84 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatettava ryhtiliike. Kun arvostat itseäsi ja aikaasi niin toinenkin tekee niin, jos oikeasti haluaa tutustua sinuun.

Koskaan ei pidä jäädä asemaan jossa vain odottelee milloin miehellä on aikaa käydä moikkaamassa ja pikaisesti vällyjen välissä.

26/84 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis lisättäköön vielä, että mun ja mieheni suhde lähti baaripanosta. Silti oli heti selvää, että nähdään ja halutaan tehdä muutakin yhdessä. Ja mies oli tosi aloitteellinen, heti alkuun halusi viedä mut ulos syömään, hotelliin, kylpylään, omaan kotiinsa jne.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
27/84 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatettava ryhtiliike. Kun arvostat itseäsi ja aikaasi niin toinenkin tekee niin, jos oikeasti haluaa tutustua sinuun.

Koskaan ei pidä jäädä asemaan jossa vain odottelee milloin miehellä on aikaa käydä moikkaamassa ja pikaisesti vällyjen välissä.

Kiitos. Juuri tuo, että ennen en ole arvostanut itseäni ja aikaani tarpeeksi. Ja olen antanut vaikuttaa itseeni juuri tämmöisillä syytöksillä ja ajatuksilla että "seksi ei ole kaupankäynnin väline" jne. Nyt ei enää käy, en suostu.

28/84 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa Ap. Ja kyse ei tosiaan ole mistään kaupankäynnistä vaan itsensä arvostamisesta. Miksi naisen pitäisi haluta seksiä miehen kanssa, joka ei ole oikeasti kiinnostunut?

Nämä miehet jotka puhuvat kaupankäynnistä kannattaa jättää väliin. Menkööt maksullisille, siellä voi maksaa selkeästi siitä mitä haluaa. Sinne vaan kaupan tekoon!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
29/84 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne menot pitää olla juuri noita väkisin. Ei kaikkia naisiakaan kiinnosta teennäinen ravintola, teatteri tai konsertti. Joitakin voi kiinnostaa eri asiat/harrasteet, eri menot vaikka messutapahtuma ja kävelylenkkeily yksin. Olisi kauheaa jos mies (tai nainen) väkisin menee musiikkikonserttiin, vain siksi että nainen on aivopesty tekemään "sitä mitä muutkin nuoret aikuiset tekevät". Mutta tiedän mitä tarkoitat, silti eikö se tapahdu suhteessakin, jos mies ei keksi yhteistä naisen kanssa. Pitäisi olla siis sopiva kumppani, että kiinnostukset kohtaavat.

Vierailija
30/84 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun et halua tuota kirjallisena lakimiehen varmistamana. Kuulostaa tosi ei romanttiselta. Tuollaista kun joku alkaisi höpöttää niin homma jäisi siihen vaikka en pelkän seksin perässä olisikaan.

Vierailija
31/84 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis just tuollaista pskaa treffailu on. Itse en halunnut alkaa kikkailemaan vaan ihan reilusti lopetin treffailun. Varma keino välttyä kaiken maailman kuspäiltä.

Vierailija
32/84 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuo on ainakin keino erottaa heti pelkät seksin vonkaajat.

Erottaa se muitakin, en oikein voisi ajatellakaan sitoutuvani seurustelemaan jonkun kanssa, ennenkuin seksuaalinen yhteensopivuus on todettu. En kyllä harrasta myöskään treffejä muuta kuin yhden naisen kanssa kerrallaan ja yleensä en treffaile ketään. En käytä mitään deittiappeja, joko tutustun mielenkiintoiseen naiseen livenä ja luomuna tai sitten en tutustu....

Vierailija
33/84 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kiinnostus seksiin on kolmansien treffien aikaan niin alhainen, että seksi sopii kaupankäyntivälineeksi, niin mikähän on tilanne seitsemän vuoden jälkeen...?

No tiedän kyllä oman kiinnostukseni seksiin, se riittää. Ei tarvitse arvailla muiden aivoituksia.

Mutta jos minun punkkaan sattuu haluamaan, niin sitten pitäisi olla halukas tutustumaan ensin punkan ulkopuolellakin. Useampi kokemus on nyt itselleni osoittanut, että liika seksikeskeisyys heti alussa ns. pilaa suhteen. Toki myös helposti käy niin että päätyy yhteen ihmisen kanssa, joka ei halua sinusta muuta kuin seksiä.

Okei, kiinnostuksesi määrä seksiin ei varsinaisesti liity itse asiaan. Itse asia on se, että olet valmis tekemään seksistä kauppatavaran. Sinä et anna seksiä ennen kuin olet saanut jotain muuta.

Oletko valmis hyväksymään saman myös miehen kohdalla? Oletetaan, että mies tykkää kirjoista. Hän haluaa seksiä vasta kun olette lukeneet yhdessä tietyn määrän kirjoja ja keskustelleet niistä. Hän haluaa siis syventää suhdetta ensin henkisellä tasolla.

Kai tällainen järjestely on sinulle ok? Missään nimessähän se ei mitenkään liity siihen, kuinka kovasti mies tykkää seksistä tai kuinka haluttavana hän sinua pitää. Hänellä vain on periaatteensa, joita hän noudattaa.

Vierailija
34/84 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas kun et halua tuota kirjallisena lakimiehen varmistamana. Kuulostaa tosi ei romanttiselta. Tuollaista kun joku alkaisi höpöttää niin homma jäisi siihen vaikka en pelkän seksin perässä olisikaan.

