Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sertralin

Vierailija
06.09.2022 |

Paljonko vuorokausiannoksenne on Sertralinia syövät? Minulla 100mg.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

200mg

Vierailija
2/15 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

200mg

Mihin syöt sitä, onko auttanut? Itse syön paniikkihäiriöön. Tuntuu että jonkin verran on auttanut, mutta kohtauksia tulee silti vieläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

200mg

Mihin syöt sitä, onko auttanut? Itse syön paniikkihäiriöön. Tuntuu että jonkin verran on auttanut, mutta kohtauksia tulee silti vieläkin.

Ahdistukseen, ja onhan se jonkin verran auttanut. Vähän verrattavissa siihen että irronneen raajan kohdalle lätkästäisiin pelkkä laastari 😬

Vierailija
4/15 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

200mg

Ahdistukseen, ja onhan se jonkin verran auttanut. Vähän verrattavissa siihen että irronneen raajan kohdalle lätkästäisiin pelkkä laastari 😬

Minulla myös ajoittain ahdistusta, kulkee ns. käsikädessä tuon paniikin kanssa. Lääkäri ehdotti annokseni nostamista, niin mietin että auttaakohan. Minulla ahdistukseen on auttanut tähän mennessä vain bentsopohjaiset, mutta niitä kun rajoitetusti saa niin kärsittävä on.

Vierailija
5/15 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

100mg täälläkin.

Vierailija
6/15 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

100mg täälläkin.

Mihin syöt sitä? Tuntuuko että olet saanut apua lääkkeestä?

Vierailija
7/15 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

100mg täälläkin.

Masennukseen, paniikkihäiriöön ja sosiaaliseen fobiaan. Toki syön myös kahta eri neuroleptiä sertralinin lisäksi.

Vierailija
8/15 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

200mg

Minulla myös ajoittain ahdistusta, kulkee ns. käsikädessä tuon paniikin kanssa. Lääkäri ehdotti annokseni nostamista, niin mietin että auttaakohan. Minulla ahdistukseen on auttanut tähän mennessä vain bentsopohjaiset, mutta niitä kun rajoitetusti saa niin kärsittävä on.

Nosta ihmeessä sitten. Jos on jo tähän mennessä auttanut niin auttanee sitten vielä lisää.

Vierailija
9/15 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

100mg täälläkin.

Masennukseen, paniikkihäiriöön ja sosiaaliseen fobiaan. Toki syön myös kahta eri neuroleptiä sertralinin lisäksi.

Syötkö neuroleptejä samasta syystä?

Vierailija
10/15 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

100mg täälläkin.

Syötkö neuroleptejä samasta syystä?

En, vaan 2-suuntaiseen mielialahäiriöön.

Vierailija
11/15 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin pitäis  tuntua vaikutukset jotenkin?   kauhean hajuisia pieruja vaan tulee,ja paljon.

100mg syön nyt,  kolmas viikko menossa , siis eka 25 mgviikko,sitte 50,viikko ja nyt 100mg.

Ahdistukseen kirjoitti tän, ei muuta lääkitystä.

Vierailija
12/15 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös 200 mg. Ahdistus ja masennus.

Vierailija
13/15 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 mg, nyt jo 12 vuotta olen syönyt. Pelasti mut vaikeasta masennuksesta ja helpottanut tosi paljon ahdistusta ja sosiaalisten tilanteiden pelkoa, joista olen kärsinyt koko ikäni (ennen sertralinia).

Toki pelkkä lääke ei yksin riitä vaan on pidettävä muutoinkin huolta itsestään ja altistettava itseään niille peloilleen, käytävä siellä kaupassa ja pysyttävä sosiaalisena, vaikka kuinka tekisi mieli erakoitua. Ilman lääkitystä se altistaminen ei vaan kertakaikkiaan itseltäni ainakaan onnistuisi.

Vierailija
14/15 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tyttö se syön Venlafaxiinia. 150 mg Venlafaxiinia.

Vierailija
15/15 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 mg oli, kun suostuin myrkyttämään itseäni. Lopetin ja samalla loppuivat pahoinvointikohtaukset, huimaus ja verensokerien heittely.