Se ei ole ongelma jos juttu jää siihen, kun kysyn, "haluatko siis tapailla? " tai "tapailetko tai haluatko vielä tapailla muita, minun lisäksi?". Jos tohon tyssää jonkun halut, niin tuskin on sit mulle sopiva mies.

Vierailija
35/84 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Toimit viisaasti Ap.

Muistan kun nuorena jonkun vähän kiinnostavan pojan sain pyytämään numeroni. Jäin odottamaan sitä soittoa ja treffikutsua.

Mitä sain? Kännistä sössötystä baaritiskillä seuraavan kerran törmätessä tai jotain typeriä viestejä keskellä yötä. Väistin luodin. En lähtenyt näiden kanssa mihinkään.

Tuo on niin hyvä testi. Oikeasti fiksut miehet osaavat kyllä pyytää treffeille ja ehdottaa tapaamista. Muut voi jättää omaan arvoonsa.

Taidat olla sinkku.

36/84 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne menot pitää olla juuri noita väkisin. Ei kaikkia naisiakaan kiinnosta teennäinen ravintola, teatteri tai konsertti. Joitakin voi kiinnostaa eri asiat/harrasteet, eri menot vaikka messutapahtuma ja kävelylenkkeily yksin. Olisi kauheaa jos mies (tai nainen) väkisin menee musiikkikonserttiin, vain siksi että nainen on aivopesty tekemään "sitä mitä muutkin nuoret aikuiset tekevät". Mutta tiedän mitä tarkoitat, silti eikö se tapahdu suhteessakin, jos mies ei keksi yhteistä naisen kanssa. Pitäisi olla siis sopiva kumppani, että kiinnostukset kohtaavat.

No jos nuo jutut ei nappaa niin sitten se mies voi itse ehdottaa asioita, jotka häntä kiinnostavat. Vaikka telttaretki.

Pointti on siinä, että jotain aloitteellisuutta pitää olla. Ei kukaan jaksa täysin perässävedettävää kumppania joka haluaa vain maata kotona ja seksin vonkaamista.

Onko tällaiset miehet täysin elämäntaidottomia?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
37/84 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kiinnostus seksiin on kolmansien treffien aikaan niin alhainen, että seksi sopii kaupankäyntivälineeksi, niin mikähän on tilanne seitsemän vuoden jälkeen...?

No tiedän kyllä oman kiinnostukseni seksiin, se riittää. Ei tarvitse arvailla muiden aivoituksia.

Mutta jos minun punkkaan sattuu haluamaan, niin sitten pitäisi olla halukas tutustumaan ensin punkan ulkopuolellakin. Useampi kokemus on nyt itselleni osoittanut, että liika seksikeskeisyys heti alussa ns. pilaa suhteen. Toki myös helposti käy niin että päätyy yhteen ihmisen kanssa, joka ei halua sinusta muuta kuin seksiä.

Okei, kiinnostuksesi määrä seksiin ei varsinaisesti liity itse asiaan. Itse asia on se, että olet valmis tekemään seksistä kauppatavaran. Sinä et anna seksiä ennen kuin olet saanut jotain muuta.

Oletko valmis hyväksymään saman myös miehen kohdalla? Oletetaan, että mies tykkää kirjoista. Hän haluaa seksiä vasta kun olette lukeneet yhdessä tietyn määrän kirjoja ja keskustelleet niistä. Hän haluaa siis syventää suhdetta ensin henkisellä tasolla.

Kai tällainen järjestely on sinulle ok? Missään nimessähän se ei mitenkään liity siihen, kuinka kovasti mies tykkää seksistä tai kuinka haluttavana hän sinua pitää. Hänellä vain on periaatteensa, joita hän noudattaa.

En tykkää kirjojen lukemisesta taikka niistä keskustelemisesta, joten joutuisin antamaan miehelle pakit tuossa tapauksessa.

Vierailija
38/84 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain kohta olen ymmärtänyt, etten tainnut naista kiinnostaa, kun ei halunnut viettää aikaa seurassani ilman että se olisi ollut treffejä ja jotain tekemistä, seksiäkin oli.

M

Ei kukaan jaksa perässä vedettävää ihmistä joka haluaa vain tappaa aikaa.

Joo, sitä naista olisi pitänyt aina raahata jonnekin ja järjestää jotain ohjelmaa, muutoin hän halusi viettää aikansa yksin tuijottaen sarjoja tai nettishoppaillen.

M

39/84 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla sinkku.

Nope. Vakiintunut viisikymppinen täti-ihminen, jolla oli 25 vuoden kokemus deittailusta ja suhteista. Kunnes löysi sen oikean.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
40/84 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo on ainakin keino erottaa heti pelkät seksin vonkaajat.

Erottaa se muitakin, en oikein voisi ajatellakaan sitoutuvani seurustelemaan jonkun kanssa, ennenkuin seksuaalinen yhteensopivuus on todettu. En kyllä harrasta myöskään treffejä muuta kuin yhden naisen kanssa kerrallaan ja yleensä en treffaile ketään. En käytä mitään deittiappeja, joko tutustun mielenkiintoiseen naiseen livenä ja luomuna tai sitten en tutustu....

Sitten et. Jokaisen oma valinta. Jos minä tapaan mielestäni upean miehen, niin hyvin voin sitoutua häneen sillä tasolla, että voimme sopia tapaavamme vain toisiamme ja että muut jätetään pois. Vaikka seksuaalista "sopivuutta" ei olisi vielä testattu.

Kokemukseni mukaan mies on kyllä AINA seksuaalisesti sopiva, jos olen hänestä kiinnostunut. Teknisiä asioita voi sitten aina opetella ja hioa, jos niissä on ollut jotain pielessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